Caute full saps oznacenie

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Colommbo »

Storno, omlouvám se... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od aquadigio »

Co stornujes???
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Colommbo »

Ptal jsem se, z kterého roku je ten třílitr, že by do něj možná pasoval i velmi dobrý Sunoco Synturo Sportivo 5W50, je to ještě klasika API SH. :wink: Až po odeslání jsem shledal, žes tu už psal E60 a tedy od r. 2003 výše a že bys ten olej proto stejně asi nebral. :) Jinak já jej používám a je to paráda! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od aquadigio »

Ano ano , ale dakujem , lebo dal som ten 5w 40 co sme tu riesili ,ale pojdem do 5w 50 ze to je ideal pre bmw motori m54 , ono tam pisali 5w 30 pred 10 rokmi ale to je voda , to tam nedam nikdy ja
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Colommbo »

Jasné, 5W50, já jen že Sunoco by mohla být eventualita k tomu Mobilu1... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od aquadigio »

Ano pozriem to , inak ked tam bude ta 5 w 50 , neni to velmi huste nebude sa velmi namahat cerpadlo olejove ? Alebo olejovy filter?
Návštěvník

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Návštěvník »

aquadigio píše:...nebude sa velmi namahat cerpadlo olejove ? ...
Kam na tohle, lidi, chodíte :?: :shock: :o
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Pitris »

aquadigio píše:....nebude sa velmi namahat cerpadlo olejove ? Alebo olejovy filter?
Bez obav :shock:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Colommbo »

aquadigio : Neboj se, s takovým olejem v motoru jezdím čtyři roky, posledních 13tis.km dokonce s šedesátkou taky bez problémů... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od aquadigio »

Ok super dakujem , este pouzijem pred kazdou vymenou engine flush od protecu , nalejem to do oleja pred vymenou, chalan co robi s bmw motormi povedal ze je to špicka ,
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Colommbo »

aquadigio píše:...po 10000 ide aj tak von vždy...
Je-li pravdou, cos napsal, a poctivě to dodržuješ, žádný proplach není nutný. Udělat jej, samosebou, pro svůj klid a dobrý pocit můžeš, ale je to zcela zbytečné. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Caute full saps oznacenie

Příspěvek od Pitris »

Dělej jak chceš - "keď chalan povedal" ale jestli i doteď měníš po 10-ti tkm tak je to naprosto zbytečné a navíc to nikdy nevypustíš všechno a ten (byť malý) zbytek co zůstane v motoru "naředí" novou náplň. Proplach ano - ale když tam byl olej přespříliš dlouho nebo nevíš co a jak dlouho tam bylo....a pak je vhodné po vypuštění do motoru nalít na pár otočení olej (klidně) nejnižší povolené specifikace na vypláchnutí (ale to chce i 2x filtr)....

Edit: Colommbo byl rychlejší....:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět