Cadillac CTS 3.2
Moderátor: Colommbo
Cadillac CTS 3.2
Zdravim panove.koupil sem nedavno cts 3.2.predchozi majitel mi nesdelil jaky pouzival olej a ja presne specifikace neznam...manual k autu nemuzu sehnat a tak netusim jaky olej do mazlika nalit...cetl sem spoustu rad a informaci a dost casto sem narazil na problem s 5w30 ze se s nim udajne riskuje zniceni motoru...ovsm co jsem nasel na netu ,je tento olej doporuceny vyrobcem tak jsem z toho zmateny..muze mi nekdo prosim rict jaky typ a spec. mam pouzit? Motor ma nabehano 180 000 vyroben 2005.mockrat diky
mahr2@centrum.cz
mahr2@centrum.cz
Re: Cadillac CTS 3.2
skus este doplnit ake trasy na nom jazdis. (kratke,dlhe,mesto,dialnica...)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Cadillac CTS 3.2
Návod zde (2010):
http://www.cadillac.com/content/dam/Cad ... manual.pdf
O olejích na straně 311, musí plnit předpis GM4718M, což jsou většinou 5W30, ale i 10W30, seznam s normou zde:
http://www.corvetteforum.com/forums/c6- ... -list.html
Výrobce se nevyjadřuje o intervalu v kilometrech mezi výměnami, jen že se rozsvítí kontrolka. Nevím, jestli se návod vztahuje i na rok 2005.
http://www.cadillac.com/content/dam/Cad ... manual.pdf
O olejích na straně 311, musí plnit předpis GM4718M, což jsou většinou 5W30, ale i 10W30, seznam s normou zde:
http://www.corvetteforum.com/forums/c6- ... -list.html
Výrobce se nevyjadřuje o intervalu v kilometrech mezi výměnami, jen že se rozsvítí kontrolka. Nevím, jestli se návod vztahuje i na rok 2005.
Re: Cadillac CTS 3.2
Ahoj..diky za reakce urcite to prostuduju...jinak k tvemu dotazu jerome jezdim nejmene 100 km denne...jeste ted studuji zda nevymenit i olej v automatu..po zahrati oleje v prevodovce tzn cca 10 km trochu jakoby nakopne kdyz zaradim D z neutralu treba kdyz vycouvam a odjizdim nebo dojizdim krizovatku pomalu tak podrazeni z 2 na 1 cukne.nejvic je to znat ve meste kdyz to porad radi.tak si rikam jestli se neprehriva olej pry s tim maji cadillacky problemy.za studena to to radi perfektne naprosto bez skubnuti.
Re: Cadillac CTS 3.2
V automatu bych zkontroloval nejdříve správnou hladinu oleje dle manuálu.
Re: Cadillac CTS 3.2
Možná pomůže i http://www.americkeautodily.cz/produkty ... va/136-0-0
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Cadillac CTS 3.2
Radenie voličom má byť plynulé, prechod N-D bez nejakej pauzy, mierne to "šklbnúť" má, zaberie hydrodynamický menič... inak na volič siahať čo najmenej, žiadne vyradzovanie do N na križovatkách, pred zastavením a podobne. D - idem...
Olej v prevodovke 40-60 000km, hladina sa meria so zapnutým motorom v pozícii P, za studena na strane mierky označenej Cold, po zahriatí jazdou rovnako v pozícii P na strane mierky Hot.
Ak neradí hladko tak počínajúci problém ktorý bude narastať časom...
Výmena oleja zvyčajne problém nevyrieši ale skúsiť sa dá.
Olej v prevodovke 40-60 000km, hladina sa meria so zapnutým motorom v pozícii P, za studena na strane mierky označenej Cold, po zahriatí jazdou rovnako v pozícii P na strane mierky Hot.
Ak neradí hladko tak počínajúci problém ktorý bude narastať časom...
Výmena oleja zvyčajne problém nevyrieši ale skúsiť sa dá.
Re: Cadillac CTS 3.2
Spolu s filtrem nebo alespoň vyčištěním filtračního síta - podle toho, co tam je.Návštěvník píše:Olej v prevodovke 40-60 000km
Po "prořazení" všech pozic voliče, samozřejmě s autem stojícím na rovině.Návštěvník píše:hladina sa meria so zapnutým motorom v pozícii P, za studena na strane mierky označenej Cold, po zahriatí jazdou rovnako v pozícii P na strane mierky Hot.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Cadillac CTS 3.2
Cadillac CTS je nástupcem Cadillacu Catera vyráběného v USA jako americká verze Oplu Omega. V Omeze a Cateře byly shodné motory a je velmi pravděpodobné, že i motor 3.2 V6 v CTS je vlastně ještě "stará dobrá" Y32SE z Omegy (objem zcela shodný, výkon a točivý moment až na pár chlupů taky.) Nemůžu to tvrdit zcela nastopro, ale myslím, že i olejové hospodářství obou motorů je stejné. Olej 5W30 je možný, ale dozajista ne nezbytný...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Cadillac CTS 3.2
Diky borci za rady a zkusenosti.necekal jsem moc prispevku vzhledem tomu o jaky jde auto.projistotu necham vymenit prevodovy olej...bohuzel to asi nepujde svepomoci protoze udajne nelze vypustit vsechen olej z menice..na to maj nejakou masinu..vymena 6000 -9000 tisic udajne.volicem hejbu pouze pokud jedu z parkoviste tzn N-D lehke nakopnuti za tepla.z N-R bez skubnuti i za tepla.automat sem nikdy nemel tak si rikam jestli neni po zahrati olej priliz ridky.netusim co ovlada rychlost razeni,cetl jem i neco o solenoidovym ventilu ale nvm jestli by mel vliv pokud by nejel jak ma.co se tyce oleje, do dodge neona jsem taky lil 5w30 a problem nebyl takze asi se budu drzet manualu a dam ho tam...jeste jednou dekuji za reakce .honza
Re: Cadillac CTS 3.2
Solenoidů je tam vždy přinejmenším tolik, kolik to má kvaltů, a řídí je elektronika, která bere v potaz řadu veličin. Hladkost řazení je pak dána stavem spojek/brzd v měniči. A ty se - na rozdíl od solenoidů - opotřebovávají, navíc je jejich správná funkce silně závislá na parametrech oleje/ATF.Návštěvník píše:...netusim co ovlada rychlost razeni,cetl jem i neco o solenoidovym ventilu ale nvm jestli by mel vliv pokud by nejel jak ma...
Re: Cadillac CTS 3.2
Myslím, že není bezpodmínečně nutné vysát z AT všechen olej. Jinak u us motorů bych se držel přesných specifikací olejů.
Re: Cadillac CTS 3.2
Vysát nejde ale jde vyčerpat za běhu motoru odpojením výstupní hadice z převodovky do chladiče ATF: "torpédo" ho samo vytlačí.Fahrer píše:Myslím, že není bezpodmínečně nutné vysát z AT všechen olej.
Re: Cadillac CTS 3.2
Jj, je to možný. Nevím, jak se to přesně dělá.
Re: Cadillac CTS 3.2
hehe koukal sem na videa jak to vypustit za behu a doceca masakr jako..nvm jestli bych si na to troufl Jinak patri tam Dexron VI...palubni pc ukazuje 100% oleje v automatice ale nvm jestli hladinu nb stav naplne