Cadillac CTS 3.2
Moderátor: Colommbo
Re: Cadillac CTS 3.2
pokial chcete ušetrit a nemenit olej v servise a nič neodpájat-pozor čerpadlo musí neprestajne nasávat olej,je možné olej vymenit na 3x. Vypustit,naliat nový nachat bežat motor,poprehadzovat rýchlosti alebo kratšia jazda a opat vypustit. Postup zopakovat a nakoniec nová nápln. V meniči vraj zostane 2/3 náplne a menič je najvačším likvidátorom oleja. Značne ho zahrieva.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Cadillac CTS 3.2
Takto napsáno to působí, jako kdyby olej zůstával v měniči, odkud nejde vypustit. Ve skutečnosti ten olej všemi ústrojími automatické převodovky za běhu motoru a jízdy cirkuluje. A je pravdou, že životnost ATF zásadním způsobem ovlivňuje právě to, nakolik ho měnič zahřívá. Např. nádherné vozy Subaru SVX vychcípaly na absenci chladiče ATF.Brembo píše:... V meniči vraj zostane 2/3 náplne a menič je najvačším likvidátorom oleja. Značne ho zahrieva.
Re: Cadillac CTS 3.2
Nevíš proč má to SVX dělená skla? http://www.smcars.net/attachments/02-dr ... jpg.79650/
Re: Cadillac CTS 3.2
Kvůli tvaru zadní části dveří by nešla dostatečně stahovat boční okénka, tak ta skla rozdělili, přičemž sjížděla jen ta jejich zadní část. K tomu pak přiřadili menší stahovací část v zadním bočním pevném zasklení.