A prečo nie? Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"Návštěvník píše:"...nové filtry PALIVA a vzduchu..."
A na základě toho mám uvěřit, že i ty zbývající informace jsou pravdivé?
Brzdy
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Protože tam žádný "výměnný" filtr paliva není.emge píše:A prečo nie?
Tak ve stavu, v jakém jsou na fotce, by bylo nanejvýš vhodné je přebrousit - tento stupeň oreznutí se už "nezajezdí". Disky neoriginální, s bouchnutým límcem...emge píše:Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"...
Re: Jaké auto?
Po důkladnějším shlédnutí fotek na mne ta výměna kotoučů působí jako snaha zamaskovat skutečný stav vozu...emge píše:Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"...
Re: Jaké auto?
Kotouče jsou nové určitě,desky pravděpodobně staré nebo si nesedly.Ta liška se udělá za vlhka klidně po týdnu stání na place.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
NESMYSL!! Dával se i do Combi a žádné časování sacích ventilů tam NENÍ! Jak bys chtěl časovat na jedno-váčkovém motoru??Návštěvník píše:Návštěvník ví s pravděpodobností hraničící s jistotou, že motor 2,0 MPI 8V 85 kW s časováním sacích ventilů se v případě Fabie fakt dával pouze do verze sedan. A uvěřím v to, že se mýlím, pouze na základě dostatečně pádných argumentů!
Tak že jsi vedle,jak ta jedle..mody
http://moje.auto.cz/Tycoon/skoda-fabia-combi.html
http://www.youtube.com/watch?v=wS5be8yKGEQ
Naposledy upravil(a) NOVON dne ned říj 19, 2014 19:00, celkem upraveno 2 x.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
NE NEDÁVALY..Je to starý dobrý VW motor-litinový blok,hliníková hlava.Ovšem "zprasen na EURO 3"..lengy60 píše:No já se ptal,zda se do Fábie dávaly 2 druhy dvoulitrových motorů.Pokud tomu tak nebylo,tak si můžeš klidně vybrat. http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_pag ... &model=707
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Asi nějak ano,tak jako skoro vše..Ještě jsem to neřešil,tak že nevím jak..Návštěvník píše:To zprasení jde odstranit.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Přečipovat,je to jen software. I když na Fabii 85kw a poměrně vysoký točivý moment v pohodě stačí. To staré železo je dobrý pohon.
Re: Jaké auto?
Jako i v Oktě to jede pěkně.Mě by spíše zajímalo,jak vyblokovat tu druhou Lambdu.Návštěvník píše:Přečipovat,je to jen software. I když na Fabii 85kw a poměrně vysoký točivý moment v pohodě stačí. To staré železo je dobrý pohon.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Druhá lambda by měla jen kontrolovat stav katalyzátoru,neměla by zasahovat do chodu motoru.
Re: Jaké auto?
Novost kotoučů nepopírám, jen tvrdím, že ve stavu, v jakém jsou, již nelze dosáhnout toho, aby se celá dosedací plocha ve stopě desek očistila.lengy60 píše:Kotouče jsou nové určitě,desky pravděpodobně staré nebo si nesedly.Ta liška se udělá za vlhka klidně po týdnu stání na place.
Re: Jaké auto?
Vycházel jsem z toho, že daný motor byl v "sousední" služební Oct.01, a šlo přesně o ten motor, o kterém se tu celou dobu vede řeč. Pokud jde o ono časování ventilů, jednalo se nikoli o aktivně řízený systém, ale o pasivní bazmek s vlečeným v rozvodech čímsi... Víc si teď nevzpomenu (mám za sebou 24 hodin cestování) a hledat se mi to nechce (nechtělo by se mi ani tak, jestli má někdo zájem, ať si to zjistí sám... ).NOVON píše:NESMYSL!! Dával se i do Combi a žádné časování sacích ventilů tam NENÍ! Jak bys chtěl časovat na jedno-váčkovém motoru??Návštěvník píše:Návštěvník ví s pravděpodobností hraničící s jistotou, že motor 2,0 MPI 8V 85 kW s časováním sacích ventilů se v případě Fabie fakt dával pouze do verze sedan. ...
Tak že jsi vedle,jak ta jedle..mody
Kolega si v té době přál pořídit novou Fabii kombi a furt chtěl radu, jaký motor do ní. Poradil jsem mu, že jednoznačně tento, aby se pak zjistilo, že ho může mít jen v sedanu. Toť vše. Že se ten motor dával i jinam, pro mne bylo a zůstává velkým překvapením, nicméně se to muselo vztahovat k jiné době, než ve které si dotyčný fabku pořizoval (jeho volba nakonec padla na škodovácký 1,4 MPI 8V).