BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Povyměňuj mezi sebou pozice předních desek a všechny kluzné plochy namaž hliníkovoměděnou pastou + vodítka třmenů k tomu určenou pastou. Pokud pískání na levé straně neustane, resp. se nepřenese doprava, má levý třmen geometrickou výrobní vadu.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
To je dobrý nápad, díky Udělám tedy v pořadí už čtvrtou rozborku brzd, tentokrát k tomu "přidám" změnu pozic desek. Vodítka jsem už mazal (po debatě někdy z kraje roku - tady na fóru "jak povolit zarostlé kolo"). Tu Würth Al-Cu pastu jsem ještě nekupoval, nebyla tehdy skladem a podruhé jsem tam už nejel. Doma jsem našel od Würthu mazací tuk na brzdy OB 1400, ale to zřejmě nebude to "pravé ořechové". Po svátcích objednám výše uvedenou pastu a vyzkouším Tvou radu v praxi. Ještě jednou díky
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Srazit hrany desek po obvodu+keramickou pastou maznout třmen a pistek v miste dotyku brzdič/kovova plocha desky i pistek po obvodu.Ale to uz jsi zajiste zkoušel.Libor píše:NOVON:
já jsem si "tu práci" s tím dal, chlape. Sice až ne tak úplně přesně podle tohoto návodu, ale zapekl jsem je.
Brzdit to brzdí dobře, ale pořád píská levý předek. 3x rozebrané, odmaštěné desky, kotouče, namazané plíšky a desky na "posuvných plochách", přesto to začne po chvíli opět pískat. Docela mě to už štve.
Nevíš-li skoč do auta a přijeď na školeni ke me do garaže.Dnes tam jsem
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
No, přiznám se, že styčnou plochu pístek-vnitřní deska jsem zatím nemazal.
Klidně bych se i stavil, ale docela jsem se teď "postaral o dnešní zábavu" na hodně dlouho. Pustil jsem se do aktualizací softů Honda Connect a Garmin navi, jenže nedopatřením se mi podařilo smazat i adresáře, takže to teď dávám do kupy. Mapy se budou stahovat jestě cca 140 minut a Connect hoďku. Netroufám si říct, jak dlouhou dobu se ty soubory následně budou kopírovat z Flash disku do "infotejment bedny" v autě. Prostě, skvělá zábava
Klidně bych se i stavil, ale docela jsem se teď "postaral o dnešní zábavu" na hodně dlouho. Pustil jsem se do aktualizací softů Honda Connect a Garmin navi, jenže nedopatřením se mi podařilo smazat i adresáře, takže to teď dávám do kupy. Mapy se budou stahovat jestě cca 140 minut a Connect hoďku. Netroufám si říct, jak dlouhou dobu se ty soubory následně budou kopírovat z Flash disku do "infotejment bedny" v autě. Prostě, skvělá zábava
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
viete mi povedat ci je niekde chyba ze ten vrch sa zabieha pomalsie..montaz sprava, platnicky nedrhnu, vsetko premazane ako treba, montoval som to ja na svoje auto bmw e39 takze by to malo byt ok..treba tomu venovat pozornost alebo brzdit normalne.?Brzdy maju najazdenych asi tak 300km s postupnym zabiehanim z navodu..zaverecne zapecenie este nenastalo zkrz toho ze sa mi to nevidi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Já bych řekl, že si to ještě sedne. Pístek byl v pořádku?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
vsetko vyzeralo byt ok
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
taka otazka, na novom aute 1000km pri silnejsom brzdeni citit vibracie, cim to moze byt?
myslim ze to ide zozadu-bubny, pri rucnej brzde citit vibracie v ruke
mam ist do servisu, alebo sa to da jazdou vybrusit?
myslim ze to ide zozadu-bubny, pri rucnej brzde citit vibracie v ruke
mam ist do servisu, alebo sa to da jazdou vybrusit?
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Reklamovat, bubny nezajezdíš.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
U toho sálání bude velice záležet na teplotě disku a okolních ploch a také na emisivitě povrchu disku. Jelikož je činná plocha disku téměř leštěný kov, tak bude emisivita velice nízká (https://www.engineeringtoolbox.com/emis ... d_447.html)Jerry3 píše: Nehledě na to, že pokud bychom přistoupili na tu jeho hru o něčem jiném, tak i v ní je na omylu, poněvadž lví podíl na "chlazení brzd" má sálání a přenos tepla do dílů kolem, tj. náboje kola (ten toho ale moc neuchladí) a zejména disku kola (to už je pořádný chladič).
a vesmír je plný vzduchu, který od Slunce vane směrem na Zemi, to bude jistě ten solární vítrNávštěvník22 píše:...A sálání není nic jiného než ochlazování plynem ,vzduchem...
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Brzdy vs teplota http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/br ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
ake mate skusenosti s brzdovymi platnickami Black Diamond ?
https://www.dobrebrzdy.sk/product/57278797/pp363fr
slubuju:
este viaceri chvalia Brzdové platničky DP21212 - Greenstuff fy EBC
https://www.dobrebrzdy.sk/product/86219 ... ff-pad-set
neviem ci ma vyznam kupovat taketo drahe kotuce
https://www.dobrebrzdy.sk/product/7379423/kbd981g6
ale brzdy su brzdy
https://www.dobrebrzdy.sk/product/57278797/pp363fr
slubuju:
pre klasicke OEM platnicky je koeficient trenia cca 0,47Brzdové platničky Predator Fast Road majú vynikajúci brzdný účinok a rýchly nástup. Špeciálna vrstva medzi trecím materiálom platničky a oceľovou doskou vynikajúco odvádza teplo z platničky a kotúča. Koeficient trenia sa pohybuje v rozmedzí 0,63-0,69 až do teploty 520°C.
este viaceri chvalia Brzdové platničky DP21212 - Greenstuff fy EBC
https://www.dobrebrzdy.sk/product/86219 ... ff-pad-set
Pripadne ak mate nejaku osvedcenu kombinaciu kotucov a platniciekGreenstuff sú prvým krokom na ceste k lepšiemu brzdnému účinku, ponúkajú účinnejšie brzdenie až o 25%. Zvýšená tepelná odolnosť zaručuje stabilný brzdný účinok aj pri opakovaných brzdeniach z vysokých rýchlostí. Tvorba brzdného prachu je na strednej úrovni. Organický materiál platničky zaručuje minimálne opotrebenie brzdových kotúčov a „cit“ v brzdovom pedáli aj na ľahších autách v nižších rýchlostiach. Sú určené pre autá s výkonom do 200k, Koeficient trenia je 0,55 a tepelná odolnosť do 600°C.
neviem ci ma vyznam kupovat taketo drahe kotuce
https://www.dobrebrzdy.sk/product/7379423/kbd981g6
ale brzdy su brzdy
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Nejseš Ty převlečenej koncerňákMisojogi píše:....Pripadne ak mate nejaku osvedcenu kombinaciu kotucov a platniciek
O čem je těch 40 stran v tomto vlákně
Ale v podstatě by Ti měly stačit ty první dvě....
Ale toto ....Zvýšená tepelná odolnosť zaručuje stabilný brzdný účinok aj pri opakovaných brzdeniach z vysokých rýchlostí....
je přímo dělané pro Matize
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Viete mi povedat co sa stalo ze kotuce vyzeraju tak hnusne? Po zabehnuti to bolo pekne leskle, obe strany vyzeraju rovnako, vsetko nove znacka Metelli aj spravne namazane
https://imgur.com/o7f8lRw
https://imgur.com/o7f8lRw
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Jestli chápu dobře tak Tě štve to ztmavnutí kotouče, které je (jakoby) uvnitř. Já měl totéž na zadních zn. Ferodo. Řekl bych že byly (kotouče i desky) tvrdé
Dal jsem Japanpartsy (i desky, a všechno za asi 1400,- peněz českých) a.... pohoda
Dal jsem Japanpartsy (i desky, a všechno za asi 1400,- peněz českých) a.... pohoda
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF