BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Nikdy jsem nepodlehl iluzi, že by nad lidskou hloupostí bylo možno zvítězit. Ale vždy jsem alespoň doufal v to, že je možné nedopustit, aby ovládla společnost. Jak je však i zde názorně vidět, koncerňáctví, přinejmenším v Evropě, je již metastázovanou rakovinou společnosti zjevně směřující k úplnému rozkladu, jako opaku soudržnosti, nutné to podmínky rozvoje.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Jen pro ilustraci toho, jak moc je "22" mimo chápání reality:
Účelem odvodu plynů z plochy styku desek a kotouče v žádném případě není "to místo ochladit", ale naopak umožnit jeho ještě větší ohřátí, poněvadž právě to (míra ohřátí) je jedním z klíčových parametrů výkonu brzd. Onen vzduchový polštář bránící dokonalému přilehnutí desek na kotouč totiž zároveň brání vyššímu tření, a to je, jak asi všichni, tedy kromě "22", chápou, právě tím fyzikálním principem, na kterém brzdy fungují. Aneb přeměna (v daném případě zmaření) nashromážděné kinetické energie jejím převodem na teplo přes tření... Jinak řečeno, starý známý zákon zachování hmoty a energie.Návštěvník22 píše:A co tam ten polštář udělá? To co popisuje Shi. Takže ty plyny odvedeme a tím to místo ochladíme.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
ono to plynovanie platniciek sa da mierne korigovat zmesou pouzitou na konkretnej platnicke,ale to uz sme zase pri inych znackach hlavne takych co sa tym zaoberaju
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Samozřejmě, vždyť hlavním zdrojem plynování, po dokonalém vysušení důkladným ohřátím, je právě pojivo materiálu desek.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Hmm, nekde Novon psal cosi o zbytecnem predavani info, ktere se nenabere jen teorii, ale spoustem smiru, krve, kloubu, bezesnych noci PROC TO KUJVA NEFUNGUJE, nebo JAK TO FUNGUJE? To ze mam v regalu vyucak v oboru, mi neopravnuje delat machra, nekdy mam názory, zese dosti lidem chce blejt. Nejen v oboru. Jestli to neni tim, ze 1. pet krizku + ty nabrany negativa, no trochu i pozitiva, se i deravy palici, ulozi. Za 2. proc nekoho poucova, kdyz uz vlastne ten dotycny si za svym stoji, ac si neni jist a proto se pta.
3. Nikdo neni neomylny vc. mne, chce se li vsak poucit, budiz mu to dáno k plusu.
4. a k veci brzd. Vnitřni chlazeni kotoucu je primarni. Ty zarezy, zvenku, jsou tam kvuli bordelu, ano, ale nejen. Diry pro, nejen, kroucení kotoucu, ale pro lepsi vymenu tepla. Furt je to fyzika a proc se delaji treba zebrovany veci, teda dily? Je vsak pravdou, pokud to vse neni z duvodu toho, ze se,, obyc,, kotouce proste nikam nevejdou a neni mozne, v dnesni dobe nějak kvůli vzhledu narazniku, aerodinamice=spotreba atd.,
Jinak je to na tom, twe mam nabuseny tunink s plastama a cipem na pulmetrovejch gumach a luxusni brzdy.
3. Nikdo neni neomylny vc. mne, chce se li vsak poucit, budiz mu to dáno k plusu.
4. a k veci brzd. Vnitřni chlazeni kotoucu je primarni. Ty zarezy, zvenku, jsou tam kvuli bordelu, ano, ale nejen. Diry pro, nejen, kroucení kotoucu, ale pro lepsi vymenu tepla. Furt je to fyzika a proc se delaji treba zebrovany veci, teda dily? Je vsak pravdou, pokud to vse neni z duvodu toho, ze se,, obyc,, kotouce proste nikam nevejdou a neni mozne, v dnesni dobe nějak kvůli vzhledu narazniku, aerodinamice=spotreba atd.,
Jinak je to na tom, twe mam nabuseny tunink s plastama a cipem na pulmetrovejch gumach a luxusni brzdy.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
... a jak pise Bjuk. Je to samozřejmě i o matrosi a sedne- sinesedne...
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Když už čtu všechny příspěvky i ty jen urážející, připadá mi dvaadvacítka jako ten šofér, co se diví, že jede na dálnici v protisměru sám, ale domnívá se, že jedou špatně všichni ostatní.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
A jako koncernak je samozřejmě přesvědčen, že ostatní mu musejí uhnout.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tohle je ale už alchymie srovnatelná s gumařinou, tj. výběrem nejvhodnějších pneu. A závidím těm, kdož rozdíly nevnímají, resp. jsou jim buřt.Pedro píše:... a jak pise Bjuk. Je to samozřejmě i o matrosi a sedne- sinesedne...
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Zpět k "22": jelikož ráno je moudřejší večera, tak už tuším, o co návštěvníkovi jde - totiž výhradně o "chlazení brzd", a to ještě jen jedním jediným způsobem, tj. ventilací. Jenže on ani tentokráte vůbec nepochopil, že o tomhle tu řeč není!
Nehledě na to, že pokud bychom přistoupili na tu jeho hru o něčem jiném, tak i v ní je na omylu, poněvadž lví podíl na "chlazení brzd" má sálání a přenos tepla do dílů kolem, tj. náboje kola (ten toho ale moc neuchladí) a zejména disku kola (to už je pořádný chladič).
P.S.: Připomíná mi to situaci, kdy starší chlapci řeší, jak vylepšit autíčko na RC ovládání, načež jim přijde "radit" chlapeček od báboviček na pískovišti hned vedle...
Nehledě na to, že pokud bychom přistoupili na tu jeho hru o něčem jiném, tak i v ní je na omylu, poněvadž lví podíl na "chlazení brzd" má sálání a přenos tepla do dílů kolem, tj. náboje kola (ten toho ale moc neuchladí) a zejména disku kola (to už je pořádný chladič).
P.S.: Připomíná mi to situaci, kdy starší chlapci řeší, jak vylepšit autíčko na RC ovládání, načež jim přijde "radit" chlapeček od báboviček na pískovišti hned vedle...
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Vystihl jsi to dobře, až na to, že mnozí stádoidní jedou za svým vzorem hlava nehlava. Často ke své záhubě.tonny píše:Když už čtu všechny příspěvky i ty jen urážející, připadá mi dvaadvacítka jako ten šofér, co se diví, že jede na dálnici v protisměru sám, ale domnívá se, že jedou špatně všichni ostatní.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Jerry3 píše:Zpět k "22": jelikož ráno je moudřejší večera, tak už tuším, o co návštěvníkovi jde - totiž výhradně o "chlazení brzd", a to ještě jen jedním jediným způsobem, tj. ventilací. Jenže on ani tentokráte vůbec nepochopil, že o tomhle tu řeč není!
Nehledě na to, že pokud bychom přistoupili na tu jeho hru o něčem jiném, tak i v ní je na omylu, poněvadž lví podíl na "chlazení brzd" má sálání a přenos tepla do dílů kolem, tj. náboje kola (ten toho ale moc neuchladí) a zejména disku kola (to už je pořádný chladič).
P.S.: Připomíná mi to situaci, kdy starší chlapci řeší, jak vylepšit autíčko na RC ovládání, načež jim přijde "radit" chlapeček od báboviček na pískovišti hned vedle...
Že by se začínalo rozsvěcet? Každá expanze plynu z čehokoli (princip ledničky), každé proudění plynu okolo čehokoli, a plyn je i vzduch, má za následek ochlazování, pokud je teplota okolí nižší, než zdroj tepla. A to je v případě brzd vždy. Pokud se někde vytváří plyn a uvolňuje se do okolí, je to expanze. A sálání není nic jiného než ochlazování plynem ,vzduchem. Bavíme se o autech a brzdách na nich, protože vzduch je všude okolo. O tom píšu od začátku.
O jaderné fyzice jsem se nezmínil ani slovíčkem, jak ses tu snažil prezentovat. Ale chápu to jako úhybný manévr.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
No a my tu od začátku řešíme něco úplně jiného, ty úhybný manévre. A jestli nevěříš tomu, že tvorba plynu na ploše styku desky s kotoučem je dostatečně velká na to, aby znemožnila dokonalé přilehnutí desky a tím maximalizaci tření, tedy i maximální nárůst teploty, a zároveň je toho plynu žalostně málo na to, aby jeho expanze skrz děrovaný kotouč zajistila jeho byť jen minimální ochlazení, tak jen opět potvrzuješ hloubku své neznalosti.
Kromě toho evidentně netušíš, že přenos tepla sáláním se děje prostřednictvím infračerveného záření, tedy k tomu vůbec není zapotřebí vzduchu, jako přenosového média. Proto se raději vrať od pískoviště a báboviček zpět do školy, doplnit si svůj kognitivní deficit, a laskavě se nepleť mezi hochy hrající si s RC autíčky!
Kromě toho evidentně netušíš, že přenos tepla sáláním se děje prostřednictvím infračerveného záření, tedy k tomu vůbec není zapotřebí vzduchu, jako přenosového média. Proto se raději vrať od pískoviště a báboviček zpět do školy, doplnit si svůj kognitivní deficit, a laskavě se nepleť mezi hochy hrající si s RC autíčky!
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
OK. Nejhorší je srážka se samolibým blbcem.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Nikoli, úplně nejhorší je srážka se vzorovým koncerňákem, jenž se domnívá (mylně), že něčemu rozumí. Koncerňáctví a schopnost používat vlastní rozum se totiž vzájemně vylučují. A na koncerňáctví Evropa zhebne!
A aby to bylo úplné, i v případě té jaderné fyziky jsi úplně vedle: jde totiž o částicovou fyziku, plným názvem "fyzika elementárních částic". Proto pozor, nazveš-li částicového fyzika jaderným fyzikem, hluboce ho tím urazíš.
A aby to bylo úplné, i v případě té jaderné fyziky jsi úplně vedle: jde totiž o částicovou fyziku, plným názvem "fyzika elementárních částic". Proto pozor, nazveš-li částicového fyzika jaderným fyzikem, hluboce ho tím urazíš.