BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
N22. Vždyť ano. Homo taurus
A co kdyby si tady jednou - jedinkrát - poradil ty.
Ale na to asi nemáš. Čím seš ? S čím si jezdil ? Jaké jsou tvé zkušenosti ? Umíš jenom kecat. Nesedíš v parlamentu ? Ale když tě to baví tak si posluš A nebo si jen "ovlivněn" svými plyny Třeba by stačilo kdyby si si vzal plíny....
A co kdyby si tady jednou - jedinkrát - poradil ty.
Ale na to asi nemáš. Čím seš ? S čím si jezdil ? Jaké jsou tvé zkušenosti ? Umíš jenom kecat. Nesedíš v parlamentu ? Ale když tě to baví tak si posluš A nebo si jen "ovlivněn" svými plyny Třeba by stačilo kdyby si si vzal plíny....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
No a opět jen ticho po pěšině... Když ono to hledání na netu přece jen nějaký ten čas zabere. Zvláště pak, když se hledá něco, co tam nejspíše vůbec není.
P.S.: Ovšem ani internet není plnohodnotnou náhražkou kognitivního deficitu.
P.S.: Ovšem ani internet není plnohodnotnou náhražkou kognitivního deficitu.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Snad si od něj nečekal vysvětlení....Jerry3 píše:No a opět jen ticho po pěšině....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Poslyš. Už by ses mohl, společně s dostudováním fyziky pro základní školy, naučit používat i jiná cizí slova. Jinak mě silně připomínáš Světáky.Jerry3 píše:No a opět jen ticho po pěšině... Když ono to hledání na netu přece jen nějaký ten čas zabere. Zvláště pak, když se hledá něco, co tam nejspíše vůbec není.
P.S.: Ovšem ani internet není plnohodnotnou náhražkou kognitivního deficitu.
Mimochodem velice zdařilý film.
Naposledy upravil(a) Návštěvník22 dne pát črc 07, 2017 9:13, celkem upraveno 1 x.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Ty ten příspěvek nahoře ani nečti. Bylo by to zbytečné. Stejně bys nepochopil. Nemáš na to.Pitris píše:Snad si od něj nečekal vysvětlení....Jerry3 píše:No a opět jen ticho po pěšině....
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Zato ty sis ho musel "doupravit". No ale když myslíš.... Tedy jestli máš čím a jestli ta prázdná koule co máš na krku tam není jen proto, aby ti do něj nepršelo Jdi se bodnout....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
No, to jsem se toho dozvěděl...
A pokud se ti nelíbí dnes zcela oficiální=politicky korektní pojem "osoba vykazující kognitivní deficit", pak věz, že nejde o nic jiného, než o snahu vyhnout se užití prapůvodního trefného českého slova "hlupák".
A pokud se ti nelíbí dnes zcela oficiální=politicky korektní pojem "osoba vykazující kognitivní deficit", pak věz, že nejde o nic jiného, než o snahu vyhnout se užití prapůvodního trefného českého slova "hlupák".
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Je to podobné jako aquaplaning, kdy vrstva vody brání styku pneumatiky s vozovkou. Tady vrstva plynu brání dosednutí destičky na kotouč. V globále se to jeví jako snížení tření mezi destičkou a kotoučem. Tam, kde ke styku stejně dochází, protože plyn přetlačíš, se pak můžou destičky lokálně přehřívat, protože brzdný výkon je realizován mnohem menší plochou.adosM píše: Proč tam ten plyn v tom místě mezi deskama a kotoučem vadi ? Že by tomu, že když zas šlapu na brzdu, tak ta jde jakoby těžko, protože pístek s deskama musí překonat ten odpor těch plynu ?
Pozorovat se tento jev dá občas při zajíždění nových destiček - začnou masivně plynovat a tudíž lehce zvadnou.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak. Jako neexistuje absolutně nestlačitelná kapalina, tak neexistuje ani absolutně hladký povrch a absolutně stlačitelný plyn, který pak působí mezi nerovnostmi desky a kotouče jako "polštář", který se nárustem teploty zvětšuje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
A co tam ten polštář udělá? To co popisuje Shi. Takže ty plyny odvedeme a tím to místo ochladíme. Uff. Stejně je to asi zbytečné, protože malej Jarda se neshodí a dokud on to neprohlásí za mantru, tak pro tebe je to házení perel sviním.Pitris píše:Tak. Jako neexistuje absolutně nestlačitelná kapalina, tak neexistuje ani absolutně hladký povrch a absolutně stlačitelný plyn, který pak působí mezi nerovnostmi desky a kotouče jako "polštář", který se nárustem teploty zvětšuje....
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Je to zbytečné. A malej Jarda ? Ty seš Velkej .....
Nemám na tebe už ani čas, ani náladu.
A příslušný a vhodný pětipísmenný výraz (na b nebo d) nechť si každý případně dosadí sám....
Nemám na tebe už ani čas, ani náladu.
A příslušný a vhodný pětipísmenný výraz (na b nebo d) nechť si každý případně dosadí sám....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Ano, škoda házet perly koncerňákům, u nichž je vždy alespoň jedna jistota: že o autech nevědí nic.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak se pochlap a vysvětli tu princip chlazení brzd. Tak do toho.Jerry3 píše:Ano, škoda házet perly koncerňákům, u nichž je vždy alespoň jedna jistota: že o autech nevědí nic.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Přesně takhle reaguješ vždy, kdy nevíš kudy kam a došli ti argumenty. Klidně uznej že na to nemáš. To není zase až tak velká ostuda. Lidi mají pochopení.Pitris píše:Je to zbytečné. A malej Jarda ? Ty seš Velkej .....
Nemám na tebe už ani čas, ani náladu.
A příslušný a vhodný pětipísmenný výraz (na b nebo d) nechť si každý dosadí sám....
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Vrať se o pár mých příspěvků zpět, tam to najdeš. Tedy pokud vůbec tušíš, co hledat.Návštěvník22 píše:Tak se pochlap a vysvětli tu princip chlazení brzd. Tak do toho.Jerry3 píše:Ano, škoda házet perly koncerňákům, u nichž je vždy alespoň jedna jistota: že o autech nevědí nic.
A jestli se domníváš, že chlazení brzd probíhá expanzí plynů, tak jsi opět úplně vedle! Umíš si představit, jaké množství by jich bylo zapotřebí, aby se vůbec nějaký efekt dostavil?