bjukemen píše:neviem ci sa niekde stala chyba ale mam aj take skusenosti ze voditka teda vodiace capy na terajsom aute (bez komentara) boli namazane vazelinou,napriek tomu ze na vodiacom cape bola gumova vrstva, tym padom tam vznikol taky podtlak ze to nevracalo nazad a stale to brzdilo....
To vypadá na chybnou montáž těch gumiček, protože za 1) tam té vazelíny nesmí být moc,
a za 2) je potřeba ten podtlak při nasazování gumičky do drážky "zrušit" - vyfouknout....
nech som robil cokolvek stale tam bol podtlak a vytahovat sme to museli dvaja,nakoniec som zistil ze na tych zapoch je nieco ako teflon takze sa to zrejme nemaze..a jedine nasucho sa to hybalo
Příčina problému je nejspíše jinde: někdo to namazal obyčejnou vazelínou, následkem čehož ty gumičky nabobtnaly. Schválně si vezměte dvě nové, jednu ponořte do "nějaké" vazelíny, a po týdnu srovnejte její rozměry s tou "neponořenou": rozdíly jsou k neuvěření.
A takhle to dopadá vždy, když se používá "náhradní řešení" ve snaze ušetřit.
Jednoduchá otázka,co může být příčinou těch drážek na brzdcící ploše kotouče?Brzdy fungovaly normálně,žádné trhání,cukání,pískání a vibrace se nekonaly.Nejedná se o drážky s ostrými okraji,ale hladkými.Destičky nebyly také nějak extra sjeté a nějaké nerovnosti na nich patrné nebyly.Jinak je to z obou stran a na obou kotoučích.
lengy60 píše:Jednoduchá otázka,co může být příčinou těch drážek na brzdcící ploše kotouče?Brzdy fungovaly normálně,žádné trhání,cukání,pískání a vibrace se nekonaly.Nejedná se o drážky s ostrými okraji,ale hladkými.Destičky nebyly také nějak extra sjeté a nějaké nerovnosti na nich patrné nebyly.Jinak je to z obou stran a na obou kotoučích.
Normální stav.Nejspíš nějaké nečistoty vmáčklé do destičky..Ty staré kotouče nevypadají tak zle,nestačilo je stáhnout na soustruhu a vyměnit jen desky??
lengy60 píše:Jednoduchá otázka,co může být příčinou těch drážek na brzdcící ploše kotouče?Brzdy fungovaly normálně,žádné trhání,cukání,pískání a vibrace se nekonaly.Nejedná se o drážky s ostrými okraji,ale hladkými.Destičky nebyly také nějak extra sjeté a nějaké nerovnosti na nich patrné nebyly.Jinak je to z obou stran a na obou kotoučích.
Normální stav.Nejspíš nějaké nečistoty vmáčklé do destičky..Ty staré kotouče nevypadají tak zle,nestačilo je stáhnout na soustruhu a vyměnit jen desky??
Přemýšleli jsme o tom,ale...Po stočení těch hran,by měly 22-23 mm,což už je pod normu(24) a ještě by tam ty drážky zůstaly. No což, po 64 tis. měly asi nárok.Jinak já jsem takhle zmydlené kotouče ještě neviděl,tak proto se ptám.Mně to přišlo na nekvalitní desky,jakoby nebyl materiál po celé ploše stejně tvrdý.
Lengy: Tak to jó,pokud už tam nebylo dostatek materiálu,tak je to jasné,že nové..Nicméně BREMBO je kvalitní,snažím se dávat lakované kotouče.Tak rychle neoreznou..Desky BREMBO jsou trochu měkčí,či-li rychleji ubývají,ale zato pěkně brzdí hned od začátku brždění..Myslím,že jsi zvolil dobře..
ČERNÉ - základní verze pro běžný provoz ZELENÉ - kvalitnější než černé, příměs neželezných látek ČERVENÉ - keramika, využití hl. na okruhových závodech, velmi šetrné ke kotoučům MODRÉ - nutno zahřát, pro velmi silné auta, vytrvalostní závody ŽLUTÉ - nutno zahřát, jsou ideální pro Rally nebo silná auta
....tak by pro mě byly asi ty zelený. A jestli by u děrovaných kotoučů jejich minus byla hlučnost, tak to by mě nevadilo - a na motorce mám taky děrovaný Ptám se dopředu - není to ještě akutní, ale našel jsem http://www.ebay.com/itm/FRONT-EBC-GROOV ... 5d349c74a7
Tyhle ale nejsou děrované, jen důlkované. Osobně to považuji za výhodu (byť jsem takové nikdy neměl), poněvadž u děrovaných se nezřídka objevují praskliny kolem těch děr: bohužel u těch EBC, na rozdíl např. od Bremsa, to platí (osobní zkušenost).