BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
minule v radii zaznela otazka vodica ako ma od oka odhadnut spravnu vzdialenost od vozidla pred nim.. :p ale nespominam si uz presne co konkretnw iba si matne spominam ze bolo povedane aby vcas zastavil v pripade kolizie,alebo nieco take, len to je silne individualne a každy ma inu reakcnu dobu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Ještě k tématu..Nedávno jsem dával tchánovi na Megana (vlastně teď už našeho Megana) lakované kotouče ATE i desky ATE..Mno a brzdí to parádně..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
tie lakovane kotuce odporucam aj ja, su sice drahsie ale su pekne a nehrdzaveju
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
ked nevie aká je správna vzdialenost,nemá čo hladat za volantom. Na cestách je viac než polovica vodičov hrozbou ostatným,žial tí najvačší maju na to,aby si to zakaždým vyžehlili.bjukemen píše:minule v radii zaznela otazka vodica ako ma od oka odhadnut spravnu vzdialenost od vozidla pred nim.. :p ale nespominam si uz presne co konkretnw iba si matne spominam ze bolo povedane aby vcas zastavil v pripade kolizie,alebo nieco take, len to je silne individualne a každy ma inu reakcnu dobu
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak jsem opravoval přední brzdy u Peugeota 107. Najeto 75000 km. Původní třmeny BOSCH, kotouče nevím a destičky BOSCH, což byl kámen úrazu. Mají totiž na zadní straně jakýsi papundekl (patrně proto, aby na něm mohlo být napsáno BOSCH), ten se utrhl a zablokoval pohyb destičky u pístku (v plovoucím třmenu). Brzdila hlavně ta druhá deska (zato asi furt ) a byla skoro zcela ojetá. Tak jsem koupil nejlevnější destičky (FERODO) a nezklamaly, žádné kurvítko na nich není. BOSCH by byly o více než třetinu dražší. Zase zkušenost, nebrat destičky od elektrikářů . Z kotoučů obroušeny hrany (bordel až za ušima ), tloušťka 19 mm, nové mají 20 mm a minimum je 18. Brzdí jako víno .
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
No, na těch destičkách bylo ještě vyraženo malými písmenky JURID. To je značka destiček, ba? Takže destičky JURID s papundeklem od BOSCHE? Nebo vyráběné pro BOSCHE s papundeklem? Nebo vždy s papundeklem? Asi se budu teď podezíravě koukat na BOSCH i JURID... FERODO forever...
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
zase si ma nasral, vies vobec naco tam ta papundekla je.? zato ze sa to zablokovalo tebe ked mas jedny platnicky v aute 150rokov je tvoja vec,ale ucel to tam plni a vcelku dolezity..schvalne si to nastuduj a daj vedet
Jurid je velice kvlitny vyrobca brzd, takze tipujem ze Bosch si dal u nich vyrobit
Jurid je velice kvlitny vyrobca brzd, takze tipujem ze Bosch si dal u nich vyrobit
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Koukal jsem na video na YT (natočen postup při výměně předních brzd). Vše jasné, ale při zpětném zatlačování pístku montér přiškrtil hadičku a povolil odvzdušňovák, aby nepoškodil HBV. Je to běžná praxe nebo jen posichrování?
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Jde o to, že ten zpětný tlak při zatlačení pístku jde ven odvzdušňovákem, a ne do systému, ale já si vždycky hlídal jen, aby to nepřeteklo z nádržky. Řekl bych že je to jen sichr. Stát by se nic nemělo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
pokud odvzdusnovak nevypada na utrzeni,tak neni,pri nezarezlem pistku,u neplov.trmenu pistkach,potreba tolik sily na jeho,jejich,zatlaceni.
Zkus to nekdy na nejakem 4pistku tlacit ho tlakem k hl.pumpe,fuj.
Zkus to nekdy na nejakem 4pistku tlacit ho tlakem k hl.pumpe,fuj.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Pitris: Ta kapalina si proteče zpět do nádobky? Měl jsem pocit, že tam jsou jen jednosměrné manžety, třeba jako v pumpě Ale když jsem dělal desky, tak je fakt, že to šlo dost zatlačit na stovce. Dával jsem tam nové fošny a divil jsem se, jak jsou tlusté
PePe: Čtyřpístky nemám ani plovoucí třmeny (teda na svém autě).
PePe: Čtyřpístky nemám ani plovoucí třmeny (teda na svém autě).
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Asi ano - kam by šla A třeba přímo v knize Jak na to - Honda Civic (a taky u Favecu) je k tomu psáno:skodovkar píše:Pitris: Ta kapalina si proteče zpět do nádobky?
Pozor. Při zatlačování pístku se vytlačuje brzdová kapalina z brzdového válce do zásobní nádržky. Hlídáme proto hladinu kapaliny, případně brzdovou kapalinu odsajeme.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Běžná praxe..Jednak odpustíš ten nej humus z brzdiče (např.když zákazník nechce výměnu kapaliny) a taky se pístek daleko lépe zatlačuje..skodovkar píše:Koukal jsem na video na YT (natočen postup při výměně předních brzd). Vše jasné, ale při zpětném zatlačování pístku montér přiškrtil hadičku a povolil odvzdušňovák, aby nepoškodil HBV. Je to běžná praxe nebo jen posichrování?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Nazdár bjuku, ani jsem si nevšiml, že mi tak hezky píšeš . Studovat, nač tam papundekla je, se mi nechce. Nebyla jednovrstvá, tak mě napadá, možná tepelná izolace, jinak nevím. Každopádně - kurvítko. Na Ferodu nic takového není, resp. to asi mají ošetřené jinak. Desky jsem tam měl 5 let, proč bych je měl kvůli tobě sjíždět rychleji? Na druhém kole bylo vše OK a desky by, odhadem, vydržely hodně přes 100000 km. Segmenty byly někde za pololvinou své životnosti dle tloušťky. Kotouče na polovině.bjukemen píše:zase si ma nasral, vies vobec naco tam ta papundekla je.? zato ze sa to zablokovalo tebe ked mas jedny platnicky v aute 150rokov je tvoja vec,ale ucel to tam plni a vcelku dolezity..schvalne si to nastuduj a daj vedet
Jurid je velice kvlitny vyrobca brzd, takze tipujem ze Bosch si dal u nich vyrobit
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Mně připadá nájezd 100t. km na jedny desky fakt moc.