Brzdove doštičky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

e1H

Re: Brzdové doštičky

Příspěvek od e1H »

Prečo by mal kašlať na okruh? Keď sa mu na ňom chce jazdiť, nech jazdí. A je úplne jedno akým autom, hlavné je, že ho to bude baviť.
Návštěvník

Re: Brzdove doštičky

Příspěvek od Návštěvník »

Já narážel na jeho záměry ohledně "upgrade" na okruh. A zde v daném případě beze zbytku platí to, co jsem už napsal: kromě vhodné kombinace kotouče/desky představuje vše ostatní vyhozené peníze.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Brzdové doštičky

Příspěvek od kornel »

e1H píše:kornel, DS3000 už ale nie sú na bežné jazdenie. Na stránke Ferodo je aj výrazné upozornenie:
Warning: DS3000 IS NOT SUITABLE FOR ROAD
jo uvedené to je skutočne pekne.. no našťastie je to len na "papieri" uvedená kravina, ktorá s reálom nemá nič spoločné.. nakoľko tie dosky z reálnych skúsenosti brzdia brutálne a plne fungujú aj za studena.. podotýkam, že toto je overená prax aj z bežnej premávky, žiadne domnienky a výmysly 8) :wink:

Ale zároveň dodávam, že pre bežné jazdenie niesu samozrejme vôbec potrebné, ich pomer výkon vs. životnosť hlavne kotúčov, je dosť v neprospech životnosti + cena je taká, že sa CZ/SK motoristovi šetriacemu na všetkom pri pohľade na ňu pretočia panenky.. a z tohoto titulu, je to pre 99,8% :lol: bežných užívateľov maximálne nezaujímavé.
Návštěvník

Re: Brzdove doštičky

Příspěvek od Návštěvník »

Když ono to chce vyzkoušet v praxi. Bohužel, stejně jako v případě výběru pneumatik, je to zhusta dost drahé zkoušení.
LadikRS
Příspěvky: 31
Registrován: čtv úno 26, 2015 8:04

Re: Brzdove doštičky

Příspěvek od LadikRS »

Návštěvník píše:Já narážel na jeho záměry ohledně "upgrade" na okruh. A zde v daném případě beze zbytku platí to, co jsem už napsal: kromě vhodné kombinace kotouče/desky představuje vše ostatní vyhozené peníze.
Upgrade jsem nemyslel přímo na okruh. Když to vezmeme z pohledu financí, tak cokoliv navíc u auta jsou vyhozené peníze :D Okruh by byl jen pro zábavu se občas svézt. Autem jezdím v běžném provozu. Ty brzdy zase tolik nestojí(Ibiza-AP, Leon-Brembo). Samozřejmě dávat tam Wilwood, Tar-Ox atp nemá smysl, jejich schopnosti bych ani nevyužil. A to, že RS není sportovní auto, vím. Když jsem vybíral auto, chtěl jsem sportovní a zároveň jsem chtěl auto na denní ježdění, což moc dohromady nejde(pokud nemám miliony). RS se mi vždy líbilo a přišlo mi nakonec jako nejlepší kompromis :)

kornel: Ten finanční rozdíl mezi DS3000 a DS2500 takový není, u mého auta cca 800Kč, takže při ceně 6600Kč(DS3000) to už je prd a pokud brzdí znatelně lépe, proč do nich nejít :) Ten běžný smrtelník by nekoupil ani ty DS2500 :D
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Brzdove doštičky

Příspěvek od kornel »

rozdiel v cene DS2500 vs DS3000 sa zvykne pohybovať napr. len na komplet prednom obložení.. cca 100eur
Či je to veľa, či málo.., je na posúdenie jednotlivca, no v každom prípade cena cca 300eur len za predné obloženie je už ozaj slušná pálka pre toho bežného smrteľníka :D ..ja mám DS2500 + originál séria koncernové kotúče a je to veľmi slušné ako brzdným výkonom, tak aj životnosť kotúčov je dobrá.
Odpovědět