Bouchání při plném rejdu
Moderátor: Colommbo
Bouchání při plném rejdu
Ahoj,
budu ráda za názory ... cca v srpnu mi cosi bouchalo pri plnem levem rejdu. V servisu zjistili, ze nejaky "odbornik" mi dal opacne cep...ale zaroven mi byla vymenena poloosa (zrejme zbytecne, protoze bouchani zpusoboval asi jen cep). Nyni uz nekolik mesicu slysim stejne bouchani jak pri plnem levem, tak pravem rejdu. Dostala jsem zanovni poloosu s tim, ze na ni mam pul roku zaruku (tzn. do unora). Nemam ale na to papir, takze zalezi na serioznosti servisu a mozna znamem, ktery me do tohoto servisu dostal. Muze byt problem v poloose nebo se spis bude jednat o homokineticky kloub? Nebo jeste neco jineho? At je to poloosa nebo kinetak, je nutne to rychle vymenit? Hodilo by se mi pockat jeste par mesicu
Predem diky za rady,
P.
budu ráda za názory ... cca v srpnu mi cosi bouchalo pri plnem levem rejdu. V servisu zjistili, ze nejaky "odbornik" mi dal opacne cep...ale zaroven mi byla vymenena poloosa (zrejme zbytecne, protoze bouchani zpusoboval asi jen cep). Nyni uz nekolik mesicu slysim stejne bouchani jak pri plnem levem, tak pravem rejdu. Dostala jsem zanovni poloosu s tim, ze na ni mam pul roku zaruku (tzn. do unora). Nemam ale na to papir, takze zalezi na serioznosti servisu a mozna znamem, ktery me do tohoto servisu dostal. Muze byt problem v poloose nebo se spis bude jednat o homokineticky kloub? Nebo jeste neco jineho? At je to poloosa nebo kinetak, je nutne to rychle vymenit? Hodilo by se mi pockat jeste par mesicu
Predem diky za rady,
P.
Re: Bouchání při plném rejdu
No, jestli je to stejnej servis jako s tím špatným olejem, tak pěkně děkuju
Pokud se ozývají za jízdy rány při plném rejdu, bývá to už špatný homokinetický kloub....
Poloosa by snad bouchat neměla (i když otázkou je, jak ji namontovali), ale ještě by bylo dobré zkontrolovat tlumiče, silentbloky a čepy řízení, možná i stabilizátor. V každém případě ale řešit to
Pokud se ozývají za jízdy rány při plném rejdu, bývá to už špatný homokinetický kloub....
Poloosa by snad bouchat neměla (i když otázkou je, jak ji namontovali), ale ještě by bylo dobré zkontrolovat tlumiče, silentbloky a čepy řízení, možná i stabilizátor. V každém případě ale řešit to
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bouchání při plném rejdu
Je to jiny servis nez s tim olejem, tam uz bych nesla. Boucha to, kdyz se rozjizdim. Uz to boucha cca 1-2 mesice a nezhorsuje se to.
Re: Bouchání při plném rejdu
Vyzera to na ten homokinetak. V prvom rade sa popytaj na nejakeho seriozneho opravara aby ta stale niekto zytocne o peniaze nedostaval a vymenil to co je zle
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Bouchání při plném rejdu
Tiez sa priklanam k homokynetickemu klbu
Ale nejde mi do hlavy, ako dali opacne cap? jedine ze by ho vymeni L/P a aj to su zvacsa vzajomne zamenitelne. Jedine ze by ho nasadili z opacnej strany, proti kuzelu ( ak sa bavime o riadeni) a to by boli teda ozaj odbornici
Ale nejde mi do hlavy, ako dali opacne cap? jedine ze by ho vymeni L/P a aj to su zvacsa vzajomne zamenitelne. Jedine ze by ho nasadili z opacnej strany, proti kuzelu ( ak sa bavime o riadeni) a to by boli teda ozaj odbornici
Re: Bouchání při plném rejdu
Chodim k znamemu do garaze ked nie na vymenu oleja tak aspon pokecat a co im tam pride aut ktore takýto "odborníci" mali v rukach a co vsetko na nich posrali tak normalne az neverim co hovori Je velke % doslova vyjezencov co ti urobia - vymenia uplne fungujuce veci alebo poseru aj to co fungovalo. Dnes sa ozaj tazko hlada seriozna dielna...Návštěvník píše:Ale nejde mi do hlavy, ako dali opacne cap? .... a to by boli teda ozaj odbornici
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Bouchání při plném rejdu
Pokud by to byl homokineticky kloub, mate predstavu, kolik by stala oprava na Fabii 1.4 diesel, r.vyr.2004? Je nutne ho menit okamzite nebo muzu treba 3 mesice pockat? Nevim, jak hodne to je vazne. Samozrejme muzu se kdyztak zatim snazit moc kola nevytacet pri rozjizdeni Pri jizde je vse ok. Na prave strane to vic boucha (ani nemusim mit uplne plny rejd). Pri couvani je vse ok.
Re: Bouchání při plném rejdu
Jeste dodavam, ze cca v srpnu 2014 mi byly meneny stabilizacni tycky v servisu, ktery se se mnou dohadoval, ze tam mam olej pro PD, ale nebyl, takze...Nemuze byt treba problem v tom?
Re: Bouchání při plném rejdu
První a základní otázka: V jakém stavu máš manžety na těch kloubech? Nejsou děravé/nepustily vazelínu? Co upínací spony? Není to kolem nich mastné?
Re: Bouchání při plném rejdu
Tak neviem aky druh klbu tam mas no ak s tripodom, tak to by som sa mozno aj bal jazdit, lebo to ked sa rosype, tak stojis a niekedy ani odtah po vlastnych kolesach nie je mozny pokial nevyhodis poloos...ale myslim ze ti tripod nemas na tej fabii tak mohlo by to vydrzat.
A olejom to urcite neni
A olejom to urcite neni
Volvo S80 2.0T
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Re: Bouchání při plném rejdu
Petita2 píše:Jeste dodavam, ze cca v srpnu 2014 mi byly meneny stabilizacni tycky v servisu, ktery se se mnou dohadoval, ze tam mam olej pro PD, ale nebyl, takze...Nemuze byt treba problem v tom?
To byla "narážka" na jiné vlákno, kde jí dali v servisu do motoru špatný olej. Ten v homokineťáku není, tam musí být vazelína a neporušené manžety a spony, aby se tam nedostala vlhkost....Johnny55 píše:A olejom to urcite neni....
Tak na tom se snad nic zvorat nedáPetita2 píše:cca v srpnu 2014 mi byly meneny stabilizacni tycky v servisu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bouchání při plném rejdu
Petita: Jaký má ten "chrochtáček" nájezd?
Kloub může vydržet 3,5,10 tis.km,ale taky třeba jen 500 km..Pokud praskne klec uvnitř kloubu,tak stojíš a ani se nerozjedeš..
Co se týče přesné diag závady,tak po netu rozhodně nebudu spekulovat..Nechám prostor jiným odborníkům..
Kloub může vydržet 3,5,10 tis.km,ale taky třeba jen 500 km..Pokud praskne klec uvnitř kloubu,tak stojíš a ani se nerozjedeš..
Co se týče přesné diag závady,tak po netu rozhodně nebudu spekulovat..Nechám prostor jiným odborníkům..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Bouchání při plném rejdu
Petita2 píše:cca v srpnu 2014 mi byly meneny stabilizacni tycky v servisu....
No ked pise ze jej dali naopak cap tak potom sa uz da asi vsetkoPitris píše:Tak na tom se snad nic zvorat nedá
Volvo S80 2.0T
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Re: Bouchání při plném rejdu
U Fábie je čep ramene L/P i čep řízení L/P..Návštěvník píše:Tiez sa priklanam k homokynetickemu klbu
Ale nejde mi do hlavy, ako dali opacne cap? jedine ze by ho vymeni L/P a aj to su zvacsa vzajomne zamenitelne. Jedine ze by ho nasadili z opacnej strany, proti kuzelu ( ak sa bavime o riadeni) a to by boli teda ozaj odbornici
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw