BMW M52 Motul 300V
Moderátor: Colommbo
Re: BMW M52 Motul 300V
...na trojku 120 jde i muj technicky veteran...,a neni to max ci omezovac 7100.
Zkousel jsem to predloni. Prvne a naposled.
Nicmene,nyni jsem ve ValMezu. Divna to mluva,zdes okolo.
Ale nikdo nepoznal od kud jsem
Umim luxusne nePraglovsky. Ucil jsem se to.
Zkousel jsem to predloni. Prvne a naposled.
Nicmene,nyni jsem ve ValMezu. Divna to mluva,zdes okolo.
Ale nikdo nepoznal od kud jsem
Umim luxusne nePraglovsky. Ucil jsem se to.
Re: BMW M52 Motul 300V
323,byva casto 2,5i. Nevim,co s tema cislama Mnichov blbnul.
316,318 bejvaly 1,9 8v. Nekdy...
316,318 bejvaly 1,9 8v. Nekdy...
Re: BMW M52 Motul 300V
Hej ten třílitr má na 3ku v omezovaču při 6500 tis 155 km/h na tacho. Takže 120 je pro mě fakt lehce ...Colommbo píše:My ti to auto přejeme, ale valit betla na nás nemusíš... Měl jsem možnost trochu se povozit v E46 323i a ve srovnání kupř. s Omčou má o poznání kratší kvalty, nepředpokládám, že u 330i by tomu bylo jinak. Je to tím pádem dost živé a točivé, při 120/h je však trojka vytočená už znatelně, ne lehce...adosM píše:Je doma ! Pecka. Ale domu jsem jel radši max 120 km/h na lehce vytočenou 3ku...
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
Pedro: Tohle byla, tuším, dva-dvojka...? Řadovej šestihrnek ale určitě. Na ty poměrně krátký kvalty to jelo jako kuna, nicméně z Omči jsem zvyklej na trošku delší...
adosM: Jo, tak to bude +- jako u Omči - při 120/h cca 4800/min. Halt jsi asi zvyklý jezdit jinak, takhle vytočený kvalt je pro tebe "lehce", pro mě už "znatelně", nepotřebuju to... A omezovač na 6500/min. mi u báva přijde málo, sám mám 6700/min. a to je jen Oplík.
adosM: Jo, tak to bude +- jako u Omči - při 120/h cca 4800/min. Halt jsi asi zvyklý jezdit jinak, takhle vytočený kvalt je pro tebe "lehce", pro mě už "znatelně", nepotřebuju to... A omezovač na 6500/min. mi u báva přijde málo, sám mám 6700/min. a to je jen Oplík.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW M52 Motul 300V
Accord při 120-ti na 3 lehce vytočen ku 5-ti tis. a jde na 155 při max. 6800. A Civic to uměl taky.... A mladýmu jde dvačtverka až k 7300
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
každopádně já to už hoši nebudu tak ždímat, jak tu e36. Ta si užila svoje..Toto nejen, že víc žere, ale i pak když něco nevydrží, tak to stojí víc. A na ten plyn už nemůžu šlapat jak na té e36 ze 110kw. Tady to hrozně rychle zabere. rozdíl 110 Nm je znát.
Re: BMW M52 Motul 300V
Ted k tomu oleji. Do převodovky dám to co bude nalepený na štítku převodovky. Pokud tam bude žlutá etiket mtf-lt-2, tak to je jasný. Pokud oranžová s ATF only, tak dáme asi dexron III nebo 4. Nevím přesně. Asi milersa. Do difu půjde 75w90, ale nevím jestli mám zůstat u toho Castrolu, který ja na tom v této věci docela dobře, nebo jestli mám řešit jiný olej třeba Millers TRX 75w90. Do řízení píšou Dex IID, ale mě se to zdá už staré. Do kdy platí ten dex IID ? Do roku 2002 nebo jak ? Do e 36 sem tam dal castrol atf s dex IV a nic se nestalo.Pitris píše:Accord při 120-ti na 3 lehce vytočen ku 5-ti tis. a jde na 155 při max. 6800. A Civic to uměl taky.... A mladýmu jde dvačtverka až k 7300
Re: BMW M52 Motul 300V
Motor víš - Yacco gut. Převodovka a difec víš, a jestli Castrol nebo Millers? Je to na Tobě, oba O.K
Ale v "dexronech" se moc neorientuji Jinak se dobře dá i Ravenol a pokud by MTF-2, doporučím http://www.olejlevne.cz/olejlevne/eshop ... 75W-80-1-L
Ale v "dexronech" se moc neorientuji Jinak se dobře dá i Ravenol a pokud by MTF-2, doporučím http://www.olejlevne.cz/olejlevne/eshop ... 75W-80-1-L
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Na značkových olejích mě ještě doporučili do difecu Agip Rotra LSX 75w90, že to dávají lidi do bmw a spokojení...Řízení říkali že dex III nebo IID je jedno. Zvládne to i IV ale jen je to na delší výdrž a tekutější když je venku - 20.
Re: BMW M52 Motul 300V
je alfi166silveradosM píše:Na značkových olejích....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Tý vole já ty svíčky snad neobjednám...Ted jsem je chtěl objednat na autodoplnky.cz, a jsou v nabídce 2 svíčky IK20. Jedna má v popisku odtrh 0.9 a druhá 1,1mm. A pak tu svíčku najdu i solo viz odkaz od columba a tam píší, že u některých aut se musí před montáží svíček nastavit spárovýma měrkama odtrh ale není tam psaný zase jaký má tato svíčka odrth...Mě poser...To z toho bude mechanik štastný...A jak mám najít jaký odtrh má být u mého Bmw ? ...d to je na maturitu do pič. už jsem to chtěl mít objednané a zas nevím.
U toho vyhledávače denso co poslal Pitrs viz http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search
Je napsaný u mého auta a svíčky IK20 Gap 1. To bude asi myšleno jako odtrh 1 mm ? To je porod... To je normální ? Jo je to tak. Gap je mezera...d No nic tak zas budu volat na ty stránky který svíčky mám teda objednat.
U toho vyhledávače denso co poslal Pitrs viz http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search
Je napsaný u mého auta a svíčky IK20 Gap 1. To bude asi myšleno jako odtrh 1 mm ? To je porod... To je normální ? Jo je to tak. Gap je mezera...d No nic tak zas budu volat na ty stránky který svíčky mám teda objednat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
Ano, u E46 330i je v případě svíček Denso uveden GAP (odtrh) 1.0 - tedy jeden milimetr. Co jsem už podvakrát IK20 objednával, měly z výroby nastaveno 0,9mm.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW M52 Motul 300V
A podle popisku na autodoplnky, když má svíce odtrh 1.1mm tak tam píší 100 tis km a u 0.9 mm 50 tis km. Takže to má i vliv na životnost ? Takže bude lepší vzít 1.1mm a mechanik mě to podle měrek sklepne na 1mm. Horší jak porod...Jinak to osvětlení uvnitř auta v noci, to je balada. Harman kardon muzika s vloženým CD je taky pecka na svůj věk. Jen musím poléčit 2 místa kde je náznak koroze. Ale u e46 standart.Colommbo píše:Ano, u E46 330i je v případě svíček Denso uveden GAP (odtrh) 1.0 - tedy jeden milimetr. Co jsem už podvakrát IK20 objednával, měly z výroby nastaveno 0,9mm.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
Myslím, že si nemůžeš vybrat/objednat IK20 s (tebou) požadovaným odtrhem. Bude prostě nějaký z výroby a podle motoru je potřeba jej upravit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW M52 Motul 300V
JJ říkám objednám s tím odtrhem 1,1 mm a zklepne se to na 1mm. Lepší než by mě přišlo 0.9 a tu mezeru zvětšovat.dColommbo píše:Myslím, že si nemůžeš vybrat/objednat IK20 s (tebou) požadovaným odtrhem. Bude prostě nějaký z výroby a podle motoru je potřeba jej upravit...