BMW M52 Motul 300V
Moderátor: Colommbo
Re: BMW M52 Motul 300V
Pozor klasicky Millers Motorsport CFS jsou taky estery, nejen CFS NT.
Re: BMW M52 Motul 300V
Ten Motul Xces když není esterový je vůbec syntetický? Na pixle má v německém značení "vollsynthetisches" tak má základ PAO?
Re: BMW M52 Motul 300V
To Ti tady s určitostí asi nikdo neřekne. Byl to PAO ester, ale jak je na tom teď
Možná by věděli víc tady: https://www.motul.com/cz/cs
Možná by věděli víc tady: https://www.motul.com/cz/cs
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Z technického listu:
High performance 100% Synthetic lubricant specifically designed for...
Re: BMW M52 Motul 300V
a tech. list je za akeho roku., podla mna uz ten olej nebude PAO teda bude v nom minimalne mnozstvo PAO
Naposledy upravil(a) bjukemen dne úte srp 18, 2015 17:47, celkem upraveno 1 x.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BMW M52 Motul 300V
Brembo ma pravdu, Motul 300V Power 5w40 je namiesany pre motosport. Minimalne 80% tvrda sportova jazda, 20% mestsky styl. Idealne je 100% motosport. A samozrejme kratky interval vymeny oleja. Olej neostava v motore celu sezonu. Niekedy ho vyleju aj po jednom preteku a dava sa nova napln. Pre styl jazdy napr. 60% klasika mesto, caste studene starty a cca 40% trochu sa vyblaznit skor vyhovuje napr. Motul 8100 X-cess 5w40. 300V je spicka, co sa parametrov a technologie vyroby tyka. Bezne oleje sa nanho nechytaju. Ale na bezne posuvanie sa nie je velmy vhodny. Jeho TOP kvalita sa ukaze az pri adekvatnej zatazi a sposobe pouzitia. To bude pravdepodobne vyhoda a nevyhoda vsetkych motosport olejov. Toto som si nevyguglil ani nevycucal z prsta. Nieco malo si pamatam, este zo skolskych lavic. A hlavne som mal dlhy telefonat so slovenskym zastupenim Motulu. Je to seriozne jednanie. Mohli povedat, ze 300V je na bezne jazdenie pouzitelny a lepsi ako bezny olej s tym, ze ma fantasticke parametre. A naviac je to ester core a dalsie marketingove bla, bla. Biznis. Treba si v prvom rade uvedomit, na ake pouzitie je olej namiesany. A to zohladnit pri vybere.lefort píše:A k tomu jsi prosím došel jak? On se olej dělí podle typu provozu? Tenhle ester má skvělou přilnavost k třecím plochám, takže podle mě naopak rychleji maže a navíc je ještě biologicky odbouratelný. Za měBrembo píše:Neviem či 300V je najlepšia volba na krátke trasy. Je to TOP olej,to je jasné,len je určený na iný typ jázd a TBN je nižšie,vzhladom k druhu použitia. Viac by vyhovoval 8100 X-max 0W-40 alebo 8100 X-cess 4W-40.
Re: BMW M52 Motul 300V
Tak jsem sjednotil flotilu na ten Xces 5w40. Jak Oct 1.8tsi tak pologolf 1.2 htp
Re: BMW M52 Motul 300V
Měl by být spokojen motor i Ty
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Vymenil som E39 za E38 740i M62, a momentálne lejem 5W40 X-Cess 8100 ... Inak podľa vyjadrení človeka ktorý je blízko Motulu, má X-cess rovnaký základ ako 300V, líši sa len v aditivácii kde je 300V ako ste povedali aditivovaný na čisto závodné použitie, 8100 je pre kvázy výkonný daily car.
Re: BMW M52 Motul 300V
Ten Motul 8100 ještě tak před 5-ti lety obsahoval esterovou složku Jak je to nyní? Kdo ví Nic to ale nemění na tom že je to i teď dobrý oil.
PS1: ten Motul 300V je ale navíc double-ester....
PS2: a pak je ještě tri-ester řada CFS od Millerse.
PS1: ten Motul 300V je ale navíc double-ester....
PS2: a pak je ještě tri-ester řada CFS od Millerse.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Pokiaľ viem ja tak ju stále obsahuje, respektíve, tak mi bolo povedané prakticky priamo z Motulu
Re: BMW M52 Motul 300V
Motul 8100 ester Dá se to nějak ověřit ? Dřív to bylo v TL přimo uvedeno - dnes už nikoliv
Změnil se jen tech. list nebo základová složka, netušíš ? Tedy ten "človek ktorý je blízko Motulu".
Změnil se jen tech. list nebo základová složka, netušíš ? Tedy ten "človek ktorý je blízko Motulu".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW M52 Motul 300V
Mne bolo povedané ako som už napísal "Základ je rovnaký, esterový ako u 300V, ale je tam iná aditivácia" Keď s ním budem, opýtam sa.
Re: BMW M52 Motul 300V
Děkuji. Dost mě to zajímá bo tu na toto téma byla (a v tomto vlákně) diskuze kde alfi uváděl že ester ano (a já to "posílal dál" - vyrobený esterovou syntézou) a e1H to popíral -> http://www.oleje.cz/forum/bmw-m52-motul ... 71-20.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF