Bílá káva místo oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Bílá káva místo oleje
Já s tím skoro nejezdil.Bylo vadné čidlo kliky a prakticky po ujetí pár km auto stálo.Musel jsem tedy počkat až motor vystydne a pak šlo teprve nastartovat.Takto jsem v zimě chvíli jezdil
Re: Bílá káva místo oleje
Ztráta chlad. kapaliny? Prostě normálka:
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/aut ... idic-28417
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/aut ... idic-28417
Re: Bílá káva místo oleje
My v práci s nadsázkou říkáme "když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo". Hle, a ono to funguje!
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Bílá káva místo oleje
A když to nejde kladivem, tak to znamená že máš malé kladivo sorry za off topic
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bílá káva místo oleje
Bohužel toto je to nejhorší pro motor / resp. pro olejjirkapohl píše:....po ujetí pár km auto stálo.Musel jsem tedy počkat až motor vystydne a pak šlo teprve nastartovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bílá káva místo oleje
Právě provádím ten chemický test.Za chvíli budou výsledky.Jinak co se týče vody....neznám auto,kde by člověk neustále nedoléval vodu.
Re: Bílá káva místo oleje
No vidíš, ja zase ne(u)znám takové, kde bych dolevat musel.
Re: Bílá káva místo oleje
Jako do chladicího systému Já před 3 roky nemrzku vyměnil - po asi 100km dolil a od té doby jsem na to za 40tkm nemusel sáhnout....jirkapohl píše:....neznám auto,kde by člověk neustále nedoléval vodu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bílá káva místo oleje
Tak to nechápu.Já mám doma Oktávku,BMW a dolévám cca po 8.000km 1/2 litru.To jsem už měl aut 6 a všude jsem doléval.Test vypadá,že olej měnit nebudu.Zbytečně jsem plašil
Re: Bílá káva místo oleje
Já během těch tří zmíněných let nejen u svého Accorda, ale i zeťákova, u Toyoty Yaris a u tátové SX-4 jsem měnil nemrzku v chladiči a vždy se to jen po pár kilometrech doplnilo a fertig....
A ten olej - když ho teď měnit nebudeš, tak buď po 10-ti tkm nebo nejpozději v červenci. Po roce.
Ale s tou ztrátou chl. kapaliny je to u německých aut zřejmě běžné a koncern VW / potažmo Škoda se snaží lidi přesvědčit, že je to asi i normální https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/aut ... idic-28417
A ten olej - když ho teď měnit nebudeš, tak buď po 10-ti tkm nebo nejpozději v červenci. Po roce.
Ale s tou ztrátou chl. kapaliny je to u německých aut zřejmě běžné a koncern VW / potažmo Škoda se snaží lidi přesvědčit, že je to asi i normální https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/aut ... idic-28417
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Bílá káva místo oleje
U mě dtto již od r. 1991 - povětšinou Mitsubishi, nyni Ford, ale ten mám jenom něco přes dva roky a pouze 50 tis. km.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílá káva místo oleje
2:43 - ta citace mi úplně připomněla toto:jirkapohl píše:....neznám auto,kde by člověk neustále nedoléval vodu.
https://www.youtube.com/watch?v=Ke3GSf0v2rU
promiň,ale to snad nemyslíš vážně? Okruh je (nebo má být) těsný a tím pádem se chladící kapalina jen mění v předepsaných intervalech. Za celou dobu co mám auta a moto,tak voda nikde nemizí. Jen co sem měl na servis,když to šlo buď pod hlavou a nebo guferem do motoru ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Bílá káva místo oleje
To myslím naprosto vážně.Právě se tu bavím vašim nedoléváním :-)Známý má funglovku X5 a dolévá na 10.000km 2 litry oleje.Vodu ne,to je pravda.Jinak vážně neznám člověka,který by do auta nelil pořád vodu
Voda v autech mizí trubkami,chladičem,pojistnými ventily atd....proč bych však hledal kudy to uniká,když stačí 2x za rok dolít
Voda v autech mizí trubkami,chladičem,pojistnými ventily atd....proč bych však hledal kudy to uniká,když stačí 2x za rok dolít
Re: Bílá káva místo oleje
Pokud je motor v pořádku, mezi výměnami by nemělo být nutno dolevat olej.