Benzín v oleji
Moderátor: Colommbo
Re: Benzín v oleji
Neznám nikoho,kdo by výfuk na e39 měnil.Je jasné,že pokud skáčete po našich prosolených silnicích v Japonských přemísťovadlech,tak měníte jen výfuky
Re: Benzín v oleji
Já měl a mám několik japonských aut a max jsem převařil svár na potrubí u tlumiče. A to mělo přes 20 let (Pajero). Na Toyotách nikdy nic.
A k autům se chovám, jako bych je měl mít celý život.
A k autům se chovám, jako bych je měl mít celý život.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Benzín v oleji
To jsi neudělal dobře Jiří.jirkapohl píše:Neznám nikoho,kdo by výfuk na e39 měnil.Je jasné,že pokud skáčete po našich prosolených silnicích v Japonských přemísťovadlech,tak měníte jen výfuky
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Benzín v oleji
To bohužel už moc lidí neumí Dnes je moderní trend spíš zničit a prodattonny píše:....k autům se chovám, jako bych je měl mít celý život.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzín v oleji
Miro
Mas postreh...
Mas postreh...
Re: Benzín v oleji
Zato ty moc ne,psal jsem ti něco do jiného vlákna a bez odezvy.Pedro píše:Miro
Mas postreh...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Benzín v oleji
Zminka o novym sraci?
Na rajceti,jsem jeste nebyl. Dnes hurafrmol den
Na rajceti,jsem jeste nebyl. Dnes hurafrmol den
Re: Benzín v oleji
Tak u francouzských no Měl jsem dva Pežoty a tam se to měnilo imrvére.Je teda pravda,že záleží odkud to auto je.Moje předešlá e39ka byla z jihu Itálie.Rok výroby 1996 a na ní nebylo měněno snad nic.To samé by potvrdili moji dva kamarádi,kteří mají auta také z Itálie.Před rokem jsem koupil v Německu a už bych stejnou kravinu neudělal.
Re: Benzín v oleji
Že by prozření?jirkapohl píše:Před rokem jsem koupil v Německu a už bych stejnou kravinu neudělal.
Re: Benzín v oleji
Kdysi jsem obcas jel s 535. No zajimave,zivocisne.
Utkvela mi v pameti,na rozdil od dalsich desitek tuctovych a sterilnich stale novejsich modelu znacky. Cest vyjimkam. (Alpine,M3,5) Coz treba neni 8val M3.
Utkvela mi v pameti,na rozdil od dalsich desitek tuctovych a sterilnich stale novejsich modelu znacky. Cest vyjimkam. (Alpine,M3,5) Coz treba neni 8val M3.
Re: Benzín v oleji
Když já se rád dobře svezu i za nepříznivých povětrnostních podmínek, což s BMW jaksi néde...
Re: Benzín v oleji
Nojo...to je na nic.V zimě s tím nejezdím.Bývalá manželka vozila do práce 100kg kovových pilin v kufru.
Na druhou stranu jsem za život vystřídal 19 aut.Dokonce i sedmilitrové Mercury,které mi tu nechal stýc po revoluci,když přijel z júésej.Mohu tedy porovnávat.BMW je prostě BMW.Je to lepší svezení než v Mercedesu a ještě to prasensky upaluje
Na druhou stranu jsem za život vystřídal 19 aut.Dokonce i sedmilitrové Mercury,které mi tu nechal stýc po revoluci,když přijel z júésej.Mohu tedy porovnávat.BMW je prostě BMW.Je to lepší svezení než v Mercedesu a ještě to prasensky upaluje
Re: Benzín v oleji
Právě že to upaluje jen za dobrých povětrnostních podmínek.
Re: Benzín v oleji
Mercury v zimě bylo horší než BMW...myslím nejen jízdní vlastnosti.Dalo se s tím ale jezdit v pohodě za 17 litrů.Výměna oleje ale byla myslím snad 14
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Benzín v oleji
Přesně o tomhle konkrétním překrásným červeným Mercury jsem před pár lety zcela vážně uvažoval. Nebyl zas tak drahý (jestli si to dobře pamatuju kolem čtvrt milionu) a kdybych měl k dispozici suchou stodolu a velký lajntuch, prisámbohu, že bych do něj býval šel! Auto po dvou majitelích v USA (první majitel a vdova po něm, která auto několik let odmítala prodat), se zcela čistou historií, servisní knížkou a původními doklady!
http://www.amhkmotors.cz/gallery/14/4000001/3000035
http://www.amhkmotors.cz/gallery/14/4000001/3000035
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90