Benzín od Globusu

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

mates_lancer

Příspěvek od mates_lancer »

Pkod píše:Kurna, pisu o anonymech a sam se zapomenu podepsat...
Podívejte, benzin od Globusu asi není to, co by to mělo být. Rozbor si klidně nechám udělat, ale v globusu mi na tisíc procent vysvětlí moji vinu. Jediná rada zní. Pokud nemáte zrovna firemní auto nebo auto, které půjde brzy do kopru, tak netankujte u globusu. Ono auto není hračka za 5 korun a zkazit si vstřiky jen kvůli pár ušetřeným korunkám nemá cenu. A v Globusu ať se nad sebou a kvalitou benzinu zamyslejí, hlavně na Zličíně v Praze.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

mates_lancer píše:
Pkod píše:Kurna, pisu o anonymech a sam se zapomenu podepsat...
Podívejte, benzin od Globusu asi není to, co by to mělo být. Rozbor si klidně nechám udělat, ale v globusu mi na tisíc procent vysvětlí moji vinu. Jediná rada zní. Pokud nemáte zrovna firemní auto nebo auto, které půjde brzy do kopru, tak netankujte u globusu. Ono auto není hračka za 5 korun a zkazit si vstřiky jen kvůli pár ušetřeným korunkám nemá cenu. A v Globusu ať se nad sebou a kvalitou benzinu zamyslejí, hlavně na Zličíně v Praze.
Už jste natankoval jiný benzín a jak auto jede?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
Anonymous píše:
Pepa píše:Osobně, když se mi někde povede z nouze natankovat s*it, tak to řeším postupným dotankováváním co se vejde a první polovinu nádrže tankuju N98, říkám si, že jestli je tam částečně natakovanej šmejd, tak to N98/N100 alespoň trochu srovná - samozřejmě to ale nemusí být jen o oktanech...
Jak se motor po natankování špatného paliva chová, myslím tím konkrétně Váš automobil.
Nejde do otáček, značná prodleva akcelerace, motor klepe na volnoběh, svíčky nové lambda nová zapalovací kabely nové.
Jo tohle se občas stane, ale po natankování jiného benzínu je to v pořádku.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
Anonymous píše:
Anonymous píše:Tak to je pecka!
především pro kešeňu.

pro kesenu, jak ty pises to bude pecka, az budes muset menit nejaky soucastky, timhle tomu predejdes ...z vetsi casti...
Těžko říct, zda je tento přípravek tak dobrý, máte s ním někdo nějaké zkušenosti, reklama vždy vše vychválí. Nemají běžné značkové přípravky stejnou účinnost, třeba STP,LM, Valvoline apod. ale které jsou podstatně levnější.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
Anonymous píše: nalej do nadrze BG 44K
vice se muzes dozvedet tady www.44k.cz
Kravin je na tohle forum hromada a prevazne od anonymu, reklam je tu uz mene, ale reklama a takovahle kravina zaroven je tu snad poprve.

mates_lancer: Benzinem z Globusu Tve problemy s velkou pravdepodobnosti zpusobene nejsou. Benzin je v zasade stejny jako jinde a jezdi na nej (bez problemu) spousta ridicu.
Samozrejme chyba se muze stat vsude a muze se do nadrze CS dostat jine palivo nebo dokonce palivo nekvalitni. Jiste problemy nejsou zajem CS a pro tento pripad je na miste uplatnovat reklamaci u CS. Dalsi moznost je pri neuspechu reklamace proverka COI.

Nadruhou stranu je velka pravdepodobnost, ze palivo je naprosto v poradku a Vas by to stalo nemale naklady za rozbory (znalecky posudek).

PS: hazet spinu umi kazdej...
Není benzín jako benzín, párkrát se mě také stalo, že po natankování nebylo vše jak má být. Po natankování u jiné pumpy bylo okamžitě po problémech. Jelikož jezdím po celé republice, tak benzín beru často pokaždé jinde. Asi jste měl na palivo zatím štěstí.
Pkod

Příspěvek od Pkod »

Mates_lancer: Vase argumentace je usmevna. Cim podle Vas ten benzin vstriky nici? Proc nici zrovna ty Vase, a ostatni ridici si nestezuji?

Delal jsem servisaka kolem cerpacek, a tak si myslim ze "tusim", co se kde prodava. Pokud mate cas, schvalne si pockejte, az budou CS Globusu zavazet. Dejte rec s ridicem cisterny a ten Vam jiste rekne, odkud palivo veze.

Druha vec je Vas pristup. Ztezujete si tady a vlastne tim nic nezmenite (pokud je vubec neco spatne), misto toho, aby jste se hajil pred prodejcem. Jasne, dneska tak popularni pomlouvani za zady pomlouvaneho.
Pepa

Příspěvek od Pepa »

"jak se motor chová..."

Já za ty projevy beru větší hlučnost motoru, takový "chlastavý zvuk", prostě slyšíte, že tomu motoru musíte šlapat víc benzínu. Horší tah do otáček, následně větší spotřeba do +0,5l, horší akcelerace. Dál si myslím, že když někde jedu stejnou trasu, umím pocitově dobře odhadnout, nakolik potřebuju šlapat na pedál plynu, takže například když na dálnici s dobrým benzínem jedu při nějaké poloze plynového pedálu +-120km/h, s horším při stejné poloze plynu cca 105-110km/h.

Mám maloobjemový motor (francouzského trabantíka Peugeot 106 s nejslabším motorem 1.0i) a moje zkušenost je, že tyto motůrky jsou mnohem citlivější na kvalitu paliva, než silnější. Nehci jmenovat konkrétní síť čerpacích stanic, ale například v síti A a B běžně tankujeme s felicií 1.3 a octávkou 1.6 a rozdíl je neznatelný proti tomu, když tankuju OMV, Shell, dříve Aral. Kdybych tam vzal se 106, okamžitě letí spotřeba nahoru a akcelerace dolů.
Pepa (dodatek)

Příspěvek od Pepa (dodatek) »

Pepa dodatek: jinak spotřebu auta sleduju podrobně na třech autech v rozmezí 3-5 let (dělám to i kvůli tomu, že je pak snadno vidět nějaká závada, třeba načatý výfuk apod.) a samozřejmě ač je kvalita benzínu často závislá spíše na konkrétní čerpací stanici, dlouhodobě vidím rozdíly ve spotřebě při tankování v různých sítích v rozmezí cca 0,2l u těch 1,3 a 1,6 benzínů a klidně +0,5l i víc u toho litru. Je to jen moje zkušenost, někdo jiný může mít zkušenost jinou. Například kamarád se starým Opelem netankuje skoro jinde než u Globusu, felicie v rodině tankuje často na Jetu, já to si to se svým P106 "nedovolím", propočet spotřeby mi ukáže, že se to nevyplatí. Podobné zkušenosti mají známí s motory malých kubatur.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

nevim jak do inéch glóbusů ale vím že do brňenskýho vozijó phm ze střelickýho sklado čepra sténě jako do pětadevadesáti procent pumpé v širokým dalekým vokolí
Rick

Příspěvek od Rick »

Jestli tankuju na unicornu, eurooili shell, omv, globus, nebo kdekoliv jinde spotřeba mi nikdy nestoupla ani neklesla motor běží pořád stejně.. Mimochodem třeba v Přerově má hypernova nejlevnější benzán a přitom má pečeť kvality stejně jako shell.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je asi pravda, že kvalita benzinu nemá u různých pump velký "rozptyl", ale taky asi bude pravda, že u velkých čerpaček, kde je velký odběr paliva - a tanky se neustále "proplachují", bude těch "nežádoucích" příměsí a usazenin míň, než u nějaké "obecní" pumpy, kde někdo tankuje v dubnu a v úterý. Ale z vlastní zkušenosti vím, že při natankování "špatného" benzinu trochu pomůže nějaký ten čistič - já osobně používám (když je potřeba, ale spíš občas preventivně) STP. Ale snažím se předcházet problémům, a beru u velkých pump známých značek. I když....je to asi 5 let, bral jsem u Benziny na dálnici na Brno u Devíti křížů, a bylo tam tolik vody, že auto skoro nejelo. Naštěstí jsem vzal jen asi 10 litrů - musel jsem vyměnit filtr, vzít do plna jinde, a použít odstraňovač vody z paliva. Spravilo se to až po druhé plné a s tím přípravkem na vodu. Nechci dělat Benzině špatnou reklamu, (možná jim tam jen "hrkla" dešťovka - tenkrát dost pršelo :( ), ale od té doby u nich netankuji. Beru u Shellu - tam V-Power, u Essa, OMV nebo u Agipu.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
Anonymous píše: nalej do nadrze BG 44K
vice se muzes dozvedet tady www.44k.cz
Kravin je na tohle forum hromada a prevazne od anonymu, reklam je tu uz mene, ale reklama a takovahle kravina zaroven je tu snad poprve.

mates_lancer: Benzinem z Globusu Tve problemy s velkou pravdepodobnosti zpusobene nejsou. Benzin je v zasade stejny jako jinde a jezdi na nej (bez problemu) spousta ridicu.
Samozrejme chyba se muze stat vsude a muze se do nadrze CS dostat jine palivo nebo dokonce palivo nekvalitni. Jiste problemy nejsou zajem CS a pro tento pripad je na miste uplatnovat reklamaci u CS. Dalsi moznost je pri neuspechu reklamace proverka COI.

Nadruhou stranu je velka pravdepodobnost, ze palivo je naprosto v poradku a Vas by to stalo nemale naklady za rozbory (znalecky posudek).

PS: hazet spinu umi kazdej...
chytraku jako ty je tu asi hodne, nezkusili ale je to hned kravina, nebo jsi nejaky odbornik pres tyhle veci..? pokud ano, tak vysvetli proc je to kravina.?
riderhenry

Příspěvek od riderhenry »

Osobne jezdim s Mazdou MX-5 1.8 1999, driv motocykl Honda CBR 600RR (15000ot/min). Od jiste doby tankuju jen Shell V-Power Racing, protoze je to proste stooktan se vsemi klady - to mam sam overene (ostatne kazdy, kdo vi, jaky je rozdil mezi stooktanovym benzinem a klasickou 95 muze overit, paklize ma modernejsi motor...). Jestli ma i nejaka aditiva, popripade jaka ma, to uz Vam rict nedokazu. Na motorce zmizeli po cca 15 000 km veskre vibrace, coz je velky uspech, v aute se motor proste nezakuckava (ano, je to 100 oktanovy benzin) - pri podtacen se tak "nenici", resp. vubec nedochazi k podtaceni... :wink: Nejvetsi rozdil ale byl, kdyz jsem si pujcil Hyundai Getz 1.6 Sport (vykon kolem 100 koni odhaduju), ktery by teoreticky mel i docela jet - ve skutecnosti jel hure nez Toyota Aygo 1.0 (mimochodem - tyto prditka maji uzasne motory). Byl totiz jety 5 let zenou a mam pocit, ze se snad nikdy nedostal do vyssich otacek. Auto nedokazalo udrzet ryhclost 140 km/h na D1. Musel jsem ho mit na 4. stupen pomalu v omezovaci, aby nezpomaloval... Po natankovani Shell V-Power Racing se to postupne zlepsovalo, az jsem si uvedomil, ze jedu do kopce temer vpohode 160km/h a tuto rychlost udrzim. Na rovinkach nebyl problem i 180... Zmena to byla velika a kdyz jsem se vratil do Brna, auto se chovalo i na volnobeh a v mestskem provozu opravdu lepe, nez predtim. Neverim tomu, ze Shell by s temito palivi spasil svet, ale pro lidi, kteri jsou puntickari, jako ja, a maji radi sva auta a za volantem se chcou obcas bavit, je Shell V-Power Racing (nebo jina premiova paliva, ktera muzou taky fungovat - to jen aby si nekdo nemyslel, ze delam reklamu) idealni volbou. A myslim si, ze muze usetrit mozna i par tech korun za servis, popripade spotrebu.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

bez nastavení aspoň základního předstihu je vícoktanovej benzín k ničemu.
Rejpal

Příspěvek od Rejpal »

Anonymous píše:bez nastavení aspoň základního předstihu je vícoktanovej benzín k ničemu.
No jo, a já si vždycky myslel, že auta s řídící jednotkou a elektronickým vstřikováním si předstih řídí sama v závislosti na otáčkách a podle údajů z čidla klepání... Takováto auta = 99,9% dnešní produkce.
Odpovědět