Automatická převodovka a servo "japan" - olej

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

micra

Příspěvek od micra »

znovu jsem si čet manuál. píšou nastartovat a za minutu chcípnout, vyteče approx 3,5l. v servisu si na podzim prý naúčtovali 6 l. Ve kterým servisu a kolik skutečně vyměnil nevím.
modelar

Příspěvek od modelar »

3,5 l? No a jaky by pak melo smysl rozpojovat nejakou hadici a hledat, kterou vlastne, kdyz prostym povolenim zatky na olejove vane te prevodovky vypustis i bez nastartovani 4,2 l? A 6 l? Originalni DiaQueen ATF SP III se prodava v baleni po 4 l, tj. jedno na "prostou" vymenu, dve na uplnou.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Automatická převodovka "japan" - olej

Příspěvek od Pitris »

modelář píše:
micra píše:... jinak návod píše DIN QUEEN ATF-SPII nebo podobný, eTECH doporučuje olej pro automatické převodovky(ATF)-SP co doporučíte vy?
v manuálu jsem našel množství 7,8l, myslíte, že půjde vyměnit jen půlka?
V každém případě tam musí přijít ATF SP II nebo SP III, třeba Valvoline MaxLife ATF, který tuto klasifikaci splňuje. Při "prosté" výměně vypuštěním se tam vejde cca 4,2 l. Zároveň je třeba vyměnit filtr!
Napsal jsem tady:
Pitris píše:Použít "obyčejný" převoďák do "automatu" se v japonských, nebo korejských automatických převodovkách nevyplácí - tam by se mělo použít (pokud není k dispozici - z jakéhokoliv důvodu - ORIGO olej) třeba http://www.millersoils.cz/283--millerma ... p-iii.html nebo http://e-panolin.cz/?1,panolin-atf-spmh nebo, pokud už má převodovka "něco za sebou", tak http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1089
......"klasický" olej do "evropského" automatu tam nepatří - dřív nebo později pošle převodovku do kytek. Jinak je velmi vhodné dodržet předepsaný interval jeho výměny, protože právě proto, že nelze vyměnit všechen, zbytek toho starého "naředí" novou náplň......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
micra

Příspěvek od micra »

teď už to vím, ale na začátku jsem si nebyl jistej, jestli vůbec mám "japonský automat. Je to auto vyráběné v holansku společně s Volvem, např. diesly do toho dodává Renault:(
modelář

Příspěvek od modelář »

micra píše:... Je to auto vyráběné v holansku společně s Volvem, např. diesly do toho dodává Renault:(
Ale i většinu mechanických převodovek...
micra

Příspěvek od micra »

s tím olejem jsem si to nedočetl do konce, omlouvám se.
pak ještě píšou že se musí vyšroubovat šroubek (the drain plug) na spodku převodovky a vytečou další dva litry. Tak že celkem 5,5l. Výměna zas tak složitá není, ale stejně jsem nikde nenašel prodávat oil filtr.
modelář

Příspěvek od modelář »

micra píše:...pak ještě píšou že se musí vyšroubovat šroubek (the drain plug) na spodku převodovky a vytečou další dva litry. Tak že celkem 5,5l.
Tohle už zní lépe!
micra píše:Výměna zas tak složitá není, ale stejně jsem nikde nenašel prodávat oil filtr.
Dá se použít jeden typ od firmy ALCO, ale ranou jistoty je originál!
micra

Příspěvek od micra »

to bjukemem napsal: "..dúfam že to je len 4 kvalt tak ma vyvráti"
čtyři kvalty stačí drahoušku:)
i tak to má maximálku 200km/h, zrychlení 12s na100, kombinovanou spotřebu 7,5l (na LPG mně to bere 8,5l) kdejaká 1,8 s manuálem na takové parametry nedosáhne.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Lze také použít Fuchs Titan ATF 4400 - m.j. má také doporuč.Mitsubishi SP-II/III.
micra

Příspěvek od micra »

jak tak koukám, olej problém není, ale filtr jsem na netu nikde nenašel:(
modelář

Příspěvek od modelář »

Zdaleka ne všechno je na netu!
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

modelář píše:Zdaleka ne všechno je na netu!

..tak to bohužial,alebo naštastie..?? :roll:



..je možnosť v domacich podmienkach vymeniť kompletnu napln v tejto prevodovke..???
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Využiji odkaz, který sem dal jeden anonymní přispěvatel na jiném vlákně, protože to patří
(a dobře) i sem, neb je to jedna z mála (jediná) alternativa k origo oleji PSF do "japonců".
http://www.eoil.cz/ravenol-hydraulik-ps ... p-144.html - olej do posilovače řízení :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět