Auto pro zenu

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Itall »

A předtím bych si přečetl nějaké recenze uživatelů C3...
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

Recenze jsou povětšinou k prdu,100 lidí 100 chutí.Ideální je se s autem svést,plus s několika dalšími a udělat si obrázek o tom,co vlastně chci a k čemu má auto sloužit.Pokud nekupuji za hotové,tak také zvážit formu financování atd.Taky lze navštívit citroen fórum,ale tam se toho o C3 zrovna moc dočíst nedá,takže se buď moc nekupuje nebo s ním nemají lidi zásadní problémy. Auto je srovnatelné s Fábií,Fiestou ,Ibizou,Polem atd.Porovnat si poměr cena výkon není dnes až takový problém.Jinak známý koupil před 2 lety I 20-ku a je také velmi spokojen.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Itall »

Recenze nejsou k prdu, nejde o chutě. Auto má sloužit dlouho a spolehlivě, to podle svezení nepoznám. Naopak se mi stává, v kategorii malých aut a mini, že se mi jezdí celkem dobře v autě, které si nekoupím z obavy před problémy (Fabia). V C3 jsem jel jednou (kulatá "kachna") a na místě spolujezdce vpředu dost zklamání ze všeho. V nové C3 jsem seděl, vzadu místo není. Na recenzích se něco najít dá, žádná sláva. Já bych C3 asi neriskoval.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

Tvůj příspěvek jen potvrzuje to,co jsem napsal o těch chutích. :D Prodával jsem auta 10 let,nová i ojetiny,takže něco málo o autech vím,zejména těch,co mají něco najeto.Obavy z Fábie....proč?Pokud nějaké problémy s auty jsou,tak je to většinou nesprávným používáním nebo nekritickými požadavky na daný vúz.C3 jsem měl možnost vyzkoušet taky a navíc ji má jedna z mých dcer,takže vím oč jde.Vpředu zklamání z čeho,palubka,ovládací prvky?Za sebe mohu říci,že jsem měl chvílemi pocit,že vypadnu ze sedačky.Ovšem stejný pocit jsem měl třeba v Xsaře Picasso,které jsem měl 2.Auto ovšem není určeno k zàvodění,ale na pohodu.C3 je zase pro baby a ty většinou preferují výhled z auta,což má tohle perfektní,soudě dle názorů dam,které auto vlastní.Co se týče toho,že by nová C3 měla málo místa vzadu,tak tuhle píseň jsem občas taky slyšel při prodeji Octávek.Maník přišel,vrazil sedačku dozadu na doraz a snažil se mě přesvědčit,že je vzadu málo místa a pak se ukázalo,že nedosáhne na pedály.Subjektivní recenze jsou kapitola sama pro sebe,zejména od lidí,kteří si koupí ojetinu bez historie a pak křičí,jaký krám si to koupili.Vesměs se ukáže,že
objelo 8x zeměkouli a mělo ťuknutý blatníček o svodidla. :D Má bývalá kolegyně pořídila nedávno novou Fiestu a nemůže autu přijít na jméno.Dnes si dost lidí pochvaluje C Elysée nebo P 301 s 1.2 motorem,auto prostorné,za dobrý peníz,spotřeba příznivá.Já bych tohle nikdy nekoupil,to jsem radši koupil ojetou C4 Picasso 3 roky starou,protože mám jiné prijority než ti,co koupili to prvně jmenované.Já reagoval na to,že paní shání auto pro nějaké využití.A takhle můžeme pokračovat do úplného zhroucení,protože vždycky se najde někdo,že něco koupí a nakonec je zklamaný,ale takový je život.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Návštěvník »

Rád si pročítám recenze vozidel, která důvěrně - z vlastní praxe - znám, a vždy mne to pobaví, resp. se nestačím divit... :mrgreen:

Zároveň nechápu zcela protichůdné požadavky, které někteří dokáží vznášet: např. že auto nesmí mít "kosti" (na příčném zkrutném stabilizázoru), aby je nebylo třeba po čase měnit, ale zároveň musí mít dobré jízdní vlastnosti, což bez toho příčného zkrutného stabilizátoru přinejmenším vpředu (kde jsou ony "kosti" víceméně nutností) dost dobře nejde. Jednoduše řečeno, vždy je něco za něco a nelze mít všechno za nic. :idea:
Itall

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Itall »

lengy60 píše:Tvůj příspěvek jen potvrzuje to,co jsem napsal o těch chutích. :D Prodával jsem auta 10 let,nová i ojetiny,takže něco málo o autech vím,zejména těch,co mají něco najeto.Obavy z Fábie....proč?Pokud nějaké problémy s auty jsou,tak je to většinou nesprávným používáním nebo nekritickými požadavky na daný vúz...
Obavy z Fábie? Copak už jen VW motory nevzbuzují obavy? Měli zákazníci málo problémů se sotva zajetými motory?
Ano, prodejci a technici často tvrdí, že problémy jsou dány hlavně nesprávným používáním. Je to však jen zástěrka pro konstrukční vady nebo jiný šlendrián. Pokud něco vyžaduje zvláštní používání, má to být uvedeno v návodu k vozidlu a já ostatně ani nic takového nekupuji.
Poslední C3 jsem srovnával např. s Peugeotem 208, ten je ovšem novější. Do C3 se dostaly jen stejné novější motory.
Ojetiny vůbec neposuzuji, pouze zkušenosti s nově zakoupenými auty.
Itall

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Itall »

Návštěvník píše:Rád si pročítám recenze vozidel, která důvěrně - z vlastní praxe - znám, a vždy mne to pobaví, resp. se nestačím divit... :mrgreen:
Zároveň nechápu zcela protichůdné požadavky, které někteří dokáží vznášet: např. že auto nesmí mít "kosti" (na příčném zkrutném stabilizázoru), aby je nebylo třeba po čase měnit, ale zároveň musí mít dobré jízdní vlastnosti, což bez toho příčného zkrutného stabilizátoru přinejmenším vpředu (kde jsou ony "kosti" víceméně nutností) dost dobře nejde. Jednoduše řečeno, vždy je něco za něco a nelze mít všechno za nic. :idea:
Pokud jde o stabilizátor vpředu, je také na konstrukci podvozku a motorizaci, kde je potřeba a kde ne. Na obou mých malých autech stabilizátor je. U P107 ten, který na mě působí solidněji (kotvený přímo na ramena) a Splash má ten mě nesympatický s táhly k tlumičům. Ano, jsou to proporčně jiná auta s podobným motorem, lepší jízdní vlastnosti má rozhodně P107. To je motokára, kdežto Splash je třtina ve větru se klátící :D .
Návštěvník

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:Pokud jde o stabilizátor vpředu, je také na konstrukci podvozku a motorizaci, kde je potřeba a kde ne. ... lepší jízdní vlastnosti má rozhodně P107. To je motokára, kdežto Splash je třtina ve větru se klátící :D .
Použití stabilizátoru nezávisí ani tak na konstrukci podvozku a už vůbec ne na motorizaci, jako spíše na rozhodnutí výrobce, zda chce za cenu zvýšení výrobních nákladů a hmotnosti nadělit vůz jistějšími (schválně zde nepoužiji výraz lepšími) jízdními vlastnostmi. A rozdílnost jízdních vlastností zmíněných vozů je primárně dána jejich koncepcí, nikoli zavěšením stabilizátoru.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

Proč by měly motory VW vzbuzovat obavy?Svého času byly a zase auto od auta problémy s 1.2.Nebylo to ale samo od sebe,prodával jsem např. Fabču s najetými 160 tis.a auto šlapalo jako hodinky,naopak přijela dáma po 3 tis. měla spojku na kaši.Pravdou je,že těm problémům napomohl svého času výrobce s tím svým High torsion performance,které si to mnozí majitelé přeložili tak,že jezdili s podtočenými motory a výsledek na sebe nedal dlouho čekat.Taky se svého času nahrazoval původně doporučovaný olej jiným,to jen co si tak vybavuji.Též bylo zvláštní,že problémy se vyskytovaly spíše na východ od Chebu atd.To ale není doména VW,stačí se porozhlédnout po světě a najdu x různých problémů a svolávacích akcí i u jiných značek.A jen tak na konec taková malá poznámka,v současném zaměstnání jsme nedávno vyřazovali 2 Fábie s natočenyými 360 tis. auta šla doslova z ruky do ruky a dostávala neskutečnou čočku a mimo běžných provozních oprav s nimi nebyl žádný zásadní problém.Já měl svého času taky určité obavy s Citroenu a hele,dnes mám třetího a max.spokojenost.Takže asi tak.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
javier
Příspěvky: 77
Registrován: ned čer 01, 2014 12:49

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od javier »

Kolko vies vymenovat motorov z produkcie koncernu VW, ktore sa v poslednych 10 rokoch "preslavili" svojimi konstrukcnymi nedostatkami a kolko ich vies vymenovat od Toyoty? Schvalne som vybral Toyotu, aby to boli automobilky s porovnatelnym mnozstvom vyrobenych aut rocne.
Ja viem vymenovat viac problemovych motorov VW. Takze velmi by som netvrdil, ze su to len famy a zanedbana udrzba alebo nespravne pouzivanie. Ze by boli v priemere zakaznici Toyoty o tolko poctivejsi v udrzbe a zdatnejsi v spravnom pouzivani automobilu?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

1/nejsem žádný zadubený propagátor koncernu
2/nevšiml jsem si,že bych tady někde haněl Toyotu
3/nebyla to náhodou Tebou zmiňovaná značka,která měla problémy s tempomatem?
4/zrovna nedávno jsem někde zahlédl info o obří svolávací akci vozů Toyota
5/spolehlivost auta se neposuzuje pouze podle motoru
6/kolikpak těch Toyot jezdí v našich zemích, potažmo v Evropě v porovnání s koncernem?
7/asi pravidelně sleduješ americká fóra,když tvrdíš,že uvedená značka problém nemá,nevím jen se ptám
8/dáma,která se ptala na to,jaké auto by jí někdo doporučil k určitému účelu si jistě díky těmto oduševnělým příspěvkům udělala již dávno jasno. :wink:
P.S. ono taky ten koncern dělá asi tak 3x více typů motorů než Toyota,takže holt kdo nic nedělá,nic nezkazí. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
javier
Příspěvky: 77
Registrován: ned čer 01, 2014 12:49

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od javier »

1. Super :wink: Ani ja!
2. Nikde som netvrdil, ze si hanil Toyotu. Tuto znacku som vybral iba ako priklad na ilustraciu toho, ze podla mna su obavy z motorov VW na mieste. Ako som predtym napisal, vybral som prave Toyotu preto, lebo vyraba porovnatelne pocty aut ako VW a teda by pripadne konstrukcne nedostatky boli rovnako medializovane.
3. Debata je o motoroch. Vid. 1. veta Tvojho predchadzajuceho prispevku. V kazdom pripade, lahsie vymenis tempomat ako motor.
4. Kvoli akemu problemu? Ale aspon tu zvolavaciu akciu urobili. Robil VW niekedy zvolavacku na vymenu prvych serii HTP, ktore prehrievali olej alebo TSI s vadnymi rozvodmi?
5. To som nikde netvrdil, cely moj prispevok je najma reakcia na uz spominanu prvu vetu Tvojho predchadzajuceho prispevku (o obavach z motorov VW).
6. Neviem. Ak tym mieris k pripadnej medializacii problemov, vid. bod 2. Svet nekonci na kraji Europy.
7. Americke fora nesledujem. Netvrdim, ze Toyota problemy nema. Zalezi aj na tom ake problemy a ako sa stavia k ich rieseniu. Pytal som sa o kolkych problemoch vies.
8. Nazor si urobi na skusobnej jazde, nie na fore. Ktore prispevky su odusevnele a ktore nie... :roll:
PS: Neviem kolko typov motorov robi VW a kolko Toyota. Odkial vies, ze ich VW robi asi 3x viac?

Odpovedal si na vsetko mozne len nie na moju povodnu otazku (vid. 1. veta mojho predchadzajuceho prispevku).
Mojim cielom nie je zacat sa hadat, iba som chcel poukazat na to, ze podla mna su pri kupe auta obavy z motorov VW opodstatnene, pretoze v poslednej dobe urobili viacero konstrukcnych preslapov.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od lengy60 »

Ty víš nebo máš relevantní informace o tom,jak se výrobce stavěl k problémům s motory 1.2 u Fábie?Já si o přehřívání oleje nic nevybavuji,jen si pamatuji,že se původní typ oleje nahrazoval jiným.Dobře si ale pamatuji problémy s ventily,kde se pak musela měnit celá hlava a zákazník neplatil v rámci zárukyn ani orla a po záruce třeba jen určitou část.On ten problém s tempomatem nebyl v tempomatu,ale řídící jednotce a to už zase taková láce není.K té medializaci,ptal jsem se na to právé proto,že asi těžko se v našich končinách dočteš něco o tom,že se v Americe někomu rozbilo auto.Nejvíc mě dostávájí informace o konstrukčních vadách motoru,koukám jako blázen,kolik motorářů se vždycky vyrojí,když se někomu něco stane s motorem. :D K té 1.2 TSI,vůbec netuším,že nějaké problémy s řetězy byly,ale je fakt,že už jsem cca 4 roky mimo auta,ale máme ve firmě Roomstera 1.2 TSI,který má natočeno 280 tis.km s řetězem žádný problém nebyl a to auto dostává neskutečnou čočku.Jiný příklad,mám C4 Picaso s motorem 1.6 VTI,kterému bych se měl dle recenzí vyhýbat širokým obloukem.No a ono se najednou ukáže,že ten problém není v motoru,ale např. v tom,že se do auta nelije správný olej,že výrobce doporučuje jízdu v nízkých otáčkách,aby uživatel dosáhl deklarované spotřeby paliva atd.Tím netvrdím,že výrobce nebo vývojář nemůže šlápnout vedle,ale pokud vím,tak pokud se nějaký průšvih stane,tak ve většině případů se k tomu musí jakýkoliv výrobce postavit čelem.Nedávno jsme řešili se zeťákem problém s posilovačem řízení na Altee,odešlo čidlo,samozřejmé nejde vyměnit,auto po záruce a cena nového řízení 34 tis.Zeťák málem omdlel,protože auto bylo staré 4 roky a najeto mělo cca 40 tis,fakt síla.Po komunikaci s exportérem bylo řízení vyměněno za nové a platil 7tis.zbývající náklady si mezi sebou rozdělil servis a výrobce.Jak říkám,auto je stroj složený s x součástek a díly dnes dodává x dodavatelů,takže se prostě občas něco rozbít může.Jsem ale velice opatrný na to,abych tvrdil,že ten či onen výrobce dodává nekvalitní a poruchové motory.Klasický případ jsou třeba přeplňované naftové motory a problémy s turbem.Vídám pravidelně každé ráno několik borců,kteří skočí do studeného auta a odjíždí z parkoviště jako Alonso pří startu velké ceny.Po příjezdu na místo určení auto zdechnou aniž by nechali turbo vychladnout a po nějaké době řvou,co že si to koupili za krám.Ježdění kolem komína,dlouhé intervaly mezi výménami oleje navíc podporované výrobcem,používání nesprávného oleje a nekvalitního paliva atd.Tohle je prostě nikdy nekončící příběh a debatovat o tom můžeme do nekonečna.Jsou lidi,kteří si koupí Toyotu a jsou lidi kteří si koupí Škodovku a všichni budou spokojení nebo taky ne,takový je život.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auto pro zenu

Příspěvek od jerome »

asi by to chcelo novu temu: javier a lengy60 tady sa muzete hadat :mrgreen:
kaslite na to. zenu tak zaujima ake je auto konstrukcne a ci ma nejake vady od vyroby. zene sa auto musi zapacit na prvy pohlad a to je tak vsetko. nutit jej ze toto je najlepsie na svete nema vyznam :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Odpovědět