Auto pro zenu
Moderátor: Colommbo
Re: Auto pro zenu
...Pitris - a kde je pokračovanie mojich polopolitických príspevkov, ktoré náhle zmizli? ...žeby v Renaulte???!!!
/\
\/
/\
\/
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auto pro zenu
"Nový Yaris Hybrid přináší nový způsob jízdy po městě, zanechávajíc vás odpočatý a plný energie, a plný zážitků z vytříbeného provedení interiéru." - Český jazyk pláče a mně se chce blejt...
Omlouvám se za OT, ale prostě mi to nedá...
Omlouvám se za OT, ale prostě mi to nedá...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auto pro zenu
C1 a Yaris jsou auta dvou různých tříd. Protože mám Peugeota 107 (ale ještě první várku), snad něco k tomu mohu. C1 je mini, Yaris o třídu výše. Mají pouze stejný motor (1,0), jinak zpřevodovaný. C1 je městské auto s neměstskými převody (dlouhými), drncák a hlučnější (to snad inovacemi trochu zlepšili), velmi svižné, když se chce. Na 10 km do práce to snad tak nevadí, ale za slunečných dnů v létě je v tom horko, jako v pekle. Klimatizace leccos řeší, každému nesedne. Svezl jsem se i v Yarisu, ne v této nejposlednější verzi, ale v předchozí, a je to mnohem kulturněji se chovající auto, samozřejmě trochu méně agilní, než C1. Má aktuálně i nízkou spotřebu, je-li vybaven start-stop systémem bez možnosti vypnutí, tak bych ho snad ani nechtěl. Pokud jde o Peugeot 107 (stejné jako C1), opravy zatím neznám (84000 km). Pak jsou tu i jiná auta - Yaris se mi zdá dost drahý (od 270000,-), teď je nějaká akce, tak to není tak hrozné. Pokud jde o náklady na běžné prohlídky, je to servis od servisu. Já tam jezdil jen po dobu záruky.
Re: Auto pro zenu
A tož nebuď takové citlivka, kemo...Colommbo píše:"Nový Yaris Hybrid přináší nový způsob jízdy po městě, zanechávajíc vás odpočatý a plný energie, a plný zážitků z vytříbeného provedení interiéru." - Český jazyk pláče a mně se chce blejt...
Omlouvám se za OT, ale prostě mi to nedá...
Re: Auto pro zenu
Yaris 1.0 II. gen. mame v rodine. 6 rokov parkuje na ulici a najazdila 60tis km hlavne po meste. Zatial jedina oprava bola vymena remena pohanajuceho vodnu pumpu, alternator,... takze spolahliva, ale pomerne nezazivna mestska kocabka.
Ak to nie je nad planovany rozpocet, isiel by som na tvojom mieste na skusobnu jazdu Fordom Fiesta, Hondou Jazz a pockal a vyskusal novu Mazdu 2. To by boli moji traja horuci kandidati.
Ak to nie je nad planovany rozpocet, isiel by som na tvojom mieste na skusobnu jazdu Fordom Fiesta, Hondou Jazz a pockal a vyskusal novu Mazdu 2. To by boli moji traja horuci kandidati.
Re: Auto pro zenu
Nevím jaká je "nová" Mazda II, ale ta, v které jsem seděl v prodejně tak 2 roky zpátky, je skoro extrémně neprostorná. S Fiestou jsem jel počátkem tohoto roku, základní verzí 60k, a kromě toho, že také není prostorná (v porovnání s auty své třídy), mnoho zábavy se s tíhle motorem tedy neužije, to už spíše s Yarisem 1,0. Jazz je na mě drahý, nezkoušel jsem. Takže pro mě (a já vybírám skoro jako žena, jen s tím rozdílem, že mám 190 cm ) tohle nejsou vůbec kandidáti. Radši tedy Suzuki Swift nebo Nissan Micra .
Re: Auto pro zenu
Aha, pardon, ja som pozeral slovensku stranku Fordu a tam je najslabsi benzinovy motor pre Fiestu 1,25 82 koni. V ceskej ponuke je aj 60 konova verzia.
Pod novou Mazdou 2 myslim toto auto:
http://www.mazda.com/publicity/release/ ... 0911a.html
Vraj je priestrannejsia ako ta doterajsia.
Ale priestor asi nie je hlavny parameter, kedze je vo vybere aj C1tka, ktora je este o triedu mensia.
Pod novou Mazdou 2 myslim toto auto:
http://www.mazda.com/publicity/release/ ... 0911a.html
Vraj je priestrannejsia ako ta doterajsia.
Ale priestor asi nie je hlavny parameter, kedze je vo vybere aj C1tka, ktora je este o triedu mensia.
Re: Auto pro zenu
... ak človek cestuje sám tak je v zásade jedno či sedí v C1 alebo Camry....
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Auto pro zenu
Mohl bych jen doporučit TOYOTA YARIS 1.0 VVTI nebo 1.3 ...
Sestra má 1.0 VVTI a maximální spokojenost... Spotřeba relativně malá, a životnost , auto má sice na tachometru nějakých 160 tis. ale podle interiéru a předchozího majitele blbce, kterej nechal štítek na výměnu oleje při 250 tis. km., tak auto má minimálně cca 280 tis. km. a bez problému a to občas jezdí i na E85
Sestra má 1.0 VVTI a maximální spokojenost... Spotřeba relativně malá, a životnost , auto má sice na tachometru nějakých 160 tis. ale podle interiéru a předchozího majitele blbce, kterej nechal štítek na výměnu oleje při 250 tis. km., tak auto má minimálně cca 280 tis. km. a bez problému a to občas jezdí i na E85
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Auto pro zenu
miki píše:... ak človek cestuje sám tak je v zásade jedno či sedí v C1 alebo Camry....
Re: Auto pro zenu
Vnitřní prostor u kolíňat je top. Vpředu máloco konkuruje i o třídu výše.javier píše:Ale priestor asi nie je hlavny parameter, kedze je vo vybere aj C1tka, ktora je este o triedu mensia.
Re: Auto pro zenu
Jenže prostor samotný není ekvivalentem pohodlí a už vůbec ne řidičské pohody a příjemnosti.Itall píše:Vnitřní prostor u kolíňat je top. Vpředu máloco konkuruje i o třídu výše.
Re: Auto pro zenu
Ano, můj příspěvek byl jen náhodou po tvém, nebyla to reakce na něj. Reagoval jsem na citovaný příspěvek. Škoda, že malá auta jsou šizena asi proto, že jsou malá. Leccos by šlo, ohledně komfortu, i u malých aut a nemyslím si, že by je to ZAS TAK prodražilo.Návštěvník píše:Jenže prostor samotný není ekvivalentem pohodlí a už vůbec ne řidičské pohody a příjemnosti.Itall píše:Vnitřní prostor u kolíňat je top. Vpředu máloco konkuruje i o třídu výše.
Re: Auto pro zenu
Malá auta jsou dnes šizena hlavně proto, že málokdo by byl ochoten koupit si za vyšší cenu dobré malé auto. A trh dnes vypadá tak, jak vypadá, právě z toho důvodu, který jsem v předchozí větě uvedl. Tedy si nepleťme příčinné souvislosti z hlediska jejich pořadí.Itall píše:... malá auta jsou šizena asi proto, že jsou malá. Leccos by šlo ... a nemyslím si, že by je to ZAS TAK prodražilo.