Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
NOVON:
Tak jasně, zrovna nádrž, nebo hrdlo, jsou věci, které se skladem běžně nikde moc nedrží (mimichodem, jsem rád, že Soichirově chlapcům svitlo a nádrž už mám z plastu).
Ale i tak jsis podradil, zapojil se do bádání a věci sehnal. Buď rád, že nemáš Buick Regal
Teď vážně, věci pro běžný servis nejsou problém, ale nedokážu si představit shánět třeba čtvrtku káry, střechu, nebo podlahu. I když plechařinu jsem už u poláků viděl (automedic, nebo jak se ten web jmenuje).
Tak jasně, zrovna nádrž, nebo hrdlo, jsou věci, které se skladem běžně nikde moc nedrží (mimichodem, jsem rád, že Soichirově chlapcům svitlo a nádrž už mám z plastu).
Ale i tak jsis podradil, zapojil se do bádání a věci sehnal. Buď rád, že nemáš Buick Regal
Teď vážně, věci pro běžný servis nejsou problém, ale nedokážu si představit shánět třeba čtvrtku káry, střechu, nebo podlahu. I když plechařinu jsem už u poláků viděl (automedic, nebo jak se ten web jmenuje).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Takova servisni zajimavost s mazdici..Furt mi to lehce poškubávalo pri nizkych otackach do 2500 kdyz jsem dal vice plynu,pak uz jsem to neregistroval.Vymenil jsem svicky,kable,do nadrze dal cistic vstrikovani...vsechno promeril,seridil TPS..no vsechno v cajku,ale lehke poskubavani a jako by priduseni v tech otackach zustalo.Pred par dny jsem v garazi jen tak mrknul do baterky (od koupe jsem to nedelal) a tam clanky nezalite kapalinou.Dolil jsem tam cca 2 dcl destilky a HLE..poskubavani,pridusovani motoru zmizelo a mazdice jede jako drak plynule i prechody v rezimech jizdy se zlepsily.
Tohle me tedy fakt nenapadlo,startovalo to paradne a nic jinak nenasvedsovalo problemu v baterii.No clovek se porad učí..
Tohle me tedy fakt nenapadlo,startovalo to paradne a nic jinak nenasvedsovalo problemu v baterii.No clovek se porad učí..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tohle mi občas dělá i Honda, jsem z toho slušně řečeno rozhozený. Auto najeto 21.000 km a toto... Děje se tak jen při trasách do 10 km a když motor jen "šudlám" lehce nad 2.000 ot./min a navíc ne vždy. Diag negativní. Při trasách nad 10 km už pak nic, při zátěži také ne, ani náznak škubnutí. Není to moc, jen lehké škubnutí, někdo by si toho třeba ani nevšiml, ale je to tam.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak u noveho auta za X stovek tisic korun by me to stvalo maximalne..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, to mě taky. O to je to horší v tom, že to dělá jen někdy a jen pokud to je studené. Když dojedeš do servisu, tak se to neprojeví, protože je to zahřáté (mám to 30 km z baráku). Jedině, že bych to tam nechal do druhého dne a ještě nemám záruku, že se jim to projeví. Dělá to fakt sporadicky a jen když udržuješ rychlost, "lechtáš pedál plynu" mezi 2.000 až cca 2.200 ot./ min. a při jedné z deseti jízd.
Jedině mě napadlo nechat přehrát soft v ŘJ. V servise jsou tímhle problémem nepolíbeni, bo jsem zatím jediný, který tohle reklamoval.
Jedině mě napadlo nechat přehrát soft v ŘJ. V servise jsou tímhle problémem nepolíbeni, bo jsem zatím jediný, který tohle reklamoval.
Naposledy upravil(a) Libor dne čtv led 18, 2018 13:35, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když ono je to také o vnímavosti jedince. Znám případ, kdy motor na volnoběh jakoby občas vynechá, přitom na emisích mu přes "otřesový měřák" prakticky nelze volnoběžné otáčky změřit, neboť je tak vyvážený, že čidlo není schopno zaznamenat zážehy v jednotlivých válcích.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Libore tohle si myslím, že je dáno nastavením ŘJ, emisní normou a nepředpokládám, že by přehrátí totožného softu cokoliv změnilo. Ale za pokus... Znamená to, že by v daném místě mapy byla vadná data a to předpokládám, že snad takový důležitý počítač vykoná nějaký checksum pro ověření...
Příkladem může být odezva dřívejších motorů na pedál a těch současných gumáků
Nejhorší je, že když je člověk cimprlich, tak si na to nezvykne.
Včera v Dakarských ozvěnách pěl chválu Tomeček na tatru, se kterou jede Africa Eco Race sólo bez posádky. Zvládá to prý jen proto, že to auto nemá elektroniku...
Příkladem může být odezva dřívejších motorů na pedál a těch současných gumáků
Nejhorší je, že když je člověk cimprlich, tak si na to nezvykne.
Včera v Dakarských ozvěnách pěl chválu Tomeček na tatru, se kterou jede Africa Eco Race sólo bez posádky. Zvládá to prý jen proto, že to auto nemá elektroniku...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
libor: Pri tom jizdnim rezimu jak pises jede naplno "ekologie",tam bych videl problem..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zacinaji se mi ti japonci fakt libit.Ted jsem si udelal radost.Chybel mi v Mazde udaj o venkovni teplote,mel jsem tam jen hodiny,tak jsem hopnul na vrakac,sehnal cidlo a jiny displej s ukazatelem teploty za 150 kč.Nacvakl cidlo do konektoru a displej do palubky a fachci to.Kabelaz,zapojeni,vsechno uz tam bylo pripravene..paráda.
No ale chtel bych i palubni PC,taky je to pripravene,jen sehnat ten palubak,pry to pasuje i z 626 od roku 98.
No ale chtel bych i palubni PC,taky je to pripravene,jen sehnat ten palubak,pry to pasuje i z 626 od roku 98.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
rousini:
Jak jsem psal, někdo by si toho nemusel všimnout, ale ono jde fakt lehce cítit, že to drobně škubne, lehounce, víš, jak to myslím. Teď je i problém v tom, že se na to soustředím... a, že jsem na auta fakt puntičkář. Dělá to de facto od té doby, co auto mám, tedy od 18 km.
Hypotéza s mapami v ECU je na místě Někdo mi na Honda fóru psal, že auto v ten daný okamžik hledá optimální mapu, či co, ale teď nevím, jestli jsem to odprezentoval správně. I když je to atmo, je to relativně složitý motor, který podle zatížení běží buďto v atkinsonovu, nebo ottovu režimu, "obohacený" o přímý i nepřímý vstřik paliva.
Nechce se mi věřit, že by průkopník variabilního časování byl takový lempl a odladil motor tak, že bude ve velmi nízkém zatížení a při nezahřátém motoru na provozní teplotu, občas škubat (i když téměř neznatelně). Nic jiného, než přehrát ECU mě nenapadá. Tohle přeci nemůže být vlastnost... když "lechtám" pedál akcelerátoru.
S auty na Dakar naprostý souhlas
Edit:
Jestli to škubnutí třeba není přechodem mezi "vačkou pro výkon" a "vačkou pro eko", nebo atk. vs. otto.
NOVON:
Čert ví, co s tím je. Napadá mě do studeného auta posat neinformovaného mechoše, jestli si toho všimne, pokud by se to vůbec projevilo Třeba mi straší ve věži.
Jinak tu radost cítím s Tebou, podobnou věc mám i u sveho auta s kabeláži vzadu. Mám tam konektor pro couvací kameru. V mé výbavě (elegance) neni kamera, ale stačí dokoupit kamerku, napojit a voilà
Jak jsem psal, někdo by si toho nemusel všimnout, ale ono jde fakt lehce cítit, že to drobně škubne, lehounce, víš, jak to myslím. Teď je i problém v tom, že se na to soustředím... a, že jsem na auta fakt puntičkář. Dělá to de facto od té doby, co auto mám, tedy od 18 km.
Hypotéza s mapami v ECU je na místě Někdo mi na Honda fóru psal, že auto v ten daný okamžik hledá optimální mapu, či co, ale teď nevím, jestli jsem to odprezentoval správně. I když je to atmo, je to relativně složitý motor, který podle zatížení běží buďto v atkinsonovu, nebo ottovu režimu, "obohacený" o přímý i nepřímý vstřik paliva.
Nechce se mi věřit, že by průkopník variabilního časování byl takový lempl a odladil motor tak, že bude ve velmi nízkém zatížení a při nezahřátém motoru na provozní teplotu, občas škubat (i když téměř neznatelně). Nic jiného, než přehrát ECU mě nenapadá. Tohle přeci nemůže být vlastnost... když "lechtám" pedál akcelerátoru.
S auty na Dakar naprostý souhlas
Edit:
Jestli to škubnutí třeba není přechodem mezi "vačkou pro výkon" a "vačkou pro eko", nebo atk. vs. otto.
NOVON:
Čert ví, co s tím je. Napadá mě do studeného auta posat neinformovaného mechoše, jestli si toho všimne, pokud by se to vůbec projevilo Třeba mi straší ve věži.
Jinak tu radost cítím s Tebou, podobnou věc mám i u sveho auta s kabeláži vzadu. Mám tam konektor pro couvací kameru. V mé výbavě (elegance) neni kamera, ale stačí dokoupit kamerku, napojit a voilà
Naposledy upravil(a) Libor dne čtv led 18, 2018 17:24, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kurnik, voilàLibor píše:voalá
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jerry3:
S češtinou problém obecně nemám, ale sprostá slova ve francouzštině mi nejdou, nepopírám. Holt... Opraveno
S češtinou problém obecně nemám, ale sprostá slova ve francouzštině mi nejdou, nepopírám. Holt... Opraveno
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Není to sprosté slovo, ale pozitivní citoslovce. Jinak jsem toho názoru, že člověk by neměl používat cizí slova, která neumí správně napsat.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To byla ironie - to slovo mám zažité jako něco ve smyslu - zvolání "tady to máte". O.k., fráninu si odpustím.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A ty "špatně provedené" anglické zkratky snad také. Třebaže v nich, resp. v jejich praktickém užívání, na rozdíl od těch francouzských, dnes panuje značná benevolence. Ovšem O.k., byť na začátku věty, je chybou v každém případě!