Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

...který si v případě potřeby stáhneš rukou z místa řidiče, tj. v levém A sloupku. Už chápeš?
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Libor píše:
BigBang píše:Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie :idea: odjinud kufr otevřín nešlo :D
už i Filcka to měla, první tuším sice až ve verzi GLXi, ale měla :D
Jj měl jsem takovou feldu a mela to.Nicmene diky tomu byl vetsinou "tvrdy zatuhly" zamek :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Když dva dělají totéž...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

NOVON píše:
Libor píše:
BigBang píše:Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie :idea: odjinud kufr otevřín nešlo :D
už i Filcka to měla, první tuším sice až ve verzi GLXi, ale měla :D
Jj měl jsem takovou feldu a mela to.Nicmene diky tomu byl vetsinou "tvrdy zatuhly" zamek :-)
Jo, mohl jsi si vybrat, buď zalomený klíček v zámku v kufru, nebo zatuhlý jen zámek :D Kufr šel naštěstí otevřít i zevnitř, pokud si dobře vzpomínám Felda měla u mechanismu zámku (uvnitř) i malou páčku.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Libor píše:Jo, mohl jsi si vybrat, buď zalomený klíček v zámku v kufru, nebo zatuhlý jen zámek :D Kufr šel naštěstí otevřít i zevnitř, pokud si dobře vzpomínám Felda měla u mechanismu zámku (uvnitř) i malou páčku.
Jo v prahu 5 tych dveri.Od tama vedlo lanko k tomu ovladani u sedacky.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Misojogi píše:
odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
nejako mi unika zmysle tohoto ....
Obrázek
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

Libor píše:... k odjišťování kapoty motoru - tam bude lanko asi ještě řadu let...
to fofo se zámkem na klíč předběhl dobu :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

BB:
To jo :-) Docela by mě zajímalo, jak moc se to (ne)"sere" ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

Vzpomenu-li známýho, kterej měnil masku, zabouchl kapotu a celý odpoledne se tam pak dobejval, tak kamarád a ještě jeden známej taky maj fofo a nic moc spolehlivost. Ona to je spíš otázka klíče a jak asi všichni víme, Ford v té době používal ty přiblblý bajonetový klíče, kdy jedním klíčem otevřeš půlku Fordů a tu druhou alespoň dokážeš zamknout :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

BigBang:
To jsem tak nějak čekal, průser nápad.
O těch super klíčích vím, měl jsem Escorta a soused mi svým klíčem od Sierry otevřel auto a vyvedl vtípek (nad mi dovnitř zablešeného ježka) :-)
Fofo II měl kolega 6 let a rezavé zadní dveře i prahy. Teď má FF III Red edition a ten po dvou letech zatím jezdí bez vad.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Jerome-
Mas pochvalu, neb sice to neni e9,nicméně si vybral Corollu typove, která je a bude královnou toho jmena.
A model Si (iS) :wink:, bo desina uz nemela gti.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Peknych par rokov dozadu otcov kolega sa chystal na dovcu do HR. Nechcel to silit sa starej 120L a tak rano nasiel inzerat na spominanu E100 ? (tmavo zelena) Na obed bol pre nu a vecer trada k moru. Ked to potom rozpraval kolegom v praci krutili hlavami. On na to ze Toyote bez zavahania veril :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

E90 a E100 byly ty nejlepší Corolly. U obou řad se po designové stránce mimořádně povedly liftbacky.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

E90 mal svokor. 1.3 55kw 3dv. V tej dobe na tichsom aute (motoricky) som tusim neisiel. Keby sa trochu staral o kasnu jazdi v nej dodnes. Prehrdzavila skrz :cry: Motor s 300.000 tesne po zabehu 8)
Pre mladsich ilustracne foto:
Obrázek
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Tak Coroly a Cariny byly etalony kvality od Toyoty,o tom žadna..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Odpovědět