Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

V novém SM je test na Imprezu, kde je kromě spousty informací i stížnost na otevírání nádrže z podlahy od řidiče (typicky japonské). Podle redaktora to patří do minulého století. Moje pamět si tento šikovný a funkční systém v japonských autech vybavuje až do osmdesátých let a pokud vím, tak většina evropských vozů se na to nevzmohla ani s nástupem dalšího tisíciletí a najednou je na tom něco špatně. To to mají všechna evropská auta na elektriku? A pokud ano, tak je to dobře? Co když to selže? Tam je elektromagnet?
Edit: doufám, že si to Japonci ponechají, když už z módních a možná i úsporných důvodů odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Jj, Accord víčko nádrže páčkou na podlaze dolů a tou stejnou nahoru (ten i dálkově) zavazadelník. Praktické :wink: a ať si ten od novin píše co chce☺
A anténa k rádiu integrovaná do zadního skla....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jezevcik: A co měkčené plasty? Ty neproběhly? :-D
Otevírání víčka nádrže je mi celkem putna, já mám u Fordů ručně otvírací klapku a bezvíčkový systém. Třeba tchýně má u Civicu klapku na nádrž řešenou tak debilně, že se při tankování pravidelně téměř skalpuji-je na podběhu LP kola, ale to místo je opravdu špatně dostupné. Takže je to asi značka od značky...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Přítomnost měkčených plastů byla v devadesátých letech pro novináře ukazatelem kvality celého auta a od těch dob se nad VAG koncernem vznáší svatozář.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Jezevcik píše:Přítomnost měkčených plastů byla v devadesátých letech pro novináře ukazatelem kvality celého auta a od těch dob se nad VAG koncernem vznáší svatozář.
No bodejť,v takove AUDI 80 to drzi fazonu,nikde se neodchlipuje,neodstava,nevrze ani po 27 letech.Co ke me jezdi na servis moje byvalá 80 tka z roku 1990.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Jenže to bylo ještě auto....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Pitris píše:Jenže to bylo ještě auto....
Jj,bylo..Tahle ta me mrzi,ze jsem ji dal pryc.Motor 1.8 karbec s rucnim syticem,bez vybavy-nema se co podelat.Jezdilo to za 8-9 LPG,perfektne topilo v zime.Jojo,uz to bude 10 let.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Zamáčkni slzu :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Kufr i bandu rovnez sikovne na podlaze. Antena jak pise Jezevcik.
Ale jak to mela Corolla, boha uz nevim, s tou nadrzi. A to je zas auto, které sere mi, ze z blbosti prodano. Mel jsem do nej pustit penize. :?
... aspon ze skoncila v soukr.sbirce Toyclubu CR.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

E9 měla obojí na podlaze a anténu u řidiče - naprostá klasika.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Moje kufr otvirani jen ve viku, pod osvětlením spz.
Nutno odemknout klicem nebo centralem a pak otevrit.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie :idea: odjinud kufr otevřín nešlo :D
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Pedro píše:Moje kufr otvirani jen ve viku, pod osvětlením spz.
Nutno odemknout klicem nebo centralem a pak otevrit.
Zajímavé. Moje E9 sedan obojí od řidiče.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

BigBang píše:Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie :idea: odjinud kufr otevřín nešlo :D
už i Filcka to měla, první tuším sice až ve verzi GLXi, ale měla :D

V HR-V to už nemám, tam je jen mikro spínač ve víku kufru. Poctivé lankové "otvírače" jsou v podběhu řidiče, a to (kupodivu) na víko k tankování PHM a k odjišťování kapoty motoru - tam bude lanko asi ještě řadu let...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Misojogi »

odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
nejako mi unika zmysle tohoto ....
A anténa k rádiu integrovaná do zadního skla....
toto aspon dava logiku
kedysi ked u nas jazdili len skodovky tak vsetci podla americkeho vzoru si montovali antenu na zadny kufor, zatial co vyrobca ju daval do laveho blatnika alebo na strechu
technicky dovod je taky ze antena ma byt co najdalej od zdroja el. rusenia ktorym je motor
cize pre auto s motorom vzadu ma byt antena vpredu a ked je motor vpredu tak ma byt antena vzadu
Antena v zadnom skle(a motor vpredu) je vyborna aj z hladiska prakticnosti pretoze prut predsa len trocha zavadzia napriklad pri stresnom nosici. ale stale plati ze najkvalitnejsia antena je dlhy prut ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Odpovědět