Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V novém SM je test na Imprezu, kde je kromě spousty informací i stížnost na otevírání nádrže z podlahy od řidiče (typicky japonské). Podle redaktora to patří do minulého století. Moje pamět si tento šikovný a funkční systém v japonských autech vybavuje až do osmdesátých let a pokud vím, tak většina evropských vozů se na to nevzmohla ani s nástupem dalšího tisíciletí a najednou je na tom něco špatně. To to mají všechna evropská auta na elektriku? A pokud ano, tak je to dobře? Co když to selže? Tam je elektromagnet?
Edit: doufám, že si to Japonci ponechají, když už z módních a možná i úsporných důvodů odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
Edit: doufám, že si to Japonci ponechají, když už z módních a možná i úsporných důvodů odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jj, Accord víčko nádrže páčkou na podlaze dolů a tou stejnou nahoru (ten i dálkově) zavazadelník. Praktické a ať si ten od novin píše co chce☺
A anténa k rádiu integrovaná do zadního skla....
A anténa k rádiu integrovaná do zadního skla....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jezevcik: A co měkčené plasty? Ty neproběhly?
Otevírání víčka nádrže je mi celkem putna, já mám u Fordů ručně otvírací klapku a bezvíčkový systém. Třeba tchýně má u Civicu klapku na nádrž řešenou tak debilně, že se při tankování pravidelně téměř skalpuji-je na podběhu LP kola, ale to místo je opravdu špatně dostupné. Takže je to asi značka od značky...
Otevírání víčka nádrže je mi celkem putna, já mám u Fordů ručně otvírací klapku a bezvíčkový systém. Třeba tchýně má u Civicu klapku na nádrž řešenou tak debilně, že se při tankování pravidelně téměř skalpuji-je na podběhu LP kola, ale to místo je opravdu špatně dostupné. Takže je to asi značka od značky...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přítomnost měkčených plastů byla v devadesátých letech pro novináře ukazatelem kvality celého auta a od těch dob se nad VAG koncernem vznáší svatozář.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No bodejť,v takove AUDI 80 to drzi fazonu,nikde se neodchlipuje,neodstava,nevrze ani po 27 letech.Co ke me jezdi na servis moje byvalá 80 tka z roku 1990.Jezevcik píše:Přítomnost měkčených plastů byla v devadesátých letech pro novináře ukazatelem kvality celého auta a od těch dob se nad VAG koncernem vznáší svatozář.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jenže to bylo ještě auto....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jj,bylo..Tahle ta me mrzi,ze jsem ji dal pryc.Motor 1.8 karbec s rucnim syticem,bez vybavy-nema se co podelat.Jezdilo to za 8-9 LPG,perfektne topilo v zime.Jojo,uz to bude 10 let.Pitris píše:Jenže to bylo ještě auto....
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zamáčkni slzu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kufr i bandu rovnez sikovne na podlaze. Antena jak pise Jezevcik.
Ale jak to mela Corolla, boha uz nevim, s tou nadrzi. A to je zas auto, které sere mi, ze z blbosti prodano. Mel jsem do nej pustit penize.
... aspon ze skoncila v soukr.sbirce Toyclubu CR.
Ale jak to mela Corolla, boha uz nevim, s tou nadrzi. A to je zas auto, které sere mi, ze z blbosti prodano. Mel jsem do nej pustit penize.
... aspon ze skoncila v soukr.sbirce Toyclubu CR.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
E9 měla obojí na podlaze a anténu u řidiče - naprostá klasika.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moje kufr otvirani jen ve viku, pod osvětlením spz.
Nutno odemknout klicem nebo centralem a pak otevrit.
Nutno odemknout klicem nebo centralem a pak otevrit.
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie odjinud kufr otevřín nešlo
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zajímavé. Moje E9 sedan obojí od řidiče.Pedro píše:Moje kufr otvirani jen ve viku, pod osvětlením spz.
Nutno odemknout klicem nebo centralem a pak otevrit.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
už i Filcka to měla, první tuším sice až ve verzi GLXi, ale mělaBigBang píše:Otvírání kufru na prahu u řidiče měla jednočková fabie odjinud kufr otevřín nešlo
V HR-V to už nemám, tam je jen mikro spínač ve víku kufru. Poctivé lankové "otvírače" jsou v podběhu řidiče, a to (kupodivu) na víko k tankování PHM a k odjišťování kapoty motoru - tam bude lanko asi ještě řadu let...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
nejako mi unika zmysle tohoto ....odstranili z dosahu sedícího řidiče anténu (k nezaplacení).
toto aspon dava logikuA anténa k rádiu integrovaná do zadního skla....
kedysi ked u nas jazdili len skodovky tak vsetci podla americkeho vzoru si montovali antenu na zadny kufor, zatial co vyrobca ju daval do laveho blatnika alebo na strechu
technicky dovod je taky ze antena ma byt co najdalej od zdroja el. rusenia ktorym je motor
cize pre auto s motorom vzadu ma byt antena vpredu a ked je motor vpredu tak ma byt antena vzadu
Antena v zadnom skle(a motor vpredu) je vyborna aj z hladiska prakticnosti pretoze prut predsa len trocha zavadzia napriklad pri stresnom nosici. ale stale plati ze najkvalitnejsia antena je dlhy prut ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317