Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejen kvuli naraznikum,který pouzivam, si nic novyho nekoupim. Nepotrebuji.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pedro píše:A to se ti libi? Dyk to nema ani narazniky. A zadni svetla se zachvili spoji s prednima.
Teda Ty dnes boduješPedro píše:Bloke- nedrazdi Krakena, bo se probudi a zalozi vlakno....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jerry beru, že máš přehled v autech a seš fanda Mitsi, ale ukaž mě něco z Mitsi posledních cca 10 let co za něco stálo. Ty žiješ ještě Galantem poloviny devadesátých let. Technologicky je vykradl Mercedes s GDI a jejich dnešní produkce... Designově hrozné crossover škatule a motorově taky žádná hitparáda. Vždyť sami používali motor 2,0 TDi od VW a dnes jsou rádi za 1,5 a 1,6 benzín a 2,4 a 3,2 čtyřválce v naftě. A neříkám to jako nějaký skalní fanda koncernu. Já mám auto jako spolehlivé přibližovadlo. Bohužel podobně dopadly i další japonské značky.
bylo
je
je
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ka-spel: Tak ted jsi pichl do vosiho hnizda
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Á, pán je odborník přes Mitsubishi!
Tomuhle nějak nerozumím. Mercedes totiž stál o jediné: zlikvidovat Mitsubishi i Chrysler jako své konkurenční značky. Rozhodně nestál o GDI, byť motor 1,8 GDI krátce do modelu C montoval.ka-spel píše:Technologicky je vykradl Mercedes s GDI
Netuším, o jakých crossoverech hovoříš. Znám jediný a ten se snad ještě ani neprodává. Ostatní zapadají do příslušných kategorií a ze současné módy vybočují možná jen tím, že přesně plní to, co vůz v dané kategorii plnit má a co od něj informovaný zákazník očekává.ka-spel píše:a jejich dnešní produkce... Designově hrozné crossover škatule
Ano, kvůli vývoji motorů GDI se vykašlali na ostatní motory. A když evropští zákazníci zblblí marketingem a zelenými požadovali dieselový motor, šáhli po 2,0 TDI. No a to byl definitivní hřebíček do rakve MMC, který ji zbavil posledních skalních příznivců. Poněvadž takovou hrůzu si ve svém voze neuměli do té doby ani ve snu představit.ka-spel píše: a motorově taky žádná hitparáda. Vždyť sami používali motor 2,0 TDi od VW
1,5 v benzínu znám pouze ten přeplňovaný v novém crossoveru, o němž se zatím téměř nic neví. Historie 1,6 v benzínu sahá do 90. let a jde o jeden z nejspolehlivějších motorů v současné produkci vůbec. Ještě starší kořeny mají benzínové motory 2,0 a 2,4 (tenhle pro americký trh), jejichž historie sahá dokonce až do 80. let min. st. Je obdivuhodné, že např. motor 2,0, navzdory neoslnivým deklarovaným výkonovým parametrům, stále jezdí přinejmenším srovnatelně, ne-li lépe, než moderní motor 2,0 od Mazdy v tom výkonnějším provedení. 2,4 čtyřválec v naftě neznám, jen 1,8 a 2,2 + ten tebou zmíněný 3,2. Tyhle motory jsou z vlastního vývoje a patří k nejspolehlivějším dieselům na trhu. Ano, kultura jejich chodu pokulhává za nejlepší konkurencí, ovšem když koncerňákům nevadí ten rachot přesýpajícího se železářství TDI PD, pak tohle je přímo šepot květin!ka-spel píše:a dnes jsou rádi za 1,5 a 1,6 benzín a 2,4 a 3,2 čtyřválce v naftě
Akorát že se každým svým příspěvkem jako koncerňák projevuješ. A druhé citované větě se mohu pouze shovívavě pousmát...ka-spel píše:A neříkám to jako nějaký skalní fanda koncernu. Já mám auto jako spolehlivé přibližovadlo.
Ale nedopadly, to jen evropský trh zafungoval jako prasečák, kam je zbytečné házet perly. Jinak řečeno, evropští zákazníci si za současný stav evropského trhu mohou sami. Viz též tvůj přístup k věci:ka-spel píše:Bohužel podobně dopadly i další japonské značky.
ka-spel píše:Já mám auto jako spolehlivé přibližovadlo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Historie se opakuje: když má koncerňák pocit, že je jinému koncerňákovi ubližováno, cití morální povinnost okamžitě mu přispěchat na pomoc. Už jsem zde o tom psal mnohokrát, tedy považuji za zbytečné mrhat úsilím na připomenutí neblahého, přesto velmi rozšířeného fenoménu "skupinového myšlení".NOVON píše:ka-spel: Tak ted jsi pichl do vosiho hnizda
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ono to jde s japonskými značkami pro evropský trh skutečně od desíti k pěti. Bohužel si za to můžeme opravdu sami. To má Jarda pravdu. Naštěstí jsem se na tom nikdy nepodílel. Mé první auto po lido-demo vozech byla Toyota a zviklat jsem se nenechal ani v dobách největšího TDI kultu. Už tehdy mi začala ta gloriola okolo celého toho koncernu lézt silně na nervy, a to jsem si ani neuvědomoval, jaké do budoucna způsobí nenapravitelné škody. Přesto jsem rád, že Škodu nekoupil Renault.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nikdy nešlo o nic jiného, než o umné využití a stimulaci šíření syndromu skupinového myšlení. Ono je totiž jednodušší přijmout jednoduchou lež spojující onu skupinu, než se trnitou cestou sám dobírat ke složité pravdě.Jezevcik píše:...ta gloriola okolo celého toho koncernu...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Třeba současný Lancer by byl zajímavé auto, kdyby do něj nedávali jen 1.6, ale taky 2.0 (110 kW), který v Lanceru nabízí pro mimoevropské trhy.
Když evropší výrobci nedokázali vytlačit neevropské značky kvalitou a cenou, tak na to šli přes politiku, evropské specifika a vymývání mozků. Ve výsledku je potřeba vyvíjet modely pro Evropu, které jsou podstatně jiné, než modely pro zbytek světa. Některá evropská specifika opodstatnění mají kvůli jinému druhu provozu (např. dimenzování brzd a nastavení podvozku pro jízdu vyššími rychlostmi) a jiné jsou totálně absurdní (emisní předpisy).
Jak jsou na tom "japonci", co se týče konkurenceschopnosti svých produktů, je dobře vidět na trzích, které lze považovat za neutrální. Jde o trhy, kde chybí domácí značky a tím pádem se do toho, co jezdí po silnicích, neplete politika. Například Austrálie/Oceánie, Blízký východ ...
Bohužel tak, jak mizely nebo mizí z evropských trhů zajímavé modely střední třídy (Galant, Accord a Avensis už měl taky namále), tak mizí i zajímavé evropské značky, které měly něco navíc, třeba Saab ...
Dneska si každý trouba koupí SUV - "aby byla rodinka v bezpečí" a vůbec netuší, že v sedanu podobné velikosti a ceny by byla rodinka ve větším bezpečí. Aspoň to lze vyčíst ze statistik nehod a jejich následků z USA. Z těch je vidět, že SUV znamená větší pravděpodobnost toho, že řidič zraní sebe i větší pravděpodobnost toho, že zraní někoho v jiném vozidle, tedy přínos SUV v oblasti bezpečnosti je jednoznačně záporný pro všechny zúčastněné. To, že čím horší je to řidič, tím větší auto řídí, aby se cítil bezpečně, je také dost šílený trend. A zachraňuje se to nejrůznějšími asistenty ...
Tuhle jsem seděl vedle řidiče, který se nenechal znervóznit tím, že mu na dálnici na palubce zatraceně často svítilo světýlko indikující nedostatečnou vzdálenost od vozu před sebou. Musel jsem jen doufat, že to auto když tak opravdu začne brzdit samo, protože řidič by to nestihl. Služební "Das auto" střední třídy ...
Když evropší výrobci nedokázali vytlačit neevropské značky kvalitou a cenou, tak na to šli přes politiku, evropské specifika a vymývání mozků. Ve výsledku je potřeba vyvíjet modely pro Evropu, které jsou podstatně jiné, než modely pro zbytek světa. Některá evropská specifika opodstatnění mají kvůli jinému druhu provozu (např. dimenzování brzd a nastavení podvozku pro jízdu vyššími rychlostmi) a jiné jsou totálně absurdní (emisní předpisy).
Jak jsou na tom "japonci", co se týče konkurenceschopnosti svých produktů, je dobře vidět na trzích, které lze považovat za neutrální. Jde o trhy, kde chybí domácí značky a tím pádem se do toho, co jezdí po silnicích, neplete politika. Například Austrálie/Oceánie, Blízký východ ...
Bohužel tak, jak mizely nebo mizí z evropských trhů zajímavé modely střední třídy (Galant, Accord a Avensis už měl taky namále), tak mizí i zajímavé evropské značky, které měly něco navíc, třeba Saab ...
Dneska si každý trouba koupí SUV - "aby byla rodinka v bezpečí" a vůbec netuší, že v sedanu podobné velikosti a ceny by byla rodinka ve větším bezpečí. Aspoň to lze vyčíst ze statistik nehod a jejich následků z USA. Z těch je vidět, že SUV znamená větší pravděpodobnost toho, že řidič zraní sebe i větší pravděpodobnost toho, že zraní někoho v jiném vozidle, tedy přínos SUV v oblasti bezpečnosti je jednoznačně záporný pro všechny zúčastněné. To, že čím horší je to řidič, tím větší auto řídí, aby se cítil bezpečně, je také dost šílený trend. A zachraňuje se to nejrůznějšími asistenty ...
Tuhle jsem seděl vedle řidiče, který se nenechal znervóznit tím, že mu na dálnici na palubce zatraceně často svítilo světýlko indikující nedostatečnou vzdálenost od vozu před sebou. Musel jsem jen doufat, že to auto když tak opravdu začne brzdit samo, protože řidič by to nestihl. Služební "Das auto" střední třídy ...
Naposledy upravil(a) Shi dne pát pro 22, 2017 12:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To já taky. V lepším případě by ze Škodovky byla Dacie, pravděpodobnější je, že by Škodovku "utlumili".Jezevcik píše:Přesto jsem rád, že Škodu nekoupil Renault.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Japonské značky? Jen trochu přispěji, Subaru-Levorg 2,0 T, Outback poměrně slušný H6 3,6 opět jen pro ostatní trhy, mimo Evropu..... . Opravdu naše chyba.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A co se divíte Evropa chce toto: https://www.novinky.cz/auto/457248-novy ... dacii.html
Anebo ještě "lépe" 1.0T V3 https://www.novinky.cz/auto/454602-prvn ... vejsi.html
Do pr*ele, proč a kam se ztratily poctivý auta a poctivý motory Čest vyjímkám....
Anebo ještě "lépe" 1.0T V3 https://www.novinky.cz/auto/454602-prvn ... vejsi.html
Do pr*ele, proč a kam se ztratily poctivý auta a poctivý motory Čest vyjímkám....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, "naštěstí" v případě toho Pola je ve hře i up sizing, tedy do toho "prcka" ve verzi GTI bude 2.0 TSI a 200 PS, alternativně s 6MT.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pro takové motory mám již pár let název "oturbované Babety"
Jak tak sleduji, tak nebude dloho trvat a opravdu vyleze na trh auto, které tomuto názvu nebude dělat ostudu.
Jelikož v Mondeo moc nejezdím, a pro ukecanýho spolujezdec to je kráva auto, bude na jaře provedeno poslední STK a zvažujíi o nové nákupní tašce 1,25 KIA RIO. Na to, abych něco koupil na úrovni mondea a stávajícího motoru, nemám a na motory , co tam rvou, nemám ani nervy. Mondeo jsem koupil 8 let starý, jen základní spotřební materiál a vydrželo mě doposud deset let.
Kámoš má KIA origin, ne zkurvená výroba ze Slovenska již pár let a bez problému. Myslím si, že lepší volba než nová Dácie. Není to pro mne, ale manželku. Mě bohatě stačí Brumla, nějak zázračně u něj nemizí z plnné nádrže benzín jak u auta.
Jak tak sleduji, tak nebude dloho trvat a opravdu vyleze na trh auto, které tomuto názvu nebude dělat ostudu.
Jelikož v Mondeo moc nejezdím, a pro ukecanýho spolujezdec to je kráva auto, bude na jaře provedeno poslední STK a zvažujíi o nové nákupní tašce 1,25 KIA RIO. Na to, abych něco koupil na úrovni mondea a stávajícího motoru, nemám a na motory , co tam rvou, nemám ani nervy. Mondeo jsem koupil 8 let starý, jen základní spotřební materiál a vydrželo mě doposud deset let.
Kámoš má KIA origin, ne zkurvená výroba ze Slovenska již pár let a bez problému. Myslím si, že lepší volba než nová Dácie. Není to pro mne, ale manželku. Mě bohatě stačí Brumla, nějak zázračně u něj nemizí z plnné nádrže benzín jak u auta.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak myslel jsem tyto nafouklé příšernosti Eclipse, ASX. O designu Lancer ani nemluvě.Jerry3 píše:Netuším, o jakých crossoverech hovoříš. Znám jediný a ten se snad ještě ani neprodává. Ostatní zapadají do příslušných kategorií a ze současné módy vybočují možná jen tím, že přesně plní to, co vůz v dané kategorii plnit má a co od něj informovaný zákazník očekává.ka-spel píše:a jejich dnešní produkce... Designově hrozné crossover škatule
bylo
je
je