Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
On možná jo, já však moc nee...
Naposledy upravil(a) Colommbo dne ned pro 10, 2017 15:47, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ja mam dnes taky dobry spodek otacek. Krome chvilky ve sprse, wc, se cely den valim v perinach, vc.konzumace pozivatin
Zimni nedele jak ma, obcas, byt.
Zimni nedele jak ma, obcas, byt.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Teda nebude z toho evropským zeleným blujno A mě se chce napsat Konečně motor 3.3T V6 https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... =12&sId=12 (i když zde "jen" 2.0T R4).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zrovna jsem to na Seznamu dočtl. I když při zmínce o jen automatu jsem chtěl přestat. A dvě dvojité koncovky výfuku - mno, vzpomněl jsem na dobu, kdy jsem chodě ještě do práce ráno čekával v Praze na Chmelnici na tramway a kolem jezdívalo benzínové Toledo první generace taky se čtyřmi laufy...
P.S. Ale jinak jo, v dnešní době čtyřkolových m*dek je to takový malý zázrak...
P.S. Ale jinak jo, v dnešní době čtyřkolových m*dek je to takový malý zázrak...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zrovna dneska jsem ji viděl (z okna kanclu). Je to to takový vcelku velký. Než jsem si uvědomil, že to je Stinger, tak jsem si říkal, že to je nějaká „jiná“ A7
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ja zas prohlizel dnes Aerton.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
když už jsme u toho Stingeru, tak se pomaličku už objevují nějaká videa akcelerace verze V6...
https://youtu.be/d3aLA7PWrgk
https://youtu.be/uvIlbociTC8
https://youtu.be/YwpXcr4gm0E
JO, to by šlo
https://youtu.be/d3aLA7PWrgk
https://youtu.be/uvIlbociTC8
https://youtu.be/YwpXcr4gm0E
JO, to by šlo
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Minulý týždeň som idúc chodníkom zbadal nejaké novotvary medzi zaparkovanými autami, najprv len od zadu pravé zadné svetlo, že čo to je za maserati.. bol to Stinger v svetlejšej modrej, celkom ujde, pri bežných autách nižší, ale ako celok sa mi príliš nepáči, Kia podla mňa stále nevie robiť design ktorý chytí -nie rovno za srdce- ale aspoň zapamätatelne za niečo (okrem určitých prvkov, bočno-zadný pohlad môže byť).
Vnútri tiež nejaký ohyzdný polmetrový svetlý stredový tunel. Zvonka velké, vnútri sa možno budú tlačiť. Ale jazda to zrejme plne vykompenzuje, ak sa nájde kúsok bez zápchy, či asi lepšie niekde na okruhu.
Ozaj, kde sa vyrába, keď sme v tomto vlákne?
Vnútri tiež nejaký ohyzdný polmetrový svetlý stredový tunel. Zvonka velké, vnútri sa možno budú tlačiť. Ale jazda to zrejme plne vykompenzuje, ak sa nájde kúsok bez zápchy, či asi lepšie niekde na okruhu.
Ozaj, kde sa vyrába, keď sme v tomto vlákne?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
bloke:
vyrábí se v Koreji
vyrábí se v Koreji
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vďaka, v tomto prípade ide o trocha inú líniu; taká Kórea vs. Severná Amerika (kam Stinger pôsobí, ako pôvodne zameraný).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nic pro me. Co taky odemne cekat.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nezlobte se,že nesdílím vaše nadšení,ale Ford Mustang.
2.3 EcoBoost benzín 213 kW / 290 k 6st. manuální převodovka 1 134 990,-Kč
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 336 kW / 451 k 6st. manuální převodovka 1 284 990,-Kč
V případě 10 stupňového automatu je potřeba připlatit v obou případech 50 tícek.
2.3 EcoBoost benzín 213 kW / 290 k 6st. manuální převodovka 1 134 990,-Kč
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 336 kW / 451 k 6st. manuální převodovka 1 284 990,-Kč
V případě 10 stupňového automatu je potřeba připlatit v obou případech 50 tícek.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyz Mustang, tak jedině V8 Obě auta jsou Granturisma, ale v KII odvezeš o tchány na oběd do Vídně a zpět Teď vážně, KII nestraním, mám pořád předsudky... Uvidíme, jak se bude prodávat.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
I kdyz ani Mustafa neni nic pro me, ale zde by byla volba jasna. Co bych v takovy kare vozil nekoho vzadu nedej boze rodinu? . Na to jsou rodinny konfekcni jebky.
Navic stejne jako Lengy, nechapu ty prachy.
Navic stejne jako Lengy, nechapu ty prachy.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přesně na tu cenovku jsem narážel a navíc jsou ty korejské zázraky víceméně stále jen kopie nějaké značky.Ovšem sebevědomí jim tedy rozhodně nechybí.Pedro píše:I kdyz ani Mustafa neni nic pro me, ale zde by byla volba jasna. Co bych v takovy kare vozil nekoho vzadu nedej boze rodinu? . Na to jsou rodinny konfekcni jebky.
Navic stejne jako Lengy, nechapu ty prachy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW