...a hlavně benzín a diesel! I ten atmosférický nafťák disponuje výhodou síly v nízkých otáčkách. Vidím to na tahání vleku, kde bylo příjemnější rozjíždění s Corollou 2.0 D 53 kW než s Versem o 108 kW. Dále se to pak otočí, ale člověk musí řadit, mnohdy o dva stupně, aby využil potenciál motoru.NOVON píše: Myslim,ze nejde srovnat turbo s atmosferou.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
... A znovu, proto radime. Na vytahu ze zatacek, chci li vyletet s nizkoobjemovou atmo, zaklad je 4500.
Neresim ted podvozek a vahu. Zde by mela Mazda mit vse k plusu.
Neresim ted podvozek a vahu. Zde by mela Mazda mit vse k plusu.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
... a taky ta drobnost. Porovnava se atmo s preplnovanim. Jinak by si atmo diesel vs benzin, ani nesahl.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mno uz bych sel min do 1.8 v benzinu.Dobre se mi onehda jelo v Oplu Astra G,1.8 16V 92 kw to myslim melo..Jelo to potichu a i bylo citit tlak do sedacky jak jsi tomu slapnul..Pedro píše:... a taky ta drobnost. Porovnava se atmo s preplnovanim. Jinak by si atmo diesel vs benzin, ani nesahl.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak spomínal Colommbo. Hodne je to o sprevodovaní tj nemusí ísť ani 1.8 jak 1.8
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyber si okresky, nech mi je jednou cvicne projet, at si je vomaknu no a oziv svoje DAS. Je mi fuk sucho ci mokro.
Kecy, jako musis to drze v otackach, jinak to nejede. A co obracene? Musist to drzet u kroutaku, jinak diesel nejede. To už se zapomina. A takyo preplnovani. 1.8 benzin, 1.9 nafta.
Kecy, jako musis to drze v otackach, jinak to nejede. A co obracene? Musist to drzet u kroutaku, jinak diesel nejede. To už se zapomina. A takyo preplnovani. 1.8 benzin, 1.9 nafta.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderni diodovy clovek Jerome, ma pravdu.
Moje posledni ex jela na 5' 190 tacho, 1.3 12v 55kw. Alma (945 kg) 1.4 16v 64kw (ma o neco vic) 195 4'. 6900 ot.
Moje posledni ex jela na 5' 190 tacho, 1.3 12v 55kw. Alma (945 kg) 1.4 16v 64kw (ma o neco vic) 195 4'. 6900 ot.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ty diodovy clovek
Si tvrdohlavy jak toto vlakno. Doba ide dopredu. Nebude mi luster zrat 120W ked mu staci pri rovnakej svietivosti len 15W Vcera som vymenil v kuchyni 2ks bodoviek predtym 70w teraz 10W. Z jednej 720 lum.svetla. A este kolko emisii som zase usetril
Si tvrdohlavy jak toto vlakno. Doba ide dopredu. Nebude mi luster zrat 120W ked mu staci pri rovnakej svietivosti len 15W Vcera som vymenil v kuchyni 2ks bodoviek predtym 70w teraz 10W. Z jednej 720 lum.svetla. A este kolko emisii som zase usetril
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, my s Petrem (a možná nejen my dva) jsme takoví zaprděnci milující staré autopořádky, máme to v sobě s nedá se s tím mnoho dělat...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
???Pedro píše:Vyber si okresky, nech mi je jednou cvicne projet, at si je vomaknu no a oziv svoje DAS. Je mi fuk sucho ci mokro.
Kecy, jako musis to drze v otackach, jinak to nejede. A co obracene? Musist to drzet u kroutaku, jinak diesel nejede. To už se zapomina. A takyo preplnovani. 1.8 benzin, 1.9 nafta.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyzval ťa na racing
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
..preto najlepšie hovadný výkon aj kruťák zároveň...tzn. turbobenzín dva litre objemu a viacPedro píše:A co obracene? Musist to drzet u kroutaku, jinak diesel nejede. To už se zapomina.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo táák..jerome píše:Vyzval ťa na racing
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
valcov!kornel píše:..preto najlepšie hovadný výkon aj kruťák zároveň...tzn. turbobenzín dva litre objemu a viacPedro píše:A co obracene? Musist to drzet u kroutaku, jinak diesel nejede. To už se zapomina.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
pekne doplnené