Proto se mu také od té doby špatně sedí na židli.Pitris píše:Ano, měl si VK I s "horníkem"....Pedro píše:nahoda a ,,klika,,.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V auto moto klika. Ale v jinych vecech...,
Chuj s tym.
Delam cevabcici,salat a kosoctvercoviny kolem toho,bo prijdou mlady. Cus.
Chuj s tym.
Delam cevabcici,salat a kosoctvercoviny kolem toho,bo prijdou mlady. Cus.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tady spíš Amerika vs. Evropa
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... -internetu A i v Austrálii se v podstatě začíná od 3.0 V6
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... -internetu A i v Austrálii se v podstatě začíná od 3.0 V6
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jen se usmívám...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To se Ti to řehní Ale jo, oturbená jednačtverka by v Omči fakt vypadala směšně a nedůstojně Jako v Superbu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tady vůbec nejde o Omču, i její výbava je proti klasickým amerikám pořád jen motůrek. Konečně se někdo nebál napsat, jak se věci mají. Třeba takový motor v Camaru je sice litinový ingot 6.2 V8 405k a 556Nm, ale považte - dokonce OHV s dvouventilovou technikou...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jo, ale kolik točí?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Červené pole otáčkoměru začíná na 6500/min.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To ano, ale u takového motoru červené pole nebude při provozu nutností. Křivka průběhu točivého momentu bude jistě velmi příznivá.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Souhlasím, Tome. Maximum výkonu má udávaných při 5900/min. a točivého momentu při 4300/min. Ani jednoho však zřejmě nebude potřeba, v každém případě ne příliš často (ve srovnání s dopovanými šicími stroji)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Sice nejsem na tak velky motory v osobacich, ani na velke osobaky, rovnez tak na to co se prodava nyni, cest vyj., ovsem OHV bych nemusel. Muj styl aut, je uplne nekde ninde.
Pocitove mi nejvic sedl triventilovy motor OHC s jednou vacici. . Mel totiz uplne,, hladkou,, krivku pri zvysovani otacek. Prakticky od 2000 do 6500 sel stejne. To mi vyhovuje, zadny skoky, aby se musel ubirat ci přidávat,, gas,,.
Pocitove mi nejvic sedl triventilovy motor OHC s jednou vacici. . Mel totiz uplne,, hladkou,, krivku pri zvysovani otacek. Prakticky od 2000 do 6500 sel stejne. To mi vyhovuje, zadny skoky, aby se musel ubirat ci přidávat,, gas,,.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Corolla E9, 1,3 12 V?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Lancer 1,5 12V
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nikdy jsem nepochopil, jak mohl na YT byt sot, kdy se seriovkou dokazi jet 1cm za cislici 180.
Musel jsem to zkusit i se svym kombikem. Na rovnem useku dalnice smer T a Z. Skutecne to slo. Na 5ku.
Prevody, ktere vyhovuji J3,nikoliv vsak me
Edit- Tom.
Musel jsem to zkusit i se svym kombikem. Na rovnem useku dalnice smer T a Z. Skutecne to slo. Na 5ku.
Prevody, ktere vyhovuji J3,nikoliv vsak me
Edit- Tom.
Naposledy upravil(a) Pedro dne úte srp 29, 2017 19:08, celkem upraveno 3 x.