Jak vidět, i jeden z nejlepších motorů, jaký se kdy v běžných autech pro normální lidi objevil, může někoho vyděsit...bloke píše:... no išlo o V6 ... a odplašila ma o.i. aj motorizácia
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Motorů V6 netřeba se báti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zas aby sa neslovíčkarilo, obavy neboli z toho motora V6 v Mitsubishi, ale z jeho exotizmu, vysokej spotreby pre potreby vozenia väčšinou v meste a jeho takmer mizivého využitia (orla do andulkovskej klietky v paneláku). Naviac kombinácia prvé auto a neznáme vozidlo (kus v bazáre, s neodhalenou skrytou cenovou výhodou).
No treba si priznať, že Mitsubishi bol a je u nás (prekvapivo) exot už len ako značka, dlhodobo typické +-1% predaje, a ešte takýto šafrán niekde (a kde) spolahlivo a ekonomicky servisovať s jeho V6 a s kúpenými prekvapeniami. Takýto model s V6 tu mohlo mať len pár občanov v celej SR.
Keď prišiel jeho nástupca - ešte o kus parádnejší designový kus - a predaje sa zas ani nehli. Iste to bolo aj cenami nových Galantov, no aj v ich cene sa kupovali nejaké stovky konkurenčných vozidiel, na rozdiel od ich pár ks za rok.
No treba si priznať, že Mitsubishi bol a je u nás (prekvapivo) exot už len ako značka, dlhodobo typické +-1% predaje, a ešte takýto šafrán niekde (a kde) spolahlivo a ekonomicky servisovať s jeho V6 a s kúpenými prekvapeniami. Takýto model s V6 tu mohlo mať len pár občanov v celej SR.
Keď prišiel jeho nástupca - ešte o kus parádnejší designový kus - a predaje sa zas ani nehli. Iste to bolo aj cenami nových Galantov, no aj v ich cene sa kupovali nejaké stovky konkurenčných vozidiel, na rozdiel od ich pár ks za rok.
Naposledy upravil(a) bloke dne ned úno 26, 2017 20:59, celkem upraveno 1 x.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
2,5 V6 dokázal jezdit dálky pod 6,5 (400 km přes CH jsem standardně dělával za 6,3), město za 8,5. 2,0 V6 ještě o půl litru méně.bloke píše:toho motora V6 v Mitsubishi, ... vysokej spotreby pre potreby vozenia väčšinou v meste
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Příčiny spočívaly a spočívají v koncerňáckém uvažování, kvůli kterému dnes máme všichni tak akorát naleštěný marketingový prd.bloke píše:...Keď prišiel jeho nástupca - ešte o kus parádnejší designový kus - a predaje sa zas ani nehli. Iste to bolo aj cenami nových Galantov, no aj v ich cene sa kupovali nejaké stovky konkurenčných vozidiel, na rozdiel od ich pár ks za rok.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vtedy sa im pre mesto uvádzali hodnoty 13 - 13,6 l/100km, a to ešte neskôr vysvitlo, že Mitsubišáci v uvádzaní spotreby podvádzali, jej uberaním
Keď už pre naše kraje prestali vyrábať optimálne liftbacky, kombi a dokonca aj sedany v triede galantov. Tie ostali ešte v nemeckých bazároch, 17-20 ročné obvykle za 550-800 EUR (do 1500) - ktovie či to ešte stojí za kúpu (stav + predpokladané dožitie).
A dnes tu máme aspoň ASX, ten sa aj na naše pomery celkom uchytil.Jerry3 píše:2,5 V6 dokázal jezdit dálky pod 6,5 (400 km přes CH jsem standardně dělával za 6,3), město za 8,5. 2,0 V6 ještě o půl litru méně.
Keď už pre naše kraje prestali vyrábať optimálne liftbacky, kombi a dokonca aj sedany v triede galantov. Tie ostali ešte v nemeckých bazároch, 17-20 ročné obvykle za 550-800 EUR (do 1500) - ktovie či to ešte stojí za kúpu (stav + predpokladané dožitie).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Za tolik jsi se svezl přes Německo. Ovšem tak, jak nikdy s ničím jiným!bloke píše:Vtedy sa im pre mesto uvádzali hodnoty 13 - 13,6 l/100km, a to ešte neskôr vysvitlo, že Mitsubišáci v uvádzaní spotreby podvádzali, jej uberaním
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Lancer. Lancer...? https://www.novinky.cz/auto/433749-mits ... nault.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dalsi mohykan pohřben.
Nepochopil jsem Nissan,ani nyni MMC. Asi ,,jen,, penize. Ale kdo vi,co v tom je.
Nepochopil jsem Nissan,ani nyni MMC. Asi ,,jen,, penize. Ale kdo vi,co v tom je.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To, co mi vadí u Nissanu, který jsem kvůli tomu zavrhl, se stalo i Mitsubishi. Otřesné. Mají to ty značky zapotřebí?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Oceán hlouposti vše nekonformní pohlcuje...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No presne. Ale co si koupi zoufalec,ktery nemusi modernu a chce neco,co je aspon trochu ze Sake?
...trochu vic,nebo nebylo zprzneno vzhledem,technikou a uchylkami ,,evropskym kutilem,, .
Doufam,ze kdyz Almu co dva roky konzervuju,vydrzi co nejdyl. Technika snad taky,dyk ma do 200tkm jeste par desitek tisic. Dle chovani se ridice a s trochou peclivosti (info z Nissanclubu) davaj 400tkm.
...trochu vic,nebo nebylo zprzneno vzhledem,technikou a uchylkami ,,evropskym kutilem,, .
Doufam,ze kdyz Almu co dva roky konzervuju,vydrzi co nejdyl. Technika snad taky,dyk ma do 200tkm jeste par desitek tisic. Dle chovani se ridice a s trochou peclivosti (info z Nissanclubu) davaj 400tkm.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ta konzervace je na místě. Almery rzí docela dost trpěly. Kdyby jen lemy, hlavně prahy.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Puvodni majitel delal totez,neb sloupky,prahy i lemy i po kontrole ,,zevnitr,, ok.
Mas ale pravdu,kdyz vidim nektete neudrzovanky...
Pantata vedel,ze si vuz chce nechat dlouho,tak se o nej staral. Mel ho 14let od nova. Koupeno v Nissanu Hloubetin a jako Tva Toy,nepoznal jiny servis,nez v prodejnim miste. (Jen s Magnatecem )
Znovu podotykam,ze koupe Almery, byla,po prodeji nadbytecne E9 (nevratna chyba),nahoda a ,,klika,,.
Mas ale pravdu,kdyz vidim nektete neudrzovanky...
Pantata vedel,ze si vuz chce nechat dlouho,tak se o nej staral. Mel ho 14let od nova. Koupeno v Nissanu Hloubetin a jako Tva Toy,nepoznal jiny servis,nez v prodejnim miste. (Jen s Magnatecem )
Znovu podotykam,ze koupe Almery, byla,po prodeji nadbytecne E9 (nevratna chyba),nahoda a ,,klika,,.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, měl si VK I s "horníkem"....Pedro píše:nahoda a ,,klika,,.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF