Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
modelar: No v tom pripade nejsem na vine ja,ale ti kteri zpracovavaji Dilenske postupy a prirucky..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To samozřejmě není vyloučeno, včetně závažných chyb v překladu do češtiny (s tím se setkávám nezdravě často... ).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
mozna to nekde v original manualu od yamahy je jak pises..bohuzel mam jen dp od forda
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zde se odlisim. S 2,3t jsem jezdil v tom jejich MPV. No slusna raketa. A hladova. V porovnani s Foresterem 2.0 .
Bohuzel zakaz prodeje,tenkrat,2,5 by mozna pomer zmenil.
Bohuzel zakaz prodeje,tenkrat,2,5 by mozna pomer zmenil.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
2. generácia MPS mala obmedzený kr. moment na prvé dva rýchl. stupne.. ale od 3-jky a vyššie už by mala zaberať naplno.. no asi nemala čímNávštěvník píše:Trochu jsem pojezdil s tou dřívější, r.v. někdy kolem 2010 (R4 2,3 turbo). A první, co bych byl býval chtěl vidět, kdybych si ji snad měl či chtěl pořídit, by byl protokol z brzdy: deklarovaný výkon podle mého úsudku neměla ani náhodou.kornel píše:Ešte mi napadá si trochu počkať na novú Mazdu 3 MPS...
ono u novej MPS by som sa možno aj mierne obával spojenia turbodúchadlo a vysoký kompresný pomer ich SKY technologie.. možno to nejako zvládnu a bude im to fungovať bez problémov.. no nechcel by som byť pokusný králik v miernom strachu z motora žijem vyše 5 rokov, do takéhoto zväzku (aj keď s určitými značnými výhodami..) už viac ísť nechcem
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No pral bych vam se na rovine a v kopci postavit nasi kdysi 66kw Oc I.
Na akceleraci diky malemu rozsahu ot ,asi ne,ale umela tacho 215.
Napriklad do kopce na D1,tzv. Nahac,vectru 1,8 ,16v udelala. Znamej mel zde zmineneho escorta 16,16v. Ten si,vyjma akcelerace ani neprd. A tohoto forda jsem mel kdysi taky.
Tak bych chtel videt,solidni Tdi 66 nebo 81,jak ho na top speed tresta 1,6. Vse v +- dobe,kdy byly technicky k ,,sobe dobe,,.
Na akceleraci diky malemu rozsahu ot ,asi ne,ale umela tacho 215.
Napriklad do kopce na D1,tzv. Nahac,vectru 1,8 ,16v udelala. Znamej mel zde zmineneho escorta 16,16v. Ten si,vyjma akcelerace ani neprd. A tohoto forda jsem mel kdysi taky.
Tak bych chtel videt,solidni Tdi 66 nebo 81,jak ho na top speed tresta 1,6. Vse v +- dobe,kdy byly technicky k ,,sobe dobe,,.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Uměla tacho 219 . Vectra 1,8 - ovšem 1. generace 8V, z té jsem měl dojem, že víc než 130 nepojede. Ta 16V asi bude o tóneček lepší .
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vaše starosti bych chtěl mít, asi už fakt stárnu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Civic vs Okta I. (a zvlášť 81 kW) na top speed - určitě Oktávka, ale na akceleraci - když si to držel nad 4000 - byl Civic 1.5 lepší. A v zatáčkách ujel i té Vectře 1.8 ale tam to bylo i o váze. Ale to už pasé
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale ja byl mladsi a bavilo mi to. Dneska na to kadim,ale tenkrat...
Pred tim jsme meli Akorda. Byl znatelne zivejsi kdyz se tocil,ale nad 180 uz octa stacila,ale na jeho max nemela. Ovsem rozdil byl nevelky. Jizdni vlastnosti,interier...,neni predmet debaty.
Pred tim jsme meli Akorda. Byl znatelne zivejsi kdyz se tocil,ale nad 180 uz octa stacila,ale na jeho max nemela. Ovsem rozdil byl nevelky. Jizdni vlastnosti,interier...,neni predmet debaty.
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tady bych seniora trošku opravil... S tou Vectrou (B), to nebylo o váze, ale o to, že ona má vzadu kliku (civic víceprvek) a ohromný převisy
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nesmíte ovšem zapomenout na jednu věc,že Octa a koncerny obecně,měly ty udávané výkony v TP byly poněkud odlišné od skutečnosti.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
to jest veru pravda.. aj môj aktuálny voz mal po cca 55tkm na brzde o 10% vyšší výkon, ako papierovo udávaná hodnota.. a aj reálne to bolo cítiť, že to má minimálne to, čo je písané v papieroch a pravdepodobne aj viac.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lengy60 píše:Nesmíte ovšem zapomenout na jednu věc,že Octa a koncerny obecně,měly ty udávané výkony v TP byly poněkud odlišné od skutečnosti.
Podvodníci !kornel píše:to jest veru pravda.. aj môj aktuálny voz mal po cca 55tkm na brzde o 10% vyšší výkon, ako papierovo udávaná hodnota.. a aj reálne to bolo cítiť, že to má minimálne to, čo je písané v papieroch a pravdepodobne aj viac.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To jsem sice nenapsal já (je to poznat podle mezery před otazníkem, která se tam nedělá ), ale v zásadě souhlasím. Sice nevím, jak dnes, ale blahé paměti se v Německu platila silniční daň z deklarovaného výkonu. Ostatně i proto byly deklarované výkony tehdy tak pěkně odstupňované: 44, 55, 66 kW... Jenže třeba obstarožní benzínový motor 1,6 MPI, který se montoval i do filcek, při deklarovaném výkonu 55 kW vykazoval na brzdě vcelku běžně 68 kW. Tím chci říct asi tolik, že aféra dieselgate není ničím novým, jen se do těch koncernových podvodů konečně někdo obul.