No jistě, a kolikrát ta tvá opečovávaná Honda stála přes noc venku, třeba když mrholilo, a pak přimrzlo? Kolikrát jsi s ní jezdil v břečce, a pak ji nechal přes noc venku za mrazu? Pokud tedy nemáme srovnatelné podmínky, tyto řeči jsou o ničem.Pitris píše:Když psal otass o přimrzlých dveřích, tak měl na mysli asi že mrzne a auto stojí venku ne
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Parkuji venku a jezdím denně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Svoji HONDU parkuješ venku Tak to by např. můj otec nepřežil a nikdy neměl auto jako fetiš
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, představ si. A ráno odjíždím okolo páté, takže v zimě to zmrzlé není ještě (event.) slunkem povolené.Itall píše:Svoji HONDU parkuješ venku ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Představuji si. Pak by to svědčilo o vysoké nepřimrzatelnosti dveří Hondy .
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Italle, Honda je tak špičkově odizolovaná, že si Pitris může dovolit celou zimu v kufru skladovat brambory. To jsi nevěděl? Ty to nezkoušej. Za prvé by Ti zesládly a za druhé by Ti i po vyházení všech příbalových pytlíčků s werkzeugem zbylo místo tak na dvě kila.
Naposledy upravil(a) Jezevcik dne čtv lis 26, 2015 13:19, celkem upraveno 1 x.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S tym mrznutim dveri zalezi zas od konstrukcie daneho auta. Jak vymysleli dvere tesnenie a celkovo zatvaranie. Moj stary Civic ma na dverach jedno tesnenie a druhe je na vrchnej casti kasne. Sice je pravda ze ich pred zimou prebehnem silikonom ale este sa mi tiez nestalo ze som nemohol otvorit v zime dvere
Ked to tu vsetko citam tak stale viac a viac som rozcarovany z toho co za auta to vsetci mate...
Ked to tu vsetko citam tak stale viac a viac som rozcarovany z toho co za auta to vsetci mate...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Co jsem měl Seniorova Civica 6g, tak se mi taky nestalo že by zamrzli a ani u ISka nee
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jezevčík: A ještě má v kufru HONDY zimní loch ? Začínám nějak pochybovat o tom, že u Pitrise se mají auta nejlépe. Ony ty zkrácené, kratší a krátké intervaly výměn kapalin a filtrů také nejsou všechno.
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Proč myslíš že se nemají dobře?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chlapi, jde vidět, že vaše auta s tím problém nemají, jinak byste okamžitě věděli, na co se ptám.
Např. ten superb, před zimou se musí mazat těsnění nějakou sračkou, aby to nepřimrzlo, když je třeba 20°C pod nulou, tak nefunguje klika dveří...když zrovna zafunguje, tak pak zas třeba dveře nejdou zabouchnout. U starého golfa to byla tuplovaná hrůza. Dvakrát za zimu jsem lezl do auta kufrem, v kapse jsem nosil zapalovač a rozmrazovač zámků. Když zrovna šel centrál, tak jsem obíhal auto, které dveře povolí - kde začne fungovat mechanizmus klik. Kdysi v -25°C jsem se do auta prostě nedostal ani po vyzkoušení všeho. U Micry nikdy ani náznak potíží, i když bylo třeba i -27°C...natož při mírném mrazíku. U renaulta mě překvapilo minulou zimu, že přimrzlo těsnění a letos zas...po zkušenostech s VW group jsem se začal obávat, aby to nebylo zas něco, co v Evropě plošně nedomýšlejí, že by třeba mrzlo...
Např. ten superb, před zimou se musí mazat těsnění nějakou sračkou, aby to nepřimrzlo, když je třeba 20°C pod nulou, tak nefunguje klika dveří...když zrovna zafunguje, tak pak zas třeba dveře nejdou zabouchnout. U starého golfa to byla tuplovaná hrůza. Dvakrát za zimu jsem lezl do auta kufrem, v kapse jsem nosil zapalovač a rozmrazovač zámků. Když zrovna šel centrál, tak jsem obíhal auto, které dveře povolí - kde začne fungovat mechanizmus klik. Kdysi v -25°C jsem se do auta prostě nedostal ani po vyzkoušení všeho. U Micry nikdy ani náznak potíží, i když bylo třeba i -27°C...natož při mírném mrazíku. U renaulta mě překvapilo minulou zimu, že přimrzlo těsnění a letos zas...po zkušenostech s VW group jsem se začal obávat, aby to nebylo zas něco, co v Evropě plošně nedomýšlejí, že by třeba mrzlo...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Itall určitě narážel na absenci garáže.
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To může ale jsme rádi že máme vůbec jednu garáž cca 2km daleko na motorky ještě utáhnout další 2? super
Panelák je holt panelák
Panelák je holt panelák
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale jo, panelák je holt panelák. To jsem nevěděl. Ovšem zase HONDA je holt HONDA .
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejlépe určitě a zdaleka ne (jsou lidi kteří se do auta přezouvají), ale z hlediska servisu třeba právě ty "zkrácené, kratší a krátké intervaly výměn kapalin a filtrů" činí rozdíl mezi mými a Tvými auty a motkami.Itall píše:Začínám nějak pochybovat o tom, že u Pitrise se mají auta nejlépe. Ony ty zkrácené, kratší a krátké intervaly výměn kapalin a filtrů také nejsou všechno.
A jestli má Jarda pravdu s tímto....
....tak auto denně jezdící a parkující venku je na tom lépe než to, co po jízdě majitel "uklidí" do teplé garáže....Návštěvník píše:Itall určitě narážel na absenci garáže.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF