Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI -> :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Asi tak nejako Pitirs. Aj dizajn mi pride ako z Pola. Aj ked zisky idu do kasy VW aj tak skodovku dost obmedzuju :roll:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Máchal

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Máchal »

Pitris píše:Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI -> :(
Bohužel posledních pár let klasika u koncernu.
Ikdyž, před cca rokem a půl jsem jel s FII 1.2TSI 77kW --> chip na cca 90kW a jelo to slušně. Každopádně zranitelnost rozvodů mě osobně ke koupi starších TSI nikdy nepřesvědčí.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

a měl i tenounký alobalový blok. Ale to je trend nejen z vw.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Máchal píše:
Pitris píše:Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI -> :(
Bohužel posledních pár let klasika u koncernu.
Ikdyž, před cca rokem a půl jsem jel s FII 1.2TSI 77kW --> chip na cca 90kW a jelo to slušně. Každopádně zranitelnost rozvodů mě osobně ke koupi starších TSI nikdy nepřesvědčí.
Netřeba se bát,když je brod ještě daleko. :idea: Náš služební Roomster 1.2 TSI měl nalítáno 360000 km a kdyby ho kolegovi neuzmul kamion pod rukama a nezahodil do pole,tak jsme ho měli ještě teď.A to dostával takovou čočku,jakou nedostane ani při testování ve fabrice. :lol: A s těmi motory je to vždycky stejné,nejdřív VW a po čase Škoda,dělávali jsme si z toho kdysi legraci,že si musí Škoda počkat,aby VW prodalo aspoň něco. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Kéž by to museli zaplatit. Další ze sviňáren das Auto :twisted:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

No a nakonec to stejně zaplatí zákazníci "nadauta", bohužel nikoli ti američtí...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Jezevcik píše:Ten VW je ale prefíkaný :)
A ti idioti v Bruselu blbí :(
:arrow: Požadovaných 95 g/km tak odpovídá čtyřlitrové spotřebě benzinu. Nebereme-li v úvahu ta nejmrňavější auta, nedokáže s takovou spotřebou jezdit nikdo kromě šampionů ecorally po placatém Nizozemsku. V roce 2020 to má být průměrná spotřeba v případě Volkswagenu flotily čítající i mastodnontní touareg, passat, ale i limuzínu phaeton, kterou se pohlaváři v Bruselu nechávají vozit. Bruselští prostě trvají na tom, že se dá porazit fyzika. :arrow:

Zdroj: http://auto.idnes.cz/emise-co2-cuo-/aut ... tomoto_fdv

Ale fištróna :P mají třeba u Mercedesu, bo....
:arrow: V předpisu pro měření spotřeby a potažmo emisí je také definováno, jak musí být auto "vyzbrojeno". Má mít mimo jiné natankováno 90 % objemu nádrže. To lidi u Mercedesu zaujalo. Palivo totiž něco váží a každý ušetřený kilogram jde k dobru. A čím méně toho musí motor táhnout, tím méně sil potřebuje. Nová auta tak dnes hubnou, třeba nové céčko oproti předchůdci o 75 kilogramů.... A hubne i na nádrži. Nádrž nového céčka o objemu 41 litrů je toho důkazem.
U Mercedesu však naštěstí nejsou padlí na hlavu jako v Bruselu, a tak nabízejí v Německu za příplatek 59,5 eur (asi 1 600 korun) nádrž zvětšenou na 66 litrů. A podle českého ceníku platného od 12. února ji dostanou bez příplatku všechna céčka pro náš trh.
:arrow:

Zdroj: http://auto.idnes.cz/mercedes-c-cvr-/au ... tomoto_fdv
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Uz sa o tom pise aj u nas. Sice az poobede ale predsa len sme dalej na vychod :mrgreen:
Autobild
Pitris cela EU je jeden velky financny o.eb Vidis tie emisie sa prakticky nedaju splnit ale hlavne ze to papierovo sedi :roll: :evil:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

jerome píše:...Vidis tie emisie sa prakticky nedaju splnit ale hlavne ze to papierovo sedi :roll: :evil:
Itallovi to evidentně potíže nedělá: je na cestách skoro nejrychlejší, přitom jezdí za papírovou spotřebu. :wink: Jak to vlastně dělá :?: :o :shock: :?
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Itall je zas uplne ina kategoria v tomto. Nikto sa tu nanho nechyta :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Aniž bych se považoval (byl považován) za brzdu provozu (možná spíš naopak), pod papírovou spotřebou jezdím prakticky neustále. Lebo mám svoj dlhodobý a výnimočný štýl... :P
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

A podle jaké normy (kdy) byla ta tvoje papírová spotřeba určena?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Vím já...? :) V manuálu k vozu je uváděna spotřeba 14,9 město, 8,3 mimoměsto, 10,7 kombinovaná, TP v kolonce spotřeba paliva obsahuje údaje 14,9/8,1/10,6 a EU 93/116, což může být označení normy, motor (splňující EURO3) začal být do Omeg montován od září 2000.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět