Já osobně si myslím, že problém bude v tom, že si dieselovou mazdu koupí tzv. závodník šetřílek. Z principu pak očekává značné úspory (jak na palivu, tak na údržbě) ale ukrutnou sportovnost, protože jede v mazdě, která sama o sobě může vybízet ukázat, jak mi to jede (ale zároveň zapomene, že jede v dieselu)...jerome píše:sorry zle som pochopil tuto vetu: Divné na tom zároveň je, že problém se neprojevuje ve stejném časovém horizontu/km nájezdu a u všech turbodieselů Skyactiv. som myslel ze je ta zavada na benzinoch a diesloch nie a ono je to naopak A preco nie u vsetkych ? asi to ma suvis s jazdnymi podmienkami,vymenami oleja
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zastávám postoj, že auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych ho řídil. Dobrá auta s tím problém nikdy neměla, špatná se projevila tak, jak jim bylo dáno do vínku.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tím se můžeš řídit, pokud si správně vybereš motorizaci. Když koupíš benzín 0,9T a budeš s tím denně lítat 160km/h po dálnici, taky se ničeho pěkného nedočkáš.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jarda: Tohle tvoje krédo znám a anžto o tvém "zacházení" něco maličko vím, kamaráde, docela by mě zajímalo, kolik těch dobrých (popř. která) asi tak bylo, dycky nějak zapomenu se tě na to zeptat...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přesně to samé si již nějakou dobu říkám také a dokonce s tím i počítám. Musel bych opět koupit něco prehistorického, ale to nejde donekonečna.NOP píše: Když to tak kolem vše sleduji, tak je dost pravděpodobné, že po více jak 25. letech s diesly skončím u nějakého benzínu
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce? Narazit na ně je ale docela neobvyklé.Návštěvník píše:Všechna moje Mitsubishi.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Že byste konečně dostali rozum, braši...?Jezevcik píše:Přesně to samé si již nějakou dobu říkám také a dokonce s tím i počítám...NOP píše:...skončím u nějakého benzínu
Akorátže ani s těmi současnými benzíny to není, bohužel, žádná sláva a nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Průser u MMC byl 2.0TDI německého původu. Naštěstí se všeobecně vědělo, odkud pochází, takže ani ti nespokojení zákazníci na Mitsubishi nezanevřeli.Jezevcik píše:Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce? Narazit na ně je ale docela neobvyklé.Návštěvník píše:Všechna moje Mitsubishi.
Vedle toho s Renault motory, nebo později PSA takové značné problémy nebyly.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, Ty tedy dokážeš člověka potěšit. Ale ono, když se člověk tak rozhlédne kolem a kolem, ono to všechno začíná nějak stát za ho.no. Pardon.Colommbo píše:....Akorátže ani s těmi současnými benzíny to není, bohužel, žádná sláva a nebude...
Jeden středověký perský filosof a básník, (no, asi to byl pěkný "norek", protože velmi často psal o víně...) napsal něco na způsob toho, že existuje určitý stav těla mysli, do kterého se člověk uvede po umírněné konzumaci právě vína a který je něčím mezi střízlivostí, kdy na člověka doléhají ony každodenní starosti a opilostí, kdy je člověku zase blbě. Akorát, že nikde nenapsal, co se rozumí tou umírněnou konzumací. Jdu se tedy dobrým vínkem uvést právě do tohoto stavu. Hezký víkend.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, byly "jejich", akorát odpovídající už tehdy zastaralým parametrům: nic moc to nejelo, ani spotřeba nebyla z říše snů, k tomu špatné exhalace, tak snad jen ta provozní spolehlivost mohla být zajímavá.Jezevcik píše:Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Teď (tedy včera) v Autosalonu na Primě testovali novou Mazdu CX-3 -> tady je svět ještě v pořádku
Měli tam SkyActiv 2.0 - a jestli si to pamatuji dobře, tak tam bylo řečeno že je dobře, že Mazda "jede" proti proudu malých nadopovaných tříválců a stále nabízí poctivou čtyřválcovou benzinovou atmosféru.
Měli tam SkyActiv 2.0 - a jestli si to pamatuji dobře, tak tam bylo řečeno že je dobře, že Mazda "jede" proti proudu malých nadopovaných tříválců a stále nabízí poctivou čtyřválcovou benzinovou atmosféru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ten (atm. 4 válec) nabízí i v Mazdě 2, kterou měli v Autosalonu minule. Tamtéž ovšem expert Pepa odhalil, že vypadává 2. kvalt. To nepotěší. Jedině mě těší, že expert Pepa se nebál to říct.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Prostě,J káry umíraj,zejména po r. 00. Proč? To nečtete nebo nechápete,nechcete,co píše Jarda?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Možná čtou, ale nechápou, přesněji chápat nechtějí. Ono je snazší přijmout jednoduchou lež, než složitou pravdu.