Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
otass
Příspěvky: 150
Registrován: stř úno 25, 2015 13:22

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od otass »

jerome píše:sorry zle som pochopil tuto vetu: Divné na tom zároveň je, že problém se neprojevuje ve stejném časovém horizontu/km nájezdu a u všech turbodieselů Skyactiv. som myslel ze je ta zavada na benzinoch a diesloch nie a ono je to naopak :mrgreen: A preco nie u vsetkych ? asi to ma suvis s jazdnymi podmienkami,vymenami oleja :idea:
Já osobně si myslím, že problém bude v tom, že si dieselovou mazdu koupí tzv. závodník šetřílek. Z principu pak očekává značné úspory (jak na palivu, tak na údržbě) ale ukrutnou sportovnost, protože jede v mazdě, která sama o sobě může vybízet ukázat, jak mi to jede (ale zároveň zapomene, že jede v dieselu)...
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Zastávám postoj, že auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych ho řídil. Dobrá auta s tím problém nikdy neměla, špatná se projevila tak, jak jim bylo dáno do vínku.
otass
Příspěvky: 150
Registrován: stř úno 25, 2015 13:22

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od otass »

Tím se můžeš řídit, pokud si správně vybereš motorizaci. Když koupíš benzín 0,9T a budeš s tím denně lítat 160km/h po dálnici, taky se ničeho pěkného nedočkáš.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jarda: Tohle tvoje krédo znám a anžto o tvém "zacházení" něco maličko vím, kamaráde, docela by mě zajímalo, kolik těch dobrých (popř. která) asi tak bylo, dycky nějak zapomenu se tě na to zeptat... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Všechna moje Mitsubishi. :D
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

NOP píše: Když to tak kolem vše sleduji, tak je dost pravděpodobné, že po více jak 25. letech s diesly skončím u nějakého benzínu :roll:
Přesně to samé si již nějakou dobu říkám také a dokonce s tím i počítám. Musel bych opět koupit něco prehistorického, ale to nejde donekonečna.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Návštěvník píše:Všechna moje Mitsubishi. :D
Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce? Narazit na ně je ale docela neobvyklé.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jezevcik píše:
NOP píše:...skončím u nějakého benzínu :roll:
Přesně to samé si již nějakou dobu říkám také a dokonce s tím i počítám...
Že byste konečně dostali rozum, braši...? :idea: :mrgreen:
Akorátže ani s těmi současnými benzíny to není, bohužel, žádná sláva a nebude... :cry:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
otass
Příspěvky: 150
Registrován: stř úno 25, 2015 13:22

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od otass »

Jezevcik píše:
Návštěvník píše:Všechna moje Mitsubishi. :D
Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce? Narazit na ně je ale docela neobvyklé.
Průser u MMC byl 2.0TDI německého původu. Naštěstí se všeobecně vědělo, odkud pochází, takže ani ti nespokojení zákazníci na Mitsubishi nezanevřeli.
Vedle toho s Renault motory, nebo později PSA takové značné problémy nebyly.
NOP

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOP »

Colommbo píše:....Akorátže ani s těmi současnými benzíny to není, bohužel, žádná sláva a nebude... :cry:
No, Ty tedy dokážeš člověka potěšit. Ale ono, když se člověk tak rozhlédne kolem a kolem, ono to všechno začíná nějak stát za ho.no. Pardon. :oops:
Jeden středověký perský filosof a básník, (no, asi to byl pěkný "norek", protože velmi často psal o víně...) napsal něco na způsob toho, že existuje určitý stav těla mysli, do kterého se člověk uvede po umírněné konzumaci právě vína a který je něčím mezi střízlivostí, kdy na člověka doléhají ony každodenní starosti a opilostí, kdy je člověku zase blbě. Akorát, že nikde nenapsal, co se rozumí tou umírněnou konzumací. :mrgreen: Jdu se tedy dobrým vínkem uvést právě do tohoto stavu. Hezký víkend. :lol:
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Jezevcik píše:Co vlastně MMC a tehdejší diesely? Ve Tvém Galantu a i v tom starším býval 2.0 TD a ve starých Lancerech snad 1.8 D, jestli si to dobře pamatuji. Byly obecně dobré a byly vlastní konstrukce?
Ano, byly "jejich", akorát odpovídající už tehdy zastaralým parametrům: nic moc to nejelo, ani spotřeba nebyla z říše snů, k tomu špatné exhalace, tak snad jen ta provozní spolehlivost mohla být zajímavá.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Teď (tedy včera) v Autosalonu na Primě testovali novou Mazdu CX-3 -> tady je svět ještě v pořádku :wink:
Měli tam SkyActiv 2.0 - a jestli si to pamatuji dobře, tak tam bylo řečeno že je dobře, že Mazda "jede" proti proudu malých nadopovaných tříválců a stále nabízí poctivou čtyřválcovou benzinovou atmosféru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Ten (atm. 4 válec) nabízí i v Mazdě 2, kterou měli v Autosalonu minule. Tamtéž ovšem expert Pepa odhalil, že vypadává 2. kvalt. To nepotěší. Jedině mě těší, že expert Pepa se nebál to říct.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Prostě,J káry umíraj,zejména po r. 00. Proč? To nečtete nebo nechápete,nechcete,co píše Jarda?
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Možná čtou, ale nechápou, přesněji chápat nechtějí. Ono je snazší přijmout jednoduchou lež, než složitou pravdu.
Odpovědět