Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Ahoj Dane, ta Tvoje Maxima ovšem určitě japonská je. Jak Ti šlape?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Dan1

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Dan1 »

Ahoj, Maxima jo, ta je rozhodně japonská. Šlape dobře, teď s chladnějším počasím se zhoršuje to chcípání zastudena, tak jsem to dal k jednomu známýmu mechanikovi, ať s tím něco udělá. Zatím čekám na nějakou zprávu. Na jarním srazu bude už doufám OK.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jak může mít, proboha, japonský šestihrnek problémy se zdecháním zastudena...? :? Neřeknu Němec, ale Japončík...? :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Dane, pokud si dobře vzpomínám, tak Ti pomáhala pětikoruna na vymezení a tu snad vždycky najdeš.
Jirko, Nissan tehdy měl kvůli vysoké poptávce akutní nedostatek dílů a tak musel přistoupit k něčemu, čehož dodnes lituje, a vzal onu součástku od Opelu. Naštěstí šlo o nevelkou sérii, taže drtivá většina Maxim šlape jako japonské hodinky :-)
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

O jakou součástku se jednalo, je hospodářským tajemstvím nebo je to v odborných kruzích známo...? :? Ptám se proto, že můj vůz bude +- stejného věku jako vůz poručíka Dana... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

To byla pochopitelně legrace, chtěl jsem Tě popíchnout. Tak mi to, Jirko, odpusť.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Vedeš 1:0, Tome, ale dávej bacha, jsem v tom předvánočním čase trochu naměkko, abys mě neměl na svědomí... :lol: Mimochodem, před časem jsem někde zaregistroval informaci (dokonce mám dojem, nepocházela-li od Jardy...), že oplí benzínové véšestky (tedy motory a nevím, zda všechny typy) se montovaly za kanálem La Manche... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Dan1

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Dan1 »

Vložená mince funguje, ale teď když je chladněji tak se motor bez plynu neudrží vůbec, takže jí tam jaksi nestíhám vložit. Pokud bych to vymezil šroubkem na dorazu klapky, tak budu mít po ohřátí volnoběh na 2 tisících. Čekám na informaci od mechoše. V podezření je krokový motorek volnoběhu, potažmo celý IACV nebo nějaké čidlo, těch je tam fakt dost.
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Nebo ten motor přeříznout vejpůl - mě japonské tříválce fungují jako hodinky :idea: .
...Za tento příspěvek se vám omlouvám :?
8)
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Itall píše:Nebo ten motor přeříznout vejpůl....)
To udělal VW se čtyřválcem 1,9 TDI. Na polovinu si to ale netroufli. Odebrali jeden válec a je tu 1,4 TDI. Kdyby byli trochu odvážnější, tak by uřízli rovnou tři a mohl vzniknout dvoustopý jednoválec TDI o objemu 474 ccm. Co Ty na to, PePe? Chtěl bys mít pobryndaný stehna od nafty?


Myslím, že šestiválec ve V3S byl také původně dvanáctiválcem.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Dan1

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Dan1 »

Zato jim odvaha nechyběla, když tuplovali původně dobrý pětiválec 2.5 původem od Audi. Po špatných zkušenostech z Transportéru T5 tu bídu zduplikovali v Touaregu 5.0 V10 TDi.
Jinak mám údajně v háji volnoběžný ventil, skoro jako by byl ne od Opelu, ale od francouzského kosočtverce :lol: . Už jsem objednal z eBaye nový, tak uvidíme.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

ve své T111 byly ř6 spojeny na jednu kliku. A měl jem dva motory. Lišily se m.j.,vstř.čerpadlama a počtem startérů
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Teda mé...,majetak armady .A moje ZVS 84-86
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět