Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ahoj Dane, ta Tvoje Maxima ovšem určitě japonská je. Jak Ti šlape?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ahoj, Maxima jo, ta je rozhodně japonská. Šlape dobře, teď s chladnějším počasím se zhoršuje to chcípání zastudena, tak jsem to dal k jednomu známýmu mechanikovi, ať s tím něco udělá. Zatím čekám na nějakou zprávu. Na jarním srazu bude už doufám OK.
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak může mít, proboha, japonský šestihrnek problémy se zdecháním zastudena...? Neřeknu Němec, ale Japončík...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dane, pokud si dobře vzpomínám, tak Ti pomáhala pětikoruna na vymezení a tu snad vždycky najdeš.
Jirko, Nissan tehdy měl kvůli vysoké poptávce akutní nedostatek dílů a tak musel přistoupit k něčemu, čehož dodnes lituje, a vzal onu součástku od Opelu. Naštěstí šlo o nevelkou sérii, taže drtivá většina Maxim šlape jako japonské hodinky
Jirko, Nissan tehdy měl kvůli vysoké poptávce akutní nedostatek dílů a tak musel přistoupit k něčemu, čehož dodnes lituje, a vzal onu součástku od Opelu. Naštěstí šlo o nevelkou sérii, taže drtivá většina Maxim šlape jako japonské hodinky
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
O jakou součástku se jednalo, je hospodářským tajemstvím nebo je to v odborných kruzích známo...? Ptám se proto, že můj vůz bude +- stejného věku jako vůz poručíka Dana...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To byla pochopitelně legrace, chtěl jsem Tě popíchnout. Tak mi to, Jirko, odpusť.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vedeš 1:0, Tome, ale dávej bacha, jsem v tom předvánočním čase trochu naměkko, abys mě neměl na svědomí... Mimochodem, před časem jsem někde zaregistroval informaci (dokonce mám dojem, nepocházela-li od Jardy...), že oplí benzínové véšestky (tedy motory a nevím, zda všechny typy) se montovaly za kanálem La Manche...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vložená mince funguje, ale teď když je chladněji tak se motor bez plynu neudrží vůbec, takže jí tam jaksi nestíhám vložit. Pokud bych to vymezil šroubkem na dorazu klapky, tak budu mít po ohřátí volnoběh na 2 tisících. Čekám na informaci od mechoše. V podezření je krokový motorek volnoběhu, potažmo celý IACV nebo nějaké čidlo, těch je tam fakt dost.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nebo ten motor přeříznout vejpůl - mě japonské tříválce fungují jako hodinky .
...Za tento příspěvek se vám omlouvám
...Za tento příspěvek se vám omlouvám
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To udělal VW se čtyřválcem 1,9 TDI. Na polovinu si to ale netroufli. Odebrali jeden válec a je tu 1,4 TDI. Kdyby byli trochu odvážnější, tak by uřízli rovnou tři a mohl vzniknout dvoustopý jednoválec TDI o objemu 474 ccm. Co Ty na to, PePe? Chtěl bys mít pobryndaný stehna od nafty?Itall píše:Nebo ten motor přeříznout vejpůl....)
Myslím, že šestiválec ve V3S byl také původně dvanáctiválcem.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zato jim odvaha nechyběla, když tuplovali původně dobrý pětiválec 2.5 původem od Audi. Po špatných zkušenostech z Transportéru T5 tu bídu zduplikovali v Touaregu 5.0 V10 TDi.
Jinak mám údajně v háji volnoběžný ventil, skoro jako by byl ne od Opelu, ale od francouzského kosočtverce . Už jsem objednal z eBaye nový, tak uvidíme.
Jinak mám údajně v háji volnoběžný ventil, skoro jako by byl ne od Opelu, ale od francouzského kosočtverce . Už jsem objednal z eBaye nový, tak uvidíme.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ve své T111 byly ř6 spojeny na jednu kliku. A měl jem dva motory. Lišily se m.j.,vstř.čerpadlama a počtem startérů
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Teda mé...,majetak armady .A moje ZVS 84-86
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Civic Tourer 1.8
https://www.stream.cz/meziplyn/10005112 ... nejnovejsi
https://www.stream.cz/meziplyn/10005112 ... nejnovejsi
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90