Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mně vadí zmenšujicí se rozměry ciferníků. Přestože mám oči v pořádku, tak mi to přijde velice neergonomické. Zvyklý na ciferníky z jedničkové fobie jsem sedl do trojkové octávky a byl to děs! Dlouho mi trvalo než jsem ulovil konkrétní hodnotu z ukazatele jak otáček, tak rychlosti. Možná to je o zvyku, ale stejně to zbytečně řidiče zatěžuje.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Potvrzuji! A je to něco podobného, jako "fajnové" hodinky: třeba s krásným ztvárněním ciferníku, ale s problematickým odečtem času, což by správně mělo být věcí letmého pohledu či - v případě přístrojovky auta - dokonce jen periferního vidění.skodovkar píše:... Dlouho mi trvalo než jsem ulovil konkrétní hodnotu z ukazatele jak otáček, tak rychlosti. Možná to je o zvyku, ale stejně to zbytečně řidiče zatěžuje.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak ony ty fajnové hodinky jsou zároveň brány jako šperk,aby ne za ty prachy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No a přesně na tohle (vytvořit vjem šperku, jehož cena je opodstatněná) nalákal koncern své zákazníky!
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jinými slovy, není důležité, že hodinky neplní svůj hlavní účel, tj. snadno informovat svého nositele o aktuálním čase, ale image bez opory v praktické kvalitní funkčnosti. Na auta nechť si to každý převede sám dle vlastního gusta.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale nech toho s tím koncernem pořád. Nevím co Ti tak strašného provedl,nicméně kecají všichni výrobci bez rozdílu.Jde jen o to,nakolik chce kdo čemu věřit.Návštěvník píše:No a přesně na tohle (vytvořit vjem šperku, jehož cena je opodstatněná) nalákal koncern své zákazníky!
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejde o to, co mi provedl, ale co jeho politika symbolizuje. A v české kotlině nebude lépe, dokud bude český zákazník za své těžce vydělané peníze kupovat předražené a ošizené škodovky, s jejichž pomocí si koncern mj. snižuje flotilové emise, aby si jeho zákazníci první kategorie mohli vozit zadky s pořádných autech.lengy60 píše:...Nevím co Ti tak strašného provedl,nicméně kecají všichni výrobci bez rozdílu...
Hodinky
No jestli je něco z mého pohledu předraženo,tak mám možnost si koupit něco nepředraženého,tak v čem je problém Tak když někdo nechce předraženou Škodovku nechť si koupí třeba Renaulta.Ale všichni výrobci bez rozdílu,si pomocí maloobjemových aut vylepšují flotilové emise.Holt mají tu smůlu,že nemají pod svými křídly tolik značek jako VW. A VW si ty emise nesnižuje pouze pomocí Škodovky,ale všech vozů, které se v rámci koncernu vyrábí,takže je buřt,zda je to Škoda,VW,Seat nebo Audi. Nemluvím pochopitelně o motorech 2.5 nebo 4 l.Zrovna dnes jsem četl příspěvek jednoho maníka,co si koupil C4 Cactuse s motorem 1.6 e-HDI s deklarovanou kombinovanou spotřebou 3.5l/100km. Nejmenší spotřebu,kterou zatím naměřil je 4.5l,ale spíše jezdí za 5l a přesto píše,že je spokojen.Návštěvník píše:Nejde o to, co mi provedl, ale co jeho politika symbolizuje. A v české kotlině nebude lépe, dokud bude český zákazník za své těžce vydělané peníze kupovat předražené a ošizené škodovky, s jejichž pomocí si koncern mj. snižuje flotilové emise, aby si jeho zákazníci první kategorie mohli vozit zadky s pořádných autech.lengy60 píše:...Nevím co Ti tak strašného provedl,nicméně kecají všichni výrobci bez rozdílu...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
... nebo pohled v Mini.
Máš před xychtem otáčkoměr a tachák uprostřed.
Hlídat cca 50,např. ve verzi turbo,někde pod kamerama,fak úžasný. Nesnášel jsem s tim jezdit.
Máš před xychtem otáčkoměr a tachák uprostřed.
Hlídat cca 50,např. ve verzi turbo,někde pod kamerama,fak úžasný. Nesnášel jsem s tim jezdit.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Taky nesnáším jezdit v Mini. Ještě jsem v tom nejel a už to nesnáším...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Že by se tak posuzovali jen Češi? Snad ne, takoví lidé jsou v celém civilizovaném světě a tuším, že i v necivilizovaném.Návštěvník píše:V cem? Prece v hlavach ceskych spotrebitelu, kteri se vzajemne posuzuji prave podle auta, hodinek, bot... A prave proto jsem napsal, ze
"v české kotlině nebude lépe, dokud bude český zákazník za své těžce vydělané peníze kupovat předražené a ošizené škodovky."
Tedy nejde ani tak o ty skodovky samotne, jako o pristup ceskych zakazniku k nim!
Český zákazník kupuje většinou škodovky. Co je na tom? V zemích, kde se vyrábějí auta, se často nejvíce prodávají právě auta domácí, snad s výjimkou specifických modelů, které nejsou "masové" z hlediska výroby nebo z hlediska zájmu zákazníků. Zase žádné české specifikum. Možná v USA žravé domácí modely už přestaly Američany bavit.
Domácí prodeje stejně táhne poptávka firem, resp. podnikatelů, kteří mají soukromá auta na firmu. Hraje roli hustá servisní síť Škoda. No, a pak jdou na odbyt SUV Volvo, to má každý druhý podnikavec...pardon podnikatel, většinou pražské RZ, páč firmy jsou fšecky v Praze, jak známo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Byl bys překvapen, jak velký rozdíl - ve srovnání s ČR - je v přístupu k těmto věcem v zemích, které rovněž vyrábějí "vlastní" (značku/y) auta, o těch bez vlastní produkce ani nemluvě. A kdo si dnes pořídí "americký vůz" (a opět by ses divil, že se mnohé zásadně změnilo) nikoli za polovic nebo alespoň v "duopaku", je přinejmenším v USA považován, slušně řečeno, za "divného"...Itall píše:Český zákazník kupuje většinou škodovky. Co je na tom? V zemích, kde se vyrábějí auta, se často nejvíce prodávají právě auta domácí, ... Zase žádné české specifikum. Možná v USA žravé domácí modely už přestaly Američany bavit.
A to snad nesouvisí s tím, co píšu?Itall píše:Domácí prodeje stejně táhne poptávka firem, resp. podnikatelů, kteří mají soukromá auta na firmu...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lengy60 píše:Tak ony ty fajnové hodinky jsou zároveň brány jako šperk,aby ne za ty prachy.
Jo hodináři máte to zvlášť ve vlákně http://www.oleje.cz/forum/hodinky-t5717.htmlPePe píše:Pitris to zde promazne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tedy nic proti,ale tohle se předsedo moc nepovedlo. Je hezké,že jsi ty příspěvky přesunul do vlákna hodinky,ale je to tam z toho pěkný guláš.Klidně to smaž úplně,ono v podstatě o nic nejde a žádné důležité info tam nejsou.Tedy až na to,že si itall koupil novou a větší TV.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jojo, teď se na to dívám "že se naše společnost přenáhlila" No jo, dvě 16-ti hodinové šichty po sobě Mazat to nechci protože vám to dalo práci a vzalo čas to napsat: zkusil jsem to ještě srovnat.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF