Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
e1H

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od e1H »

Nejak tu upadla diskusia, tak tu je trochu oleja do ohňa: https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo - takto si predstavuje Honda pohon všetkých štyroch kolies.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Netreba zas verit vsetkemu co najdes na nete :mrgreen:
Honda CR-V 4WD

HONDA The Power of Dreams :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Stejně jako u civiku. Čím novější,tím ohavnější.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Mě se naopak ten "devítkový" Civic líbí :wink: Ale každej má jiný voči.... :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Jako ten poslední co má zadní světla v tom co nevim co je ?
tak se svez i tim předposledním,výhled divnej,sloupky vadí,uvnitř jak v raketoplánu. Nepřehledné,unavující,nicméně pro mladé,mladší,zajímavé.
Preferuju klasické budíky. V zornym poli. Ale jak píšeš,jsme různá člověky.
e1H

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od e1H »

Osmičku má bratranec. Výhľad dozadu je biedny, ale čo sa týka interiéru, nie je to až tak hrozné, má to niečo do seba. Mne skôr vadilo, že to auto má zbytočne veľa displejov. Jeden v strede otáčkomera, ďalší na rýchlosť, potom rádio a podľa výbavy môžu byť pre klimatizáciu. A ešte aj toto by sa dalo prehltnúť, ale vadí my to, že nie sú dizajnovo jednotné. Dizajnom myslím typ použitej zobrazovaecej jednotky, farbu podsvietenia, typ použitého písma, atď. Na toto Japonci ako Korejci často zabúdajú. Ak ale toto niekto nevníma, tak bude mať naozaj pocit ako v kokpite vesmírnej stíhačky. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Přesně tak. Přístrojovka peklo. A i to,odvádí pozornost. Né ženám,ty tam nečuměj.
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

PePe píše:Preferuju klasické budíky. V zornym poli. Ale jak píšeš,jsme různá člověky.
Jasný, i u Yarisu už na to přišli. Nejdřív experiment - digipřístroj uprostřed přístrojovky, pak budíky uprostřed přístrojovky a teď zas hezky budíky před řidičem :P . Digipřístroje jsou hrozný, na rychle se měnící hodnoty přece vůbec nejsou vhodné. U Gasu jsem měl digirychloměr, který ukazoval na desetiny :roll: . Lahůdka to sledovat... :?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Náhodou,já mám v autě digi panel uprostřed jak na Enterprise a spokojenost. :D Naopak,když sednu do do auta s normálními budíky,tak vždycky chvíli trvá,než se zorientuji. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

To takhle jedu italským dálničním tunelem s limitem 130 služební oktávkou se 135 na tachometru a předjíždí mne citrón s tím obrovským a i ze sousedního pruhu čitelným displejem, na kterém má 128,129,128,129,128... :P
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Návštěvník píše:To takhle jedu italským dálničním tunelem s limitem 130 služební oktávkou se 135 na tachometru a předjíždí mne citrón s tím obrovským a i ze sousedního pruhu čitelným displejem, na kterém má 128,129,128,129,128... :P
No já to určitě nebyl,protože jezdím zásadně na tempomat. :D A co se týče rozdílných rychlostí,tak tam stačí nevhodný rozměr pneumatik.Ono také nikde není psáno,že zrovna to tvé auto ukazovalo skutečnou rychlost. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Má poznámka nebyla správně pochopena: chtěl jsem tím pouze říct, že do masového nástupu GPS navigací měly právě francouzské, na rozdíl od českých, resp. německých vozů, nejpřesnější tachometry. Norma EHK OSN říká, že tachometr může mít chybu až +10% +další 4 km/h navíc, nesmí však ukazovat méně, než je skutečná rychlost. Tedy pokud tachometr např. v oktávce ukazoval 224 při skutečné rychlosti 200 km/h, tak byl ještě v normě, jakože zvláště "český výrobce" této benevolence technické normy hojně využíval... :twisted:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

e1H píše: A ešte aj toto by sa dalo prehltnúť, ale vadí my to, že nie sú dizajnovo jednotné. Dizajnom myslím typ použitej zobrazovaecej jednotky, farbu podsvietenia, typ použitého písma, atď. Na toto Japonci ako Korejci často zabúdajú.
No beriem to ako vyjadrenie privrzenca koncernu :mrgreen: a nemyslim to v zlom :wink: kazdy ma svoju viziu a kazdemu sa paci nieco ine. Niekomu pekne uhladene rovnake a druhemu zas trochu extravaganice. Ja zas ked som prichadzal na autosalone k stanku ci VW alebo Skodovky tak mi prisli vsetky auta rovnake. Ano je to ich styl. Keby som si mal vybrat auto z koncernu tak asi Seat. Tam je aspon maly naznak nejakej odchylky :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Návštěvník píše:Má poznámka nebyla správně pochopena: chtěl jsem tím pouze říct, že do masového nástupu GPS navigací měly právě francouzské, na rozdíl od českých, resp. německých vozů, nejpřesnější tachometry. Norma EHK OSN říká, že tachometr může mít chybu až +10% +další 4 km/h navíc, nesmí však ukazovat méně, než je skutečná rychlost. Tedy pokud tachometr např. v oktávce ukazoval 224 při skutečné rychlosti 200 km/h, tak byl ještě v normě, jakože zvláště "český výrobce" této benevolence technické normy hojně využíval... :twisted:
No jo,tak to nesmíš psát v jinotajích. :D Já měl za to,že by Tě iritovalo,když by se Ti takto měnila ta čísla na displayi. Proto jsem uváděl to použití tempomatu, kdy mi potom svítí konstantně 130km/h.
No a ty pneu jsem uváděl zase z důvodu,že tachometr potom lže a to i směrem dolů. Jak jsou na tom frantíci jsem nebádal,ale jezdím v podstatě se všemi auty limit +10km/h, a nikdy jsem za rychlost neplatil.V obci pak 50+5 a taky v poho a že máme v UL přeradarováno. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
emge
Příspěvky: 370
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od emge »

Pri tých digitálnych a ručičkových ukazovateľoch to vnímam podobne, ako pri hodinkách.
Pri ručičkových hodinkách vnímam čas už podľa polohy ručičiek, nepotrebujem poznať presnú číselnú hodnotu. Ručičky mi prehľadne graficky poskytujú informáciu, koľko času mi zostáva do stretnutia, odchodu... Pri digitálkach si zostávajúci čas potrebujem "v duchu" prepočítavať.

Rovnako v aute sú pre mňa ručičkové ukazovatele prehľadnejšie a rýchlejšie mi poskytnú potrebnú informáciu.
Digitálne ukazovatele majú zasa výhodu, keď potrebujem poznať presnú hodnotu. V dnešnej dobe policajných represií to môže mať svoj význam. Len zasa je potrebné poznať odchýlky od skutočných hodnôt. A tá odchýlka sa mení aj podľa ojazdenia pneumatík.
Ručičkový rýchlomer a voliteľná digitálna projekcia rýchlosti na dolnom okraji predného skla (priehľadnom štítku) mi pripadá ako ideálne riešenie.
Odpovědět