Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Otázkou je,zda to spíše není symbol pro zásuvku nabíjení,obě auta jsou hybridy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
U Splashe mám stejný symbol, jako má ten Nissan. Splash je sice také hybrid, ale z jiného hlediska . Každopádně má jen spalovací motor . V návodu k obsluze se praví, že symbol označuje polohu hrdla nádrže vpravo ...No, žádný návod není dokonalý, důležité je, že symbol je vlevo od piktogramu a v souladu s tím je i na autě hrdlo nádrže vlevo. Doufám, že jsem tě moc nezmátl...lengy60 píše:Otázkou je,zda to spíše není symbol pro zásuvku nabíjení,obě auta jsou hybridy.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Co, co? Něčemu jsi neporozuměl?Návštěvník píše:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přeci nechceme dosáhnout toho, abychom měli víčka od nádrže na obou stranách. V rámci patentu by kára stála o 10 tis. Kč v autosalonu více.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Abych tedy vynechal nerelevantní a případně matoucí informace, sdělení upravuji takto:
Moderní auta (možná jen některá) mají signalizaci umístění hrdla nádrže, zda je na voze vlevo nebo vpravo. Označuje to symbol vedle piktogramu čerpacího stojanu na ukazateli stavu paliva. Na odkazu lengyho vidíme na posledních obrázcích trojúhelníček nebo šipku vlevo od piktogramu. Já mám na Suzuki Splash ten trojúhelníček, je vlevo. Hrdlo nádrže na Splashi je rovněž vlevo. V návodu k obsluze k tomu píší, že tento symbol (trojúhelníček) označuje umístění hrdla nádrže na voze.
Nyní snad je sdělení jasné a bez srandy .
Moderní auta (možná jen některá) mají signalizaci umístění hrdla nádrže, zda je na voze vlevo nebo vpravo. Označuje to symbol vedle piktogramu čerpacího stojanu na ukazateli stavu paliva. Na odkazu lengyho vidíme na posledních obrázcích trojúhelníček nebo šipku vlevo od piktogramu. Já mám na Suzuki Splash ten trojúhelníček, je vlevo. Hrdlo nádrže na Splashi je rovněž vlevo. V návodu k obsluze k tomu píší, že tento symbol (trojúhelníček) označuje umístění hrdla nádrže na voze.
Nyní snad je sdělení jasné a bez srandy .
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Peugeot 107 má rovněž vedle piktogramu trojúhelníček vlevo. Hrdlo nádrže má vlevo. V návodu k tomu, myslím, nepíší nic nebo se nepamatuji.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Teda tři stránky o hladové díře v autě ale když už tak v Accordu je z pozice za volantem na symbolu hadice vpravo ale ve směru jízdy je plnicí hrdlo nádrže vlevo. Ale musel jsem se podívat - toto jsem nějak neřešil.... a stejně tak u Civica jsem za 8 let toto nikdy nepotřeboval
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak jsem dnes skočil do služebního Rapida a hle vedle symbolu tankovacího stojanu je piktogram s umístěním otvoru.Pokrok se prostě nedá zastavit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
My už jsme za ty 3 stránky trochu dál, než u hadice na piktogramu...Pitris píše:Teda tři stránky o hladové díře v autě ale když už tak v Accordu je z pozice za volantem na symbolu hadice vpravo ale ve směru jízdy je plnicí hrdlo nádrže vlevo. Ale musel jsem se podívat - toto jsem nějak neřešil.... a stejně tak u Civica jsem za 8 let toto nikdy nepotřeboval
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, a má henten symbol vpravo od tankovacího stojanu, jako díru?lengy60 píše:Tak jsem dnes skočil do služebního Rapida a hle vedle symbolu tankovacího stojanu je piktogram s umístěním otvoru.Pokrok se prostě nedá zastavit.
Snad ano, holt Hyundai nezastavíš... (To jsem viděl napsáno na předváděcím Hyundaii)
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jasně,jinak bych to sem nedával.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Se mi ulevilo...lengy60 píše:No jasně,jinak bych to sem nedával.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Akorát tu odpověď na mou původní otázku jsem neobdržel.
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nová Mazda MX-5 http://www.novinky.cz/auto/349343-prohl ... antne.html - hlavně že zůstala rozpustilým autem s klasickou koncepcí a manuálem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90