Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lengy60: Jen jsem si všiml, že PSA přešli u nových modelů na hrdlo vlevo, tak by jim to třeba mohlo někde na displeji utéct, však vnitřnosti některých přístrojů mohou být stejné, i když se navenek tváří jinak. A třeba to tak není. Toť vše.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já rozumím tomu co píšeš,jen si nejsem až tak úplně jist,zda tomu rozumíš Ty.
Co se C4 Picasso vyrábí,tak má hrdlo a levé straně a display je stále stejný.
Ale možná slyšeli u Citroenu něco o tom,že symbol na palubní desce musí souhlasit s umístěním hrdla na vozidle a proto má nová C4 Picasso hrdlo na pravé straně.
Edit: Mě by spíš zajímalo,jak někdo přišel na to,že symbol na přístrojové desce odpovídá umístění tankovací hrdla na vozidle. Mně se tedy žádný symbol s hadicí vlevo nalézt nepodařilo,ale třeba jsem jen špatně hledal. http://www.doubleyoudigital.nl/~cars_di ... boards.php
Co se C4 Picasso vyrábí,tak má hrdlo a levé straně a display je stále stejný.
Ale možná slyšeli u Citroenu něco o tom,že symbol na palubní desce musí souhlasit s umístěním hrdla na vozidle a proto má nová C4 Picasso hrdlo na pravé straně.
Edit: Mě by spíš zajímalo,jak někdo přišel na to,že symbol na přístrojové desce odpovídá umístění tankovací hrdla na vozidle. Mně se tedy žádný symbol s hadicí vlevo nalézt nepodařilo,ale třeba jsem jen špatně hledal. http://www.doubleyoudigital.nl/~cars_di ... boards.php
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A my zase Tvojee1H píše:Chcel by som mať vaše problémy.
Co jsou to dvě minuty proti nekonečnosti vesmíru Anebo třeba věděla, že vysavač nefungujee1H píše:Mňa včera nasrala jedna puča. Išiel som na vysávač ona zaparkovala presne k vysávaču. Hovorím si, že možno aj ona chce vysávať. Potom vystúpila a išla do shopu, Hm, že by nemala drobné a išla si rozmeniť? Tak čakám. Za dve minúty ja krava späť - ta jebnutá pi*a si nenašla lepšie miesto na parkovanie ako miesto pri vysávači, pričom doslova o 10 metrov ďalej bolo parkovisko čerpacej stanice, kde okrem jedného boli všetky miesta voľné. Dokonca ani do shopy by to nemala ďalej.
Samozrejme nakoniec pointou bola, že keď som zastavil pri vysávači, tak vidím, že má odmonotvanú hadicu, takže som mohol ísť inam.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, ty piktogramy jsou normalizované a hadice, resp. pistole je zprava nikoli kvůli díře zprava, ale proto, že většina populace jsou praváci.lengy60 píše:...Edit: Mě by spíš zajímalo,jak někdo přišel na to,že symbol na přístrojové desce odpovídá umístění tankovací hrdla na vozidle. Mně se tedy žádný symbol s hadicí vlevo nalézt nepodařilo...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ostatně ze stejného důvodu bývaly ty pistole ještě před nějakými 25 lety "zaparkovány" na výdejních stojanech zprava. S umístěním díry na autě to tedy nijak nesouviselo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Itall píše :....a mám použít display, který mi signalizuje v souladu se skutečným stavem hrdlo vlevo ....
...ano vývojári už na tom už pracujú, bude sa to ponúkať ako nejaký vyšší level, nieco ako specialny paket pre blondýny
...ano vývojári už na tom už pracujú, bude sa to ponúkať ako nejaký vyšší level, nieco ako specialny paket pre blondýny
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
mimochodom aký asi symbol by mal staré Fordy ( myslím , že to bol Ford asi Cortina? , nie som si istý ) , ktorý mal hrdlo v strede auta vzadu. A co trebars Trabanty?jarson1 píše:Itall píše :....a mám použít display, který mi signalizuje v souladu se skutečným stavem hrdlo vlevo ....
...ano vývojári už na tom už pracujú, bude sa to ponúkať ako nejaký vyšší level, nieco ako specialny paket pre blondýny
Fakt super téma
Teraz ma napadlo ... nemala by byt aj olejnička na pristrojovke naopak?
Ale važne, myslím , že clovek, ktorý dokázal absolvovať vodičský kurz a dostal vodičský preukaz je natolko sposobilý aby si s takouto banalitou s prehladom poradil
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A většina populace v Japonsku jsou asi leváci...logické...Návštěvník píše:Ano, ty piktogramy jsou normalizované a hadice, resp. pistole je zprava nikoli kvůli díře zprava, ale proto, že většina populace jsou praváci.lengy60 píše:...Edit: Mě by spíš zajímalo,jak někdo přišel na to,že symbol na přístrojové desce odpovídá umístění tankovací hrdla na vozidle. Mně se tedy žádný symbol s hadicí vlevo nalézt nepodařilo...
Je to dáno tím, zda se jezdí vpravo (většina Evropy) nebo vlevo (Japonsko) . Čerpací stanice měly pak stojany vpravo tam, kde se jezdilo vpravo, a vlevo tam, kde se jezdilo vlevo. U starších pump to dosud platí. U moderních je to už jedno.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyjadřoval jsem se výhradně k podobě piktogramu, nikoli k umístění díry.Itall píše:A většina populace v Japonsku jsou asi leváci...logické...
Teprve tohle je pak o umístění díry.Itall píše:Je to dáno tím, zda se jezdí vpravo (většina Evropy) nebo vlevo (Japonsko) .
Toto možná platívalo u nás, ale rozhodně ne ve světě, poněvadž tam bylo vždy běžné, že ke stojanům se mohlo z obou stran, v některých zemích dokonce i z protisměru (dodnes např. v AT).Itall píše: Čerpací stanice měly pak stojany vpravo tam, kde se jezdilo vpravo, a vlevo tam, kde se jezdilo vlevo. U starších pump to dosud platí. U moderních je to už jedno.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nějak mi není jasné, co je nesrozumitelného na tomto vyjádření:
P.S.: Leváci tankovali opačně, takže neviděli na počítadla.
A pokud si to starší generace ještě pamatuje, tak stojany s hadicí z boku bývaly běžné, přičemž pokud byly tzv. oboustranné, tak při postavení vozidla zleva měly číselnici na levé straně a při postavení zprava na pravé straně, přičemž příslušná pistole byla vždy zprava - z důvodu, který jsem již shora uvedl.Návštěvník píše:Ano, ty piktogramy jsou normalizované a hadice, resp. pistole je zprava nikoli kvůli díře zprava, ale proto, že většina populace jsou praváci.
P.S.: Leváci tankovali opačně, takže neviděli na počítadla.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No a takhle to dopadá,když někdo položí nevinou otázku,proč si někdo najíždí k levému stojanu s dírou vpravo.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale zase jsme to pěkně do detailu rozebrali, ne?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale tak jistě,jak říká jeden kolega z jiného fóra,"nic nového se člověk nedozví,ale zábava je ohromující".
Pak má ještě jeden,"každá vesnice si živí obecního blba,aby vynikla starostova inteligence".
Pak má ještě jeden,"každá vesnice si živí obecního blba,aby vynikla starostova inteligence".
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Potom jsme si nerozuměli, ale odkaz na obrázky je dobrý. Nikoliv symbol čerpacího stojanu, který je jistě všude stejný, ale doplňující značka u něj označuje polohu hrdla nádrže. Mají to jen novější auta, takže z tohoto hlediska je zajímavá asi jen poslední fotka (Nissan Leaf) a 3. od konce (Ford Fusion hybrid). Obě auta by měla mít hrdlo vlevo.lengy60 píše:Já rozumím tomu co píšeš,jen si nejsem až tak úplně jist,zda tomu rozumíš Ty.
Co se C4 Picasso vyrábí,tak má hrdlo a levé straně a display je stále stejný.
Ale možná slyšeli u Citroenu něco o tom,že symbol na palubní desce musí souhlasit s umístěním hrdla na vozidle a proto má nová C4 Picasso hrdlo na pravé straně.
Edit: Mě by spíš zajímalo,jak někdo přišel na to,že symbol na přístrojové desce odpovídá umístění tankovací hrdla na vozidle. Mně se tedy žádný symbol s hadicí vlevo nalézt nepodařilo,ale třeba jsem jen špatně hledal. http://www.doubleyoudigital.nl/~cars_di ... boards.php
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Určitě to platilo nejen u nás, takové pumpy stále jsou, buď staré nebo menší, umístěné někde stranou od hlavních silnic. A tam se zhusta i nás může třeba i z protisměru, aby každý mohl vyhovět poloze své díry.Návštěvník píše:Toto možná platívalo u nás, ale rozhodně ne ve světě, poněvadž tam bylo vždy běžné, že ke stojanům se mohlo z obou stran, v některých zemích dokonce i z protisměru (dodnes např. v AT).Itall píše: Čerpací stanice měly pak stojany vpravo tam, kde se jezdilo vpravo, a vlevo tam, kde se jezdilo vlevo. U starších pump to dosud platí. U moderních je to už jedno.