e1H píše:Lepšie časy zrýchlenia oproti tabuľkovým hodnotám zas nie sú takou raritou. ... Šepká sa, že horšie číslo oproti realite uviedli preto, aby malé Lambo v predajoch nekanibalizovalo väčšieho (a o dosť drahšieho) bračeka.
Uveď mi nějaký test, kde naměřili lepší než výrobcem deklarovanou hodnotu, teprve potom uvěřím. Do té doby zůstávám při tom, co jsem napsal. Podotýkám, že výrobce vždy měří za těch pro něj nejlepších podmínek, např. kvůli měření maximálky se už hodně let jezdí na nějaký ovál do Španělska, který leží na úrovni hladiny moře. A jezdí tam měřit přinejmenším všichni evropští výrobci. Tebou zmíněný příklad je pak z úplně jiného soudku.
e1H píše:K tomu p.s.: na 220 km dlhej trati je práve dosť ľahké spraviť väčší rozdiel ... Stačí si sadnúť vedľa syna a sledovať kedy radí, kedy pustí plyn, kedy aké má zaradené prevody, ako vyžíva zotrvačnosť a hneď zistíš v čom je rozdiel.
Vůbec si nerozumíme, tak to ozřejmím: onu trasu jsem jel v řádu mnoha set, možná dokonce tisíců jízd během 35 let a za každého počasí, mám ji tedy - na rozdíl od syna s citelně menší řidičskou praxí - dostatečně naježděnou; když byly v rodině současně tři vozy, jela se dle okolností některým z nich anebo současně dvěma; řídil jsem já nebo syn, v případě jízdy dvěma vozy "každý ve svém", ale třeba na střídačku; syn ví, jak řídím já, já zase vím, jak on; oba v obcích dodržujeme limity, nikdo z nás nejezdí na úsporu, naopak si jízdu užíváme. Už je jasné, že v tvém "vysvětlení" to nevězí?
P.S.: Trochu mi to připomíná případ srovnání Laudy, o kterém se vědělo, čím vítězí (chladnokrevný kalkul a sázka na chyby ostatních), a Schumachera, kde se na to navzdory on-board telemetrii nikdy nepřišlo (ve smyslu, že nebylo měřením prokázáno, že by "něco dělal jinak", než ostatní).