To je dobře, tak ho pozdravuj.Návštěvník píše:A modelář nezemřel, modelář žije!
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Naštěstí existují vyjímky - ještě jsou auta, která jsou čistokrevní japoncihugo.n píše:není to ono protože si někdo koupí Forda a pak zjistí že tam je motor Peugeot,nebo že Mazda jezdí na podvozku Forda Focus,některá Mitsubishi jezdí s motorem VW,atd....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Návštěvník píše:Vyřídím!
Díky, a zeptej se ho taky, kdy se vrátí na fórum.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zajímavé:
http://www.novinky.cz/auto/346205-octav ... -v-ni.html
Pohleď na výměnné intervaly oleje a zjm. airfiltru! (jestli se nejedná o nějakou chybu - interval výměny by byl více, než 100000 km).
http://www.novinky.cz/auto/346205-octav ... -v-ni.html
Pohleď na výměnné intervaly oleje a zjm. airfiltru! (jestli se nejedná o nějakou chybu - interval výměny by byl více, než 100000 km).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo jo,pěkně jsem se pobavil..Itall píše:Zajímavé:
http://www.novinky.cz/auto/346205-octav ... -v-ni.html
Pohleď na výměnné intervaly oleje a zjm. airfiltru! (jestli se nejedná o nějakou chybu - interval výměny by byl více, než 100000 km).
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já rovněž! Hlavně je potřeba se o auto dobře starat, tj. jezdit s ním po 30 tis. km na výměnu oleje do značkového servisu, kde mu třeba (dokonce!) po nějakých 100 tis. km vymění i vzduchový filtr. Jinak mi tam chybí např. údaj o počtu repasí 6-stupňové převodovky, tedy pokud ji daný vůz má.
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jj, už jsem to čtl, pan Žemlička si zase jednou nablil játro...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Není tam nic o turbu. Neodvážil bych se ovšem tvrdit, že napsané je lež. A myslím, že ne. Snad nějaký omyl tam je, jak už to tak chodívá. Třeba ta výměna airfiltru. Údaj o ceně údržby je, pro mě, děsivý. Přes 300000,- Kč bez bouraček.
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Taky si myslím, že vše napsané je pravdou, povětšině však velmi hořkou (a nejen v případě 300tis.Kč za návštěvy autorizovaného servisu v průběhu deseti let provozu)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dneska o pravdu nikomu moc nejde. Takových oktávek s tímto nájezdem tady jezdí kupa,akorát na displeji většinou svítí o 300 000 km míň ... Spíš mě zaráží,že každej druhej v tý diskuzi má najeto 350 000 + km a každýmu to přijde normální,ale v bazarech pořád vidíš úplně jiný nájezdy km a když jdou lidi kupovat auto,tak první na co koukaj jsou najetý km. Já mám na mondeu z 2002 taky původní vejfuk a nikomu to necpu Každopádně 100 000 na filtr vzduchu je peklo. Já měním po 15 - 20 tkm. Teď jsem přetáhl a měnil na 23 tkm a vypadal celkem hrozně,ale asi každej máme jiný představy o tom,co je hrozný Je to dobrá propaganda
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Informace o tom, co kolik najelo a za jakých podmínek, je dobrá. Mohlo by jich být více. Pro takové informace nechodím do autobazaru, opravdu ne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mnohé formulace z onoho odkazu jsou opravdu velmi úsměvné, namátkově např.:
- spojka téměř neprokluzuje;
- jedničku i přes „rozviklanou” kulisu řadíme na první pokus;
- při brzdění se zepředu občas ozývá „cvrček” – zvuk podobný tomuto malému živočichovi vyluzuje ve zkoušené octavii rozbitá lopatka na ventilátoru;
- zkoušené auto má dále nové kompletní brzdy a ventilátor.
Ty samy o sobě svědčí o vysoké odborné erudici pisatele, ale "koncerňáci" nepochybně zajásají.
To důležité "samozřejmě" ve výpisu servisních úkonů a oprav není, např.:
"Mezi nejpodstatnější závady patřil kolaps automobilu, který se stal nepojízdný (přesná příčina vysvětlena ve výpisu není)." Proč mne to nepřekvapuje? Inu proto, že jsem se osobně setkal s tím, že značkový servis neviděl důvod zapsat do elektronické servisní knížky výměnu hlavy motoru , přestože jinak tam zapisoval i "drobný materiál" (třeba těsnící kroužek pod výpustní šroub oleje). Nebo můj dobrý kamarád, který má tyhle vozy v rodině hned dva, považuje opakovanou repasi 6-stupňové převodovky (za 340 tis. km už po šesté!) za "běžný servisní úkon". Raději nebudu pokračovat...
- spojka téměř neprokluzuje;
- jedničku i přes „rozviklanou” kulisu řadíme na první pokus;
- při brzdění se zepředu občas ozývá „cvrček” – zvuk podobný tomuto malému živočichovi vyluzuje ve zkoušené octavii rozbitá lopatka na ventilátoru;
- zkoušené auto má dále nové kompletní brzdy a ventilátor.
Ty samy o sobě svědčí o vysoké odborné erudici pisatele, ale "koncerňáci" nepochybně zajásají.
To důležité "samozřejmě" ve výpisu servisních úkonů a oprav není, např.:
"Mezi nejpodstatnější závady patřil kolaps automobilu, který se stal nepojízdný (přesná příčina vysvětlena ve výpisu není)." Proč mne to nepřekvapuje? Inu proto, že jsem se osobně setkal s tím, že značkový servis neviděl důvod zapsat do elektronické servisní knížky výměnu hlavy motoru , přestože jinak tam zapisoval i "drobný materiál" (třeba těsnící kroužek pod výpustní šroub oleje). Nebo můj dobrý kamarád, který má tyhle vozy v rodině hned dva, považuje opakovanou repasi 6-stupňové převodovky (za 340 tis. km už po šesté!) za "běžný servisní úkon". Raději nebudu pokračovat...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, za těch více než 300000 Kč, utracených v servisu, se něco dít muselo. Nevíme co.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Počkej. To myslíš vážně Zajedno že to považuje za běžné; a za druhé na Civicu po 250-ti tkm byl v převodovce měněn jen olej. 4 krát.... A na Accordu jsem po 180-ti tkm měnil potřetí....Návštěvník píše:Nebo můj dobrý kamarád, který má tyhle vozy v rodině hned dva, považuje opakovanou repasi 6-stupňové převodovky (za 340 tis. km už po šesté!) za "běžný servisní úkon"....
Jinak o té převodovce nevím A troufnu si napsat, že to tak bude event. i po těch 340-ti tkm
Ať žije "Das auto"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF