Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Návštěvník píše:A modelář nezemřel, modelář žije! :D
To je dobře, tak ho pozdravuj. :D
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Vyřídím! :D
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

hugo.n píše:není to ono protože si někdo koupí Forda a pak zjistí že tam je motor Peugeot,nebo že Mazda jezdí na podvozku Forda Focus,některá Mitsubishi jezdí s motorem VW,atd....
Naštěstí existují vyjímky - ještě jsou auta, která jsou čistokrevní japonci :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Návštěvník píše:Vyřídím! :D

Díky, a zeptej se ho taky, kdy se vrátí na fórum. :D
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Zajímavé:
http://www.novinky.cz/auto/346205-octav ... -v-ni.html

Pohleď na výměnné intervaly oleje a zjm. airfiltru! (jestli se nejedná o nějakou chybu - interval výměny by byl více, než 100000 km).
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Itall píše:Zajímavé:
http://www.novinky.cz/auto/346205-octav ... -v-ni.html

Pohleď na výměnné intervaly oleje a zjm. airfiltru! (jestli se nejedná o nějakou chybu - interval výměny by byl více, než 100000 km).
Jo jo,pěkně jsem se pobavil.. :lol: :lol:
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Já rovněž! :lol: Hlavně je potřeba se o auto dobře starat, tj. jezdit s ním po 30 tis. km na výměnu oleje do značkového servisu, kde mu třeba (dokonce!) po nějakých 100 tis. km vymění i vzduchový filtr. :evil: Jinak mi tam chybí např. údaj o počtu repasí 6-stupňové převodovky, tedy pokud ji daný vůz má.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

jj, už jsem to čtl, pan Žemlička si zase jednou nablil játro... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Není tam nic o turbu. Neodvážil bych se ovšem tvrdit, že napsané je lež. A myslím, že ne. Snad nějaký omyl tam je, jak už to tak chodívá. Třeba ta výměna airfiltru. Údaj o ceně údržby je, pro mě, děsivý. Přes 300000,- Kč bez bouraček.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Taky si myslím, že vše napsané je pravdou, povětšině však velmi hořkou (a nejen v případě 300tis.Kč za návštěvy autorizovaného servisu v průběhu deseti let provozu)... :cry:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Dneska o pravdu nikomu moc nejde. Takových oktávek s tímto nájezdem tady jezdí kupa,akorát na displeji většinou svítí o 300 000 km míň ... Spíš mě zaráží,že každej druhej v tý diskuzi má najeto 350 000 + km a každýmu to přijde normální,ale v bazarech pořád vidíš úplně jiný nájezdy km a když jdou lidi kupovat auto,tak první na co koukaj jsou najetý km. Já mám na mondeu z 2002 taky původní vejfuk a nikomu to necpu :lol: Každopádně 100 000 na filtr vzduchu je peklo. Já měním po 15 - 20 tkm. Teď jsem přetáhl a měnil na 23 tkm :lol: a vypadal celkem hrozně,ale asi každej máme jiný představy o tom,co je hrozný :lol: Je to dobrá propaganda :lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Informace o tom, co kolik najelo a za jakých podmínek, je dobrá. Mohlo by jich být více. Pro takové informace nechodím do autobazaru, opravdu ne.
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Mnohé formulace z onoho odkazu jsou opravdu velmi úsměvné, namátkově např.:
- spojka téměř neprokluzuje;
- jedničku i přes „rozviklanou” kulisu řadíme na první pokus;
- při brzdění se zepředu občas ozývá „cvrček” – zvuk podobný tomuto malému živočichovi vyluzuje ve zkoušené octavii rozbitá lopatka na ventilátoru;
- zkoušené auto má dále nové kompletní brzdy a ventilátor.

Ty samy o sobě svědčí o vysoké odborné erudici pisatele, ale "koncerňáci" nepochybně zajásají. :mrgreen:
To důležité "samozřejmě" ve výpisu servisních úkonů a oprav není, např.:
"Mezi nejpodstatnější závady patřil kolaps automobilu, který se stal nepojízdný (přesná příčina vysvětlena ve výpisu není)." Proč mne to nepřekvapuje? Inu proto, že jsem se osobně setkal s tím, že značkový servis neviděl důvod zapsat do elektronické servisní knížky výměnu hlavy motoru :evil: , přestože jinak tam zapisoval i "drobný materiál" (třeba těsnící kroužek pod výpustní šroub oleje). Nebo můj dobrý kamarád, který má tyhle vozy v rodině hned dva, považuje opakovanou repasi 6-stupňové převodovky (za 340 tis. km už po šesté!) za "běžný servisní úkon". Raději nebudu pokračovat...
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Ano, za těch více než 300000 Kč, utracených v servisu, se něco dít muselo. Nevíme co.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše:Nebo můj dobrý kamarád, který má tyhle vozy v rodině hned dva, považuje opakovanou repasi 6-stupňové převodovky (za 340 tis. km už po šesté!) za "běžný servisní úkon"....
Počkej. To myslíš vážně :?: :shock: :!: Zajedno že to považuje za běžné; a za druhé na Civicu po 250-ti tkm byl v převodovce měněn jen olej. 4 krát.... A na Accordu jsem po 180-ti tkm měnil potřetí....
Jinak o té převodovce nevím :mrgreen: A troufnu si napsat, že to tak bude event. i po těch 340-ti tkm :P
Ať žije "Das auto" :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět