Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Mi to je celkem buřt, když ostatní skočí z okna, tak já fakt nemusím (už jsme jednou skočili a dost to bolelo).
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Honda musela kvoli vymyslenym euro normam stiahnut TypeR z euro trhu lebo atmosfery ich jednoducho nepodliezli. je ale dobre ze nejdu hlavou proti muru jak Mazda a tym padom si udrzia nejake % euro zakaznikov. :wink:
Obrázek
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Ale ten VTEC TURBO stojí zato :wink: http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2904
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

jerome píše:...je ale dobre ze nejdu hlavou proti muru jak Mazda a tym padom si udrzia nejake % euro zakaznikov. :wink:
Že by kvůli nezájmu zákazníků byly na novou M6 čekací doby pro benzín až půl roku? :lol:
Honda vstupuje do nové éry a je se na co těšit :wink:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

skodovkar píše: Že by kvůli nezájmu zákazníků byly na novou M6 čekací doby pro benzín až půl roku? :lol:
Nie tak som to nemyslel. Je nastastie kopec ludi ktori si kupia auto ze sa dizajnerovi vydarilo vid napr. pre niekoho Alfy od 156 hore, teraz su to aj nove Mazdy, a nepozeraju len na vyrobcom "garantovanu" spotrebu :mrgreen: Myslel som to tak ze ked niekto snival o atmosferickej Honde TypeR a mudri europoslanci v polospanku odklepli euro normu tak si v Honde povedali ze sa nenechaju znechutit a isli tymto stylom a zaroven maju sancu pochytat cast zakaznikov baziacich po novych boom-ovych benzinovych turbo motoroch :)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Jsem moc zvědavý, jak se toho Honda ujme, jestli to bude na principu koncernových chcípáků, nebo jestli to půjde pořád točit.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

... ale dezajn je na poblití...
Ale to u většiny současné autoprodukce.
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

PePe píše:... ale dezajn je na poblití...
Ale to u většiny současné autoprodukce.
Tak, mě by se zdál design někdy zbytečně vyumělkovaný. Ale zas - jak tedy má auto vypadat? Jako starý žigul asi ne. V takom připadku měly uměřený design např. Fabie I.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Rozhodně né přední světla až k oknu,zadní ke dveřím,nárazník do půl kapot...,to radši původní verzi F 124.
Né vše je pro eko-nomiku-logii. Fuj.
A nárazník má být fukční,né součást jakési stylodezajnkapsule=auto.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

I po deseti letech když jdu do garáže, tak si říkám, kde je na jedničkové fabii ten design. Pořád mi přijde jako nedodělaný polotovar.
Důvodem proč tato auta nestárnou je ten, že jednoduše žádný design nemají. Je to asi jako bys řekl, že design paneláku je dnes okoukaný :shock:
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Jedničková Fabia se mi líbí o dost více než dvojková. Myslel jsem si, že se to časem otočí, ale dnes už vím, že k tomu nedojde.
Zelený Junior do toho nepočítám, to je neauto.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

souhlas.
Ale furt lepší než II.
Oh jak si kdysi,i já :oops: ,mysleli všici,že koncern je ten nej pro šádovky ...
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

ale měl černé nárazníky,což je paráda účelovka,ba ?
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Mohlo to taky dopadnout tak, že by v Boleslavi byla montovna Thalií. Černý Rapid na plecháčích je sice hrůza, ale celkově je tohle asi lepší varianta.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:Jsem moc zvědavý, jak se toho Honda ujme, jestli to bude na principu koncernových chcípáků, nebo jestli to půjde pořád točit.
Benziňáky od Hondy se nikdy otáček nebály :P :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět