Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mi to je celkem buřt, když ostatní skočí z okna, tak já fakt nemusím (už jsme jednou skočili a dost to bolelo).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda musela kvoli vymyslenym euro normam stiahnut TypeR z euro trhu lebo atmosfery ich jednoducho nepodliezli. je ale dobre ze nejdu hlavou proti muru jak Mazda a tym padom si udrzia nejake % euro zakaznikov.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale ten VTEC TURBO stojí zato http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2904
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Že by kvůli nezájmu zákazníků byly na novou M6 čekací doby pro benzín až půl roku?jerome píše:...je ale dobre ze nejdu hlavou proti muru jak Mazda a tym padom si udrzia nejake % euro zakaznikov.
Honda vstupuje do nové éry a je se na co těšit
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nie tak som to nemyslel. Je nastastie kopec ludi ktori si kupia auto ze sa dizajnerovi vydarilo vid napr. pre niekoho Alfy od 156 hore, teraz su to aj nove Mazdy, a nepozeraju len na vyrobcom "garantovanu" spotrebu Myslel som to tak ze ked niekto snival o atmosferickej Honde TypeR a mudri europoslanci v polospanku odklepli euro normu tak si v Honde povedali ze sa nenechaju znechutit a isli tymto stylom a zaroven maju sancu pochytat cast zakaznikov baziacich po novych boom-ovych benzinovych turbo motorochskodovkar píše: Že by kvůli nezájmu zákazníků byly na novou M6 čekací doby pro benzín až půl roku?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jsem moc zvědavý, jak se toho Honda ujme, jestli to bude na principu koncernových chcípáků, nebo jestli to půjde pořád točit.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
... ale dezajn je na poblití...
Ale to u většiny současné autoprodukce.
Ale to u většiny současné autoprodukce.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak, mě by se zdál design někdy zbytečně vyumělkovaný. Ale zas - jak tedy má auto vypadat? Jako starý žigul asi ne. V takom připadku měly uměřený design např. Fabie I.PePe píše:... ale dezajn je na poblití...
Ale to u většiny současné autoprodukce.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Rozhodně né přední světla až k oknu,zadní ke dveřím,nárazník do půl kapot...,to radši původní verzi F 124.
Né vše je pro eko-nomiku-logii. Fuj.
A nárazník má být fukční,né součást jakési stylodezajnkapsule=auto.
Né vše je pro eko-nomiku-logii. Fuj.
A nárazník má být fukční,né součást jakési stylodezajnkapsule=auto.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
I po deseti letech když jdu do garáže, tak si říkám, kde je na jedničkové fabii ten design. Pořád mi přijde jako nedodělaný polotovar.
Důvodem proč tato auta nestárnou je ten, že jednoduše žádný design nemají. Je to asi jako bys řekl, že design paneláku je dnes okoukaný
Důvodem proč tato auta nestárnou je ten, že jednoduše žádný design nemají. Je to asi jako bys řekl, že design paneláku je dnes okoukaný
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jedničková Fabia se mi líbí o dost více než dvojková. Myslel jsem si, že se to časem otočí, ale dnes už vím, že k tomu nedojde.
Zelený Junior do toho nepočítám, to je neauto.
Zelený Junior do toho nepočítám, to je neauto.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
souhlas.
Ale furt lepší než II.
Oh jak si kdysi,i já ,mysleli všici,že koncern je ten nej pro šádovky ...
Ale furt lepší než II.
Oh jak si kdysi,i já ,mysleli všici,že koncern je ten nej pro šádovky ...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ale měl černé nárazníky,což je paráda účelovka,ba ?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mohlo to taky dopadnout tak, že by v Boleslavi byla montovna Thalií. Černý Rapid na plecháčích je sice hrůza, ale celkově je tohle asi lepší varianta.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Benziňáky od Hondy se nikdy otáček nebályskodovkar píše:Jsem moc zvědavý, jak se toho Honda ujme, jestli to bude na principu koncernových chcípáků, nebo jestli to půjde pořád točit.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF