Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak si jdu kolem poledne do Menzy. Krásně pod mrakem a taková polední mrtvost všude okolo. V tom vystoupám po schodech a najednou se předemnou vynoří černý Legend (2006) . Majestátně si tam stál ve stínu. Tak jsem se jej hned jal očumovat, protože vidět ho naživo se poštěstí jen vzácně. Při očumování přišel řidič, který jej má od firmy a tak jsem prohodil pár slov. Prý skvělé auto, jen ta spotřeba prý s lehkou nohou 11,2l Říkal, že jak dojede před Prahu, tak už vyhlíží benzinku Završilo to nastartování V6, které taky stálo za to
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je fakt, že Honda Legend má jednu nevýhodu - na městské popojížďky / vyjížďky se moc nehodí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Denso Iridium Power... http://www.youtube.com/watch?v=W8V0ULlWBrM
P.S. Takhle by svíčka pracovala vlastně jen v případě jednoválcového motoru, s rostoucím počtem válců se frekvence zapalování úměrně snižuje...
P.S. Takhle by svíčka pracovala vlastně jen v případě jednoválcového motoru, s rostoucím počtem válců se frekvence zapalování úměrně snižuje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Toto bylo pro modeláře http://auto.bazos.cz/inzerat/27790082/M ... -Sigma.php ale už je prý fuč.
bylo
je
je
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Bral bych taky! V některých ohledech revoluční a dosud nepřekonané auto
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Colommbo video jak site do tejto temy "Mazda kasle na preplnovane motory"
Ludia su oblbovani reklamou a koniec-koncov ta vsade zmienovana spotreba vyjde tak ze moderny atmosfericky 2.0 liter ma rovnaku spotrebu jak moderny preplnivany 1.2 TSi a kde je este spolahlivost
Ludia su oblbovani reklamou a koniec-koncov ta vsade zmienovana spotreba vyjde tak ze moderny atmosfericky 2.0 liter ma rovnaku spotrebu jak moderny preplnivany 1.2 TSi a kde je este spolahlivost
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jj, nepíše se mi to lehko , ale Japonsko je jedno z mála míst, kde je v současnosti automobilový svět ještě (aspoň trochu) normální...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nebo jest to nenormální a nezbývá, než vyhledávat nenormalitu, dokud ještě je .
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Další věcička japonské provenience, tentokrát ošklivý Juke, byť v provedení Nismo...
http://www.stream.cz/nejnovejsi/meziply ... juke-nismo
http://www.stream.cz/nejnovejsi/meziply ... juke-nismo
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
http://www.auto.cz/vtec-turbo-tri-prepl ... m=facebook ale na druhou stranu, teď alespoň koncernu ukáže jak se to má dělat
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jo, ale VW má v EU v říjnu zdaleka nejvyšší prodeje (teletext ČT od str. 630). Dokonce po sečtení velkých koncernových značek (SEAT tam není uveden, tak přidám cca 10000 ks) je to nějakých čtvrt melouna vozů. Pak dlouho nic, a když sečtu PSA, tak mají ani né polovinu (méně, než samotný VW jako značka), pak zas dlouho nic a je Ford a ostatní.
O čem to svědčí? Zajisté o blbosti většiny zákazníků, hrome
O čem to svědčí? Zajisté o blbosti většiny zákazníků, hrome
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Snad nežiješ v domnění, že množství prodaných kusů v jistém místě (EU) automaticky definuje kvalitu (tech. úroveň, spolehlivost...) vozu na daném trhu
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mě tento výsledek trochu udivuje, obchodní úspěch VW a potažmo koncernu VW je opravdu velký a válcuje kohokoliv jiného. Možná to hodně dělá Německo a VW tam je jako u nás Škoda, nevím. Každopádně největší úspěch mají auta, o kterých by se dalo říci, že jsou dost problematická v provozu. Koncern VW, PSA, pak FORD (ten možná celkem funguje), pak hned RENAULT. U Renaulta a Citroena, občas i Peugeota, by se dalo říci, že jsou alespoň relativně levná. U VW asi moc ne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ještě bych upřesnil - mě to udivuje, ale nerozčiluje .
Pokud tedy budeme rozlišovat pojmy "kvalita" a "jakost", jak už jsem se naučil , tak mi přijde, že jakost auta na obchodní úspěch vliv nemá. Je to možné? Asi je to tedy vyváženo "kvalitou". Nemám zkušenost s VW, jen s některými škodovkami, pokud je to trochu podobné. Lze si všimnout (a teď nevím, zda u větších nových modelů je to podobné, já se zabývám těmi malými), že např. Citigo je VELMI uživatelsky přívětivé. Nebýt to škodovka, hned bych si ho, mezi minivozy, koupil. Jestli se tedy v poptávce nezobrazuje tato "kvalita".
Pokud tedy budeme rozlišovat pojmy "kvalita" a "jakost", jak už jsem se naučil , tak mi přijde, že jakost auta na obchodní úspěch vliv nemá. Je to možné? Asi je to tedy vyváženo "kvalitou". Nemám zkušenost s VW, jen s některými škodovkami, pokud je to trochu podobné. Lze si všimnout (a teď nevím, zda u větších nových modelů je to podobné, já se zabývám těmi malými), že např. Citigo je VELMI uživatelsky přívětivé. Nebýt to škodovka, hned bych si ho, mezi minivozy, koupil. Jestli se tedy v poptávce nezobrazuje tato "kvalita".