Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Tak si jdu kolem poledne do Menzy. Krásně pod mrakem a taková polední mrtvost všude okolo. V tom vystoupám po schodech a najednou se předemnou vynoří černý Legend (2006) :shock: . Majestátně si tam stál ve stínu. Tak jsem se jej hned jal očumovat, protože vidět ho naživo se poštěstí jen vzácně. Při očumování přišel řidič, který jej má od firmy a tak jsem prohodil pár slov. Prý skvělé auto, jen ta spotřeba prý s lehkou nohou 11,2l Říkal, že jak dojede před Prahu, tak už vyhlíží benzinku :wink: Završilo to nastartování V6, které taky stálo za to :oops:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Je fakt, že Honda Legend má jednu nevýhodu - na městské popojížďky / vyjížďky se moc nehodí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Denso Iridium Power... http://www.youtube.com/watch?v=W8V0ULlWBrM
P.S. Takhle by svíčka pracovala vlastně jen v případě jednoválcového motoru, s rostoucím počtem válců se frekvence zapalování úměrně snižuje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od ka-spel »

Toto bylo pro modeláře http://auto.bazos.cz/inzerat/27790082/M ... -Sigma.php ale už je prý fuč.
byloObrázek
je Obrázek
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Bral bych taky! V některých ohledech revoluční a dosud nepřekonané auto :oops:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Colommbo video jak site do tejto temy :mrgreen: "Mazda kasle na preplnovane motory" :wink:
Ludia su oblbovani reklamou a koniec-koncov ta vsade zmienovana spotreba vyjde tak ze moderny atmosfericky 2.0 liter ma rovnaku spotrebu jak moderny preplnivany 1.2 TSi :mrgreen: a kde je este spolahlivost :?: :idea:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

jj, nepíše se mi to lehko :mrgreen: , ale Japonsko je jedno z mála míst, kde je v současnosti automobilový svět ještě (aspoň trochu) normální... 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Nebo jest to nenormální a nezbývá, než vyhledávat nenormalitu, dokud ještě je :D .
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Další věcička japonské provenience, tentokrát ošklivý Juke, byť v provedení Nismo... :?
http://www.stream.cz/nejnovejsi/meziply ... juke-nismo
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

:cry: http://www.auto.cz/vtec-turbo-tri-prepl ... m=facebook ale na druhou stranu, teď alespoň koncernu ukáže jak se to má dělat :wink:
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

No jo, ale VW má v EU v říjnu zdaleka nejvyšší prodeje (teletext ČT od str. 630). Dokonce po sečtení velkých koncernových značek (SEAT tam není uveden, tak přidám cca 10000 ks) je to nějakých čtvrt melouna vozů. Pak dlouho nic, a když sečtu PSA, tak mají ani né polovinu (méně, než samotný VW jako značka), pak zas dlouho nic a je Ford a ostatní.
O čem to svědčí? Zajisté o blbosti většiny zákazníků, hrome :? :( :evil: :| :mrgreen: :D :lol:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Snad nežiješ v domnění, že množství prodaných kusů v jistém místě (EU) automaticky definuje kvalitu (tech. úroveň, spolehlivost...) vozu na daném trhu :shock:
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Mě tento výsledek trochu udivuje, obchodní úspěch VW a potažmo koncernu VW je opravdu velký a válcuje kohokoliv jiného. Možná to hodně dělá Německo a VW tam je jako u nás Škoda, nevím. Každopádně největší úspěch mají auta, o kterých by se dalo říci, že jsou dost problematická v provozu. Koncern VW, PSA, pak FORD (ten možná celkem funguje), pak hned RENAULT. U Renaulta a Citroena, občas i Peugeota, by se dalo říci, že jsou alespoň relativně levná. U VW asi moc ne.
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

Ještě bych upřesnil - mě to udivuje, ale nerozčiluje :D .
Pokud tedy budeme rozlišovat pojmy "kvalita" a "jakost", jak už jsem se naučil :roll: , tak mi přijde, že jakost auta na obchodní úspěch vliv nemá. Je to možné? Asi je to tedy vyváženo "kvalitou". Nemám zkušenost s VW, jen s některými škodovkami, pokud je to trochu podobné. Lze si všimnout (a teď nevím, zda u větších nových modelů je to podobné, já se zabývám těmi malými), že např. Citigo je VELMI uživatelsky přívětivé. Nebýt to škodovka, hned bych si ho, mezi minivozy, koupil. Jestli se tedy v poptávce nezobrazuje tato "kvalita".
Odpovědět