Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Moderátor: Colommbo
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Zajímavá čísla, hmm, náhodou nějaký zajímavý článeček na toto téma bys někde neměl? Docela mne to zajíma. Dík.
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Ahoj,tak se chystám to vyměnit a zatim jsem olej nekoupil.Auto bude pravděpodobně jezdit i v běžném provozu a je fakt že většinou 10km usek,ale šetřit jí nehodlám,samozhřejmě po předchozím zahřátí.
Nejhorší je,že nevím co tam kdo kdy dával za olej,tak abych tam nedal plnou syntetiku a nezačalo se něco uvolnovat a neucpalo to náké mazací kanály.Tak každá dobrá a hlavně prověřená rada bude dobrá.
Sundám vanu jestli tam neuvidim něco co by mě překvapilo a změřím tlaky.
Nejhorší je,že nevím co tam kdo kdy dával za olej,tak abych tam nedal plnou syntetiku a nezačalo se něco uvolnovat a neucpalo to náké mazací kanály.Tak každá dobrá a hlavně prověřená rada bude dobrá.
Sundám vanu jestli tam neuvidim něco co by mě překvapilo a změřím tlaky.
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Sunoco 5W50 a no problemo. Maže, určitě čistí a za dobrý peníz. Celkem časté výlety do omezovače (po řádném zahřátí) v běžném provozu v rámci pravidel (zhruba )
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Tak snad to prý do tet jezdilo na 10w40.Mám udělat výplach,nebo je to spíš na škodu?Názory se dost liší.
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Jestli chceš mít klid v duši, tak kup nějakou obyčejnou 5w40, třeba mogul, nech ho tam 3000 km a pak už výměny klasicky s tím sunocem. Nad nějakejma proplachama bych vůbec nelaboroval, buď vůbec nefungujou nebo spíš uškodí...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
I 10w40 může být plná a většina 5w40 je stejně polosyntetika - toto neřeš. Ideální bude ta 5w50 (Sunoco, Millers, Yacco, Mobil1 nebo třeba Elf) a měň do 10-ti tkm. A když "proplach" tak jak bylo psáno: První výměnu (i s filtrem) zkrať na 3 tkm.ZJ5.2 píše:....Auto bude pravděpodobně jezdit i v běžném provozu a je fakt že většinou 10km usek.... snad to prý do tet jezdilo na 10w40....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Dík všem za pomoc,dám tam Mobil 1 Peak Life 5W-50 .
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Mobil PeakLife je gut, ale pokud bys chtěl první výměnu zkrátit, ušetříš s levnějším Sunocem http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/3 ... O-5W-50-5L
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Nejen to. Mobil1 je opravdu gut, Sunoco je levnější, navíc do tohoto motoru rozhodně ne horší.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Audi A3 1.8T 132kw rok 99
Jj,ten Mobil je gut,udajne dovede i uvolnit pripadne zapecene krouzky.
Co se tyce toho Sunoca,tak ten perfektne sednul staremu dvoulitru v me (ted uz byvale) Audi 80.Za studena jen lehce zacvakaly,tak 2 vteriny,hydra a za tepla v lete necvakly vubec.Coz z olejem 10W delalo,kdyz byl motor hodne rozpaleny a jely ventilatory na chladici..Ale nestichlo to hned,az tak po 5 tis.km..
Co se tyce toho Sunoca,tak ten perfektne sednul staremu dvoulitru v me (ted uz byvale) Audi 80.Za studena jen lehce zacvakaly,tak 2 vteriny,hydra a za tepla v lete necvakly vubec.Coz z olejem 10W delalo,kdyz byl motor hodne rozpaleny a jely ventilatory na chladici..Ale nestichlo to hned,az tak po 5 tis.km..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw