api sl alebo vyššie
Moderátor: Colommbo
Re: api sl alebo vyššie
Pak jsou třeba 5W-40 v API-SL/SM (Cinol, hehe). Ale slovenští braťja asi nemají ONO?
Nač ta panická (rozuměj panycká ) hrůza z novějších specifikací?
No problem, tedy - problém se mi zdá umělý.
Nač ta panická (rozuměj panycká ) hrůza z novějších specifikací?
No problem, tedy - problém se mi zdá umělý.
Re: api sl alebo vyššie
Když se mění včas, je "ta panická (rozuměj panycká ) hrůza z novějších specifikací" fakt zbytečná.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: api sl alebo vyššie
No jasně, jasně, měnit včas, čili v předepsaných intervalech . Za ten prodloužený bych se nepřimlouval, normálních 15000 km OK.
Re: api sl alebo vyššie
Panika? Kde? Ja som sa pýtal či do staršieho agregátu pri rovnakej-temer cene nie je lepšie dať olej staršej klasifikácie - možno z dôvodu lepšej aditivácie? Pochopil som správne že je to dobré riešenie?
To mi vychádza tak nejak "logicky"... ak teda platia vety o tom že od api sl už ide do popredia ekologia a spotreba....
Môj ocko jazdil s favoritom na kaufland olej a ani on ani favorit nepodľahli panike a ten favorit jazdí a jazdí - dnes s čiernou osádkou ale jazdí....
To mi vychádza tak nejak "logicky"... ak teda platia vety o tom že od api sl už ide do popredia ekologia a spotreba....
Môj ocko jazdil s favoritom na kaufland olej a ani on ani favorit nepodľahli panike a ten favorit jazdí a jazdí - dnes s čiernou osádkou ale jazdí....
Re: api sl alebo vyššie
to Itall: Ty už se zase chceš hádat, že Já Ti ale sekundovat nebudu Ano, v předepsaných, pokud výrobce motoru rozlišuje ztížené a normální jízdní podmínky Když napíše jen 15tkm, při ztížených ZKRÁTIT na 10tkm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: api sl alebo vyššie
to miki: Panika? Ne! Jen Itall se chce hádat.... A olej API SH nemaže hůř než API SM.... je čierny
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: api sl alebo vyššie
Ekologie je v popředí od SL včetně (vrátanie), poslední specifikace mající na zřeteli zejména dobro motoru jako takového je SJ...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: api sl alebo vyššie
Názorný příklad nesprávného zpracování informace, neporozumění jejímu obsahu, a tudíž přijetí neadekvátního rozhodnutí.
Z tohoto
A je to úplně ze stejného soudku, jako nahrazení iridiových svíček od Denso z prvomontáže ve fabrice obyčejnými Brisky v domnění, že i tak beze zbytku platí předpis výrobce motoru na jejich výměnnou lhůtu.
Z tohoto
pro Italla zdePitris píše:Když se mění včas, je "ta panická (rozuměj panycká ) hrůza z novějších specifikací" fakt zbytečná.
vypadlo to hlavní, totižItall píše:No jasně, jasně, měnit včas, čili v předepsaných intervalech . Za ten prodloužený bych se nepřimlouval, normálních 15000 km OK.
přičemž uklidnění ve forměPitris píše:Když se mění včas...
se u něj proměnilo v přesvědčení, žePitris píše:... je "ta panická (rozuměj panycká ) hrůza z novějších specifikací" fakt zbytečná.
samozřejmě za jakýchkoli provozních podmínek.Itall píše: normálních 15000 km OK.
A je to úplně ze stejného soudku, jako nahrazení iridiových svíček od Denso z prvomontáže ve fabrice obyčejnými Brisky v domnění, že i tak beze zbytku platí předpis výrobce motoru na jejich výměnnou lhůtu.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: api sl alebo vyššie
Tohle je (téměř) na Zlatého Bludišťáka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: api sl alebo vyššie
Stale plati sg,h,j nejlepsi pro motor,ktery nevyzaduje spec.firemni kraviny a nepodleha ekonutnosti a podobnejm prehnanokravinam. Vybrat vhodne sae a smytec. Menit v 10tkm a muzes bejt v klidu
Pokud extra couracky nebo casto pila,mozno jeste o chlup zkratit.
Pokud extra couracky nebo casto pila,mozno jeste o chlup zkratit.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: api sl alebo vyššie
Před už celkem dlouhými lety vysílalo TV studio Brno po odpolednách nějakou soutěž pro teenagery, v rámci níž soutěžící m.j. "sbírali" takový figurky. Pořad se jmenoval Bludiště, figurky byli Bludišťáci a zlatej byl pochopitelně úplně nejvíc...Návštěvník píše:Co to je?Colommbo píše:...Zlatého Bludišťáka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: api sl alebo vyššie
Kde zijes ? Ved aj nase deti na tom ficia Relacie pre deti v CT uplne iny level jak u nas
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30