Amper plus
Moderátor: Colommbo
Re: Amper plus
http://wiki.mypower.cz/desulfatace
http://wiki.mypower.cz/desulfator
Je tam popisany mimo ine aj rozdiel medzi tym ako posobi roztok a ako pristroj ( pulzna metoda). Inak da sa pravdaze kupit aj hotove..
...inak nikdy som to nepouzil,nic viac o tom neviem. Moje baterky v autach co som mal, sa dozili v priemere 8,5 roka.
Len som uz nemohol citat jak sa tu bavite o h...e, namiesto toho aby ste sa nieco navzajom dozvedeli...
http://wiki.mypower.cz/desulfator
Je tam popisany mimo ine aj rozdiel medzi tym ako posobi roztok a ako pristroj ( pulzna metoda). Inak da sa pravdaze kupit aj hotove..
...inak nikdy som to nepouzil,nic viac o tom neviem. Moje baterky v autach co som mal, sa dozili v priemere 8,5 roka.
Len som uz nemohol citat jak sa tu bavite o h...e, namiesto toho aby ste sa nieco navzajom dozvedeli...
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Amper plus
To má ještě někdo baterku s víčky? Tento ruský high tech zázrak jsem zkusil tak před 15 let na staré Bosch v Sieře a placébo efekt to byl veliký.M819B458A píše:Já jsem použil AMPER PLUS do asi 10 let staré baterie yausa, která už byla jednou vyschlá před 6 lety, kdy jsem koupil motorku, dolil jsem destilovanou vodu a zkusil ji nabít, měla asi 6 voltů, úplně mrtvá, navít nešla jenom hřála, tak nějak jsem ji nepoužíval, motorka fungovala i bez ní a teď jsem si zkusil dolít destilovanou vodu a přitom jsem tam nasypal i amper plus a podle návodu jsem ji nabíjel až za 2 dny, dokázal jsem ji nabít na 9 voltů, víc ani ťuk, tak jsem koupil desulfátor a baterku jsem oživil. má 12,8V. Každá sranda má něco do sebe.
bylo
je
je
Re: Amper plus
Tak ono to zas až tak "blbé" nebylo. Někdy i dnes by bylo potřeba některé ty tzv. bezúdržbové aku občas dolít. Nebo do nich použít ten Amperplus ☺ka-spel píše:To má ještě někdo baterku s víčky?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Amper plus
Vím o jednom z nás členů, kterej měl v Autě originální dolejvací baterii 10 let a minimálně 5 let dolitá nebyla a stejně to jezdiloPitris píše:potřeba některé ty tzv. bezúdržbové aku občas dolít. Nebo do nich použít ten Amperplus ☺
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Amper plus
Jezdilo ale když to týden stálo, tak pak to už nejezdilo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amper plus
Jsem byl na brigádě před lety a měli tam elektrickou ještěrku. Poslední dobou měla fakt malou výdrž, složila max 2 kamiony a šlus. Jednou se takhle skládal kamion a po odstavení čmuchám, že něco silně smrdí po tavícím se plastu a z pod sedačky jde dost tepla. Po odklopení sedačky a krytu na nás „vyskočil“ jeden kabel ze zásuvky trakční baterie - protavil se skrz ní. Přijel pán servisák, vyměnil zásuvku a předal nám kanystr s destilkou ať jí dolijem. Nakonec tam zahučelo snad 30l destilky. Od tý doby zase aku držela jako nová Na každym článku bylo zelený „oko“ značící dolití, před dolitím nebyly vůbec vidět
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Amper plus
hlasim ze Amper Plus nezabral,asi bol aplikovany neskoro, bateria nema kapacitu aj ked napatie ma stale dobre, dneska pri -5 odmietla nastartovat... a to pri -21 nastartovala celkom dobre
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Amper plus
A to je přesně ten důvod, proč inteligentní nabíječka v případě pokusu o nabití takového akumulátoru rádoby "selže", zatímco té polointeligentní je to úplně jedno, ta si "jede své" bez ohledu na stav akumulátoru, který má dobít.bjukemen píše:...bateria nema kapacitu aj ked napatie ma stale dobře...
Re: Amper plus
Ano ale poslednych 2x som ju dobijal trafom 4A ale zjavne je aku uz kaput aj ked v lete fungovala celkom dobre
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Amper plus
To se stává že v létě ano a pak v zimě už ne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amper plus
Přesně tak. Předloni 4 roky stará Varta v létě startovala jako nic a o pár měsíců v zimě jsem dojel ráno na lyže a odpoledne už nenastartoval... Zrovna vedle stála paní s HTPčkem, tak jsem se obsloužil, 15 min dobíjel, a pak auto zase chytlo jako kdyby baterce nic nebylo.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40