Aku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Tak za Horákem nejezdi - mám jen zkušenost z Hradecké u Shellu... Šílený lidský odpad, jednání na úrovni zvláštní školy a majitel, který si v klidu parkuje na místě pro postižené... A ceny baterek z netu? "Jo pane, tak ty už nejsou"...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A baterky za dobrý ceny míval i (ale nevím jak teď) p. Pavel Černý na rohu ulic Tábor / Kounicova http://www.mapy.cz/#mm=ZP@sa=s@st=s@ssq ... 76912@z=16
janko

Re: Aku

Příspěvek od janko »

vždy chlapci treba mať v poriadku alternátor, najmä uhlíky nakolko batérie samé od seba neodchádzajú....ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?? samozrejme batéria nedostávala tolko energie kolko treba a nebola dostatočne nabitá....taká istá exide batéria je oproti varte o cca 1kg ťažšia, to znamená že viac materiálu použilio do nej ..../olova/ http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 80A-EB-740 :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Aku

Příspěvek od Pitris »

Když už si "vzbudil" 4 roky spící vlákno....
Baterka sama od sebe neodejde - nemá nožičky :P ale stárne. A nečinností se ničí taky. Jasně že musí být v pořádku dobíjecí soustava a zvláště alternátor, ale že na BMW vydrží uhlíky v altíku jen 180tkm teda na chlubení moc není.... A dobrá baterka není jen o množství olova v ní.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Aku

Příspěvek od jerome »

Pitris píše:... ale že na BMW vydrží uhlíky v altíku jen 180tkm teda na chlubení moc není....
Tiez ma to hned ako prve napadlo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Aj ked musim doplnit ze u niektorych znackach je aj tych 180tis. len zbozne zelanie :roll:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Aku

Příspěvek od Brembo »

žeby 180 tisíc bolo málo? Ktorý tlmič vydrží 180 tisíc a pritom stojí tolko,čo uhlíky na 10 životov aut. V ktorom komutátore vydržia tolko uhlíky? Za 180 tisíc už má alternátor právo na GO.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Aku

Příspěvek od Pitris »

180tkm málo není, ale taky to není nic moc extra :shock: :shock: V současnosti mám tlumiče (když už si je uvedl) na Accordu 190tkm a jsou (teda byly - při STK před necelými 20-ti tkm) na zhruba 80-ti % účinnosti.... 8)
A na Civicu je po 250-ti tkm altík komplet původní a origo aku byla 10let. Nynější aku čeká 6-tá zima.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Aku

Příspěvek od skodovkar »

Brembo píše: V ktorom komutátore vydržia tolko uhlíky? Za 180 tisíc už má alternátor právo na GO.
Akorát, že komutátory nebývají hladké, zato styčná plocha na altíku by měla být :|
števo

Re: Aku

Příspěvek od števo »

bratovi do BMW zase jedine exide premium 100Ah odporúčali, miesto varta silver 100Ah nakolko má aj prúd silnejší http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 0A-EA-1000
janko

Re: Aku

Příspěvek od janko »

exide premium vyzerá byť lepšia ako varta, lebo je v nej viac olova http://www.olej.8u.cz/varta-silver-dyna ... -lepsia-2/
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Aku

Příspěvek od Brembo »

a janko opat spamuje. Opat nepriamy link na webareal!
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Aku

Příspěvek od Pitris »

Já vím. A dokonce podle IP adres to vypadá, že števo a janko jsou bráchové :mrgreen:
....ale vždyť jim tady ten webareal nechme.... už jenom proto, že mě janko posledně rozesmál :mrgreen: jak psal o altíku v autě: ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných? :P :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4868
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Aku

Příspěvek od bjukemen »

janko píše:ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?

na alfe mam 195 000km a ktovie kolko je stocenych (az je) a altik aj volnobezka povodne na 5 valci, nemyslim si ze vydrz 180k je nejaky extra
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Aku

Příspěvek od jerome »

bjukemen píše:na alfe mam 195 000km a ktovie kolko je stocenych (az je) a altik aj volnobezka povodne...
No teda a plne fora dezinformacii ze alfy su sroty... :mrgreen: staci sa normalne starat a neni problema :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Aku

Příspěvek od Brembo »

Nazdar páni. Mám problém s alternátorom. Na volnobehu nedobíja vobec a s rastucimi otáčkami stupa i napatie,na max 13,5V. Uhlíky su O.K.. Ja to tipujem na diodový mostík,so stupajucim počtom km na jazdu napatie kesá,po 40 km je max napatie už len 13,2 V,čo je málo. Za opravu alternátora najbližšie servisy učtuju 70€+náhradné dieli,samozrejme za vybratie a montáž dalších 50. To je prinajmenšom zdieranie,ked na vrakáči alebo inzerátoch alternátor Hitachi ide od 35 do 60 €. Momentálne ale nie je žiadna ponuka. Pred poruchou bolo napatie so zátažou na volnobehu pri studenom alternátore 14 až 14,2V,po zohriatí bolo 13,5V až 13,9V.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět