Aktuální ceny PHM
Moderátor: Colommbo
Je fakt, že jich moc není, ale pokud mají kvalitní paliva a dobré ceny, tak jen ať přibývají
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=pumpy
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=pumpy
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ozaj a ake mate skusenosti s Tescobenzinom ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Já k Tescu nejezdím, ale tchán ho do "haťapky" tankuje běžně - a zatím ještě nenadával.....Misojogi píše:....ake mate skusenosti s Tescobenzinom ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ONO - nově - E85 - 23,50 Kč.
No nekupte si toho trochu . Dal jsem zas 25%. Tak vyjde litr paliva pod 30,- Kč. Jezdí dobře . Asi začnu takto míchat, když už mají obé ohromadě. Nedávno jsem jim chtěl doporučit, aby místo N95 zavedli E85. Ale přišli na to sami, bezva .
Co Ty na to, Pitrisi? Třeba jako: A nedá si říct a nedá. Nebo: Komu není rady... nebo tak něco .
No nekupte si toho trochu . Dal jsem zas 25%. Tak vyjde litr paliva pod 30,- Kč. Jezdí dobře . Asi začnu takto míchat, když už mají obé ohromadě. Nedávno jsem jim chtěl doporučit, aby místo N95 zavedli E85. Ale přišli na to sami, bezva .
Co Ty na to, Pitrisi? Třeba jako: A nedá si říct a nedá. Nebo: Komu není rady... nebo tak něco .
Budu tam dávat hlavu, tak ti zajistím reference http://www.rho.cz/komplexni-opravy-hlav-motoru.html
Itall-
Kdo nezkusí,nevěří.
Že to v poměru 1:3 až 1:4 lépe jede,lehčeji a s o chlup nižší spotřebou.(POHODOVOU JÍZDOU). V mém případě s odpovídající dávkou Vifiny dle návodu.
Na strazu jsem pár lidem ukazoval naprosto čistou a orezlou trubku výfuku. Vnitřní strana,samozřejmě...
V corolle jdem to aplikoval dlouhodobě. Alma
Ovšem jako kolega z roboty jezdí ochcávií 1,6 jen na E 85. Říká že to drobet víc žere ale celkově to prej stejně vyjde levněji. Zatim 3000 km. Jen se mu to v kopcích více hřeje...
Moje snaha vysvětlit mu že je vrah,se míjí účinkem. Není to žádnej kámoš nebo známej,tak na něj prdim. Hyn sa ukáže.
Kdo nezkusí,nevěří.
Že to v poměru 1:3 až 1:4 lépe jede,lehčeji a s o chlup nižší spotřebou.(POHODOVOU JÍZDOU). V mém případě s odpovídající dávkou Vifiny dle návodu.
Na strazu jsem pár lidem ukazoval naprosto čistou a orezlou trubku výfuku. Vnitřní strana,samozřejmě...
V corolle jdem to aplikoval dlouhodobě. Alma
Ovšem jako kolega z roboty jezdí ochcávií 1,6 jen na E 85. Říká že to drobet víc žere ale celkově to prej stejně vyjde levněji. Zatim 3000 km. Jen se mu to v kopcích více hřeje...
Moje snaha vysvětlit mu že je vrah,se míjí účinkem. Není to žádnej kámoš nebo známej,tak na něj prdim. Hyn sa ukáže.
Ahój Pepe. Tříválec (P107) je s trochou E85 kultivovanější, u čtyřválce (Fabia 1,0) je chod stejný (není co zlepšovat ). Fábie na 1:2 už jela trochu hůř a P107 ve stejném poměru s benzinem N91 jel pěkně, s N95 o něco hůř. Nevím, jestli E85 nemá nějaké výkyvy v kvalitě. N91 už nemám v dosahu. Tak teď zkouším 1:3 a je to dobré. Jestli něco poznám na spotřebě, sem napíšu. Do Fábie 1:3 také přijde - na zkoušku. Na E10 bych jezdil normálně (pokud by byla nižší cena), ale to tu není. Kolik je vlastně nyní v benzinu etanolu? 6%?