aditivum Wynn's - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Mno a co když ten VIF čistí pomalu i výfuck od motoru dozadu,a proto je začernalá koncovka?Jestliže odstraňuje karbonové úsady,saze tak i postupně ve výfuku,ne?A že jich tam i v benzíňáku je požehnaně..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Tož hezký den. Vtom benzináku těch sazí opravdu je "mnogo". Obzvlášť když se tankuje
u ONO a neaditivuje. O víkendu mě o tom přesvědčila sousedova Thalie. Hrůza des .
To placebo mám nějak dlouhý. No a ba, má ho i můj počítač v Peugotu. Zbláznil se, asi horkem,
ale to není ostatně sám, viz výše uvedené texty. Šumava, z kopce do kopce město,
klimatizace a ktomu 37°C. No a 5,1 l no 100 km. Ani s vifem by nebylo zlý. Počítám tak 5,5l.
když mě to bude baštit 8 až 10, no to taky budu hrdě hlásit že to vůbec, ale vůůbec,
o spotřebě není. Já říkám, že mimo jiné je to i o spotřebě. když je vozidlo co má potenciál
a řidič co ho umí využít, tak proč ne
u ONO a neaditivuje. O víkendu mě o tom přesvědčila sousedova Thalie. Hrůza des .
To placebo mám nějak dlouhý. No a ba, má ho i můj počítač v Peugotu. Zbláznil se, asi horkem,
ale to není ostatně sám, viz výše uvedené texty. Šumava, z kopce do kopce město,
klimatizace a ktomu 37°C. No a 5,1 l no 100 km. Ani s vifem by nebylo zlý. Počítám tak 5,5l.
když mě to bude baštit 8 až 10, no to taky budu hrdě hlásit že to vůbec, ale vůůbec,
o spotřebě není. Já říkám, že mimo jiné je to i o spotřebě. když je vozidlo co má potenciál
a řidič co ho umí využít, tak proč ne
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Jo a tu koncovku mám pořád čistou. Asi to sežral všechno chudák Vif, že mu to ale trvalo.
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Tak som vyjazdil celu nadrz s aditivom Wynn's supremium petrol a asi budem divny (alebo mam divne auto {Ford} ) ale u mna sa ziadny "zazrak" nekonal, ani som nepostrehol placebo efekt. Spotreba sa zda +/- rovnaka (sice s wynn's som spravil o 40 km na nadrz menej ako poslednykrat bez aditiva). PP nemam, tak spotrebu meriam takto na nadrze
Teraz som natankoval stvrt nadrze bez aditiva (neaditivovany natural 95) len tak na porovnanie a mam pocit, ze auto jazdi uplne rovnako. Nevadi. Neskor vyskusam aj u BMW.
Teraz som natankoval stvrt nadrze bez aditiva (neaditivovany natural 95) len tak na porovnanie a mam pocit, ze auto jazdi uplne rovnako. Nevadi. Neskor vyskusam aj u BMW.
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Dnes mi ukázal teplomer 38,6 už si začínam zvykat.U Vás aspon bol nejaký dážd,ja som nič také nevidel minimálne 2 mesiace. Wynns chcem vyskušat i ja,no neočákávam nič,na moto toho poznat vzhladom k výkonu vela nie je. No ked aspon ochráni extremne drahé palivové čerpadlo,tak sa to už oplatilo.NOP píše:--> Ukazuje mi to tady 38°C, takže, alespoň pro mne to příliš hezké nebude.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Tak vážně nevím co si mám myslet.Spotřeba dle PP spíše vyšší než z VIF a výkon mi přijde také takový nijaký,jakoby se autu moc nechtělo.Stejnou trasu jsem jel v květnu 2x,jednou ONO+VIF za 6.8l,poté s Shell V-Power Racing 100 za 7.1l a včera BA 95 Benzina + Wynn´s za 7.8l.Do kopce za Děčínem směrem na Českou Kamenici se autu moc nechtělo,na koncovku jsem zatím nekoukal.Tlak v pneumatikách jsem kontroloval předevčírem,jediné co mě napadá je olej,na současné 5W-40 je 6000 km. Uvidím jak to dopadne přes víkend po dalším tankování a potom po výměně oleje,ale zatím tedy žádná sláva.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Komu se aditiv neprojeví ať Vif či Winn's, nemusí mít divný auto, spíše co má to auto za sebou.
Svého bratra jsem nakonec přesvědčil Vif koupil. Nevím kolik toho s aditivem najel, ale asi
po měsíci mi zdělil že už neaditivuje, protože nic nepoznal . Já se nedivím. Jeho Honda Civic 1,8 asi nebude divný auto. Divný by bylo, kdyby po jedné, či dvou nádržích něco poznal,
když už má najeto 55 000 km na Tank Ono bez aditivu. Taky má trochu jiný KW pod kapotou.
Svého bratra jsem nakonec přesvědčil Vif koupil. Nevím kolik toho s aditivem najel, ale asi
po měsíci mi zdělil že už neaditivuje, protože nic nepoznal . Já se nedivím. Jeho Honda Civic 1,8 asi nebude divný auto. Divný by bylo, kdyby po jedné, či dvou nádržích něco poznal,
když už má najeto 55 000 km na Tank Ono bez aditivu. Taky má trochu jiný KW pod kapotou.
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Moje má najeto 70 tis.aditivum přidávám od 44 tis.kdy jsem ho koupil a bylo to sakra znát.Nicméně Colommbo bude mít na Omče najeto poněkud více než já a jednoznačně se to na jízdě projevilo.Mně se dnes ráno při jízdě do práce zdálo,že jde motor ochotněji odspodu,taky mě překvapilo,že dlouhodobá spotřeba klesla.Třeba si jen auto musí zvyknout,zatím jsem najel 250 km s novou náplní,navíc ještě šmrnclou VIFem.Zítra jedu zase k vodě a v sobotu pak na tu Moravu,tak se uvidí.Do laufu jsem zatím nekoukal,bi je zahnutý dolů,ale zítra na to mrknu,jestli je nějaká změna.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Zatím stále diskuzi sleduji zpovzdáli a musím se tomu usmívat. Co je lepší? Značka VIF nebo Wynn's v případě aditiv? Je to stejné jako bychom se dohadovali, která značka oleje je lepší, zda Total nebo Valvoline. Mnozí zde popisují své subjektivní pocity, že jim motor lépe táhne odspoda, nebo že mají čistou koncovku výfuku, či snad mají nižší spotřebu. Pánové, to že máte nižší spotřebu nepřipisujte Wynn'su ale současným venkovním teplotám, které v současnosti atakují čtyřicítku. Já dle svých zkušeností mám vždy nejnižší spotřebu v létě a často platí, že čím větší vnější teplota, tím nižší spotřeba. Já VIF pužívám téměř necelý rok a naaditivoval jsem asi 400 l benzínu, podotýkám v předepsaném poměru 1:1000. Koncovku výfuku mám stále stejnou jakou jsem měl před desíti lety. Na Wynn's zatím nehodlám v žádném případě přecházet. Pro mně jsou totiž směrodatné výsledky testu motorové zkušebny SGS Kolín (které u mně zatím svědčí ve prospěch VIFU) a ne zprávy agentury JPP (..jedna paní povídala).
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Já bych zas nižší spotřebu očekával v chladném a vlhkém počasí. Nemůže být důvod nižší spotřeby v létě spíš kvůli delším dovolenkovým cestám?
PS: Naschvál jsem se podíval na spotřeby aut. Některá neaditivuji vůbec některá velmi nepravidelně. Vpodstatě nevidím žádný rozdíl mezi létem a zimou. Pouze nepatrný výkyv kvůli rakvi. Zimáky nemají vliv žádný. Takže s tím chladným počasím se vlastně rozporuji sám.
PS: Naschvál jsem se podíval na spotřeby aut. Některá neaditivuji vůbec některá velmi nepravidelně. Vpodstatě nevidím žádný rozdíl mezi létem a zimou. Pouze nepatrný výkyv kvůli rakvi. Zimáky nemají vliv žádný. Takže s tím chladným počasím se vlastně rozporuji sám.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Ano, vždycky se tvrdilo, a snad to platí dodnes, že motoru je nejlíp, je-li trošku pošmourno a chladněji než když jsou hice jak ve francouzském Nice... Důvodem je chladný a vlhčí vzduch, jehož se do motoru dostává více než horkého. Na druhou stranu více vzduchu = více paliva = lepší jízda = vyšší spotřeba v porovnání se vzduchem suchým a horkým... Takže si vyber, Maruš...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Nižší spotřeba jde ruku v ruce s nižší teplotou (teď se samozřejmě nebavíme o teplotách kolem bodu mrazu) a vyšší atmosférickou vlhkostí, neboť za těchto podmínek motor pracuje účinněji. Ještě výraznější je to pak u přeplňovaných motorů s mezichladičem stlačeného vzduchu ve formě výměníku vzduch/vzduch neosazeného nuceným ofukem, např. elektrickým větrákem.
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Já po tříčtvrtě ročním používání VIFu na koncovce výfuku taky žádné změny nepozoruji. Ale Wynn's
vyzkouším už třeba jen proto, že budu mít na cestě do Chorvatska (na stejné místo po stejné trase,
se stejným autem a ve stejném obsazení) srovnání Wynn's / Millers PPE.... S MPPE bylo 7,4l/100km.
http://www.oleje.cz/forum/millers-aditi ... 2-133.html
PS: a NOPův "okurkový" příspěvek jsem taky pochopil, proto jsem tam dal smajlíky takový jaký jsem dal - nésu suchar
vyzkouším už třeba jen proto, že budu mít na cestě do Chorvatska (na stejné místo po stejné trase,
se stejným autem a ve stejném obsazení) srovnání Wynn's / Millers PPE.... S MPPE bylo 7,4l/100km.
http://www.oleje.cz/forum/millers-aditi ... 2-133.html
PS: a NOPův "okurkový" příspěvek jsem taky pochopil, proto jsem tam dal smajlíky takový jaký jsem dal - nésu suchar
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
No já bych zrovna tu včerejší vyšší spotřebu a neochotu motoru spojoval s tím hnusným vedrem.Ta minulá spotřeba spotřeba byla z května,kdy bylo poněkud chladněji. Byť jsem žádný rozdíl ve spotřebě s klimou nebo bez nezaznamenal,tak teď to jsou opravdu extrémy,takže běžně klima takhke nemaká.Dnes ráno to bylo proti včerejšku nebe a dudy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum Wynn's - zkušenosti
Nevidím na tom nic špatného, že si navzájem sdělíme své zkušenosti, pocity, názory, či dojmy.
Špatné je myslet si, že ten můj, je ten jediný správný. Že Vif testovali na nějakym
starým motoru v laboratoři a vyšlo to zrovna ve Světě Motorů, který má na Vif skoro v každém
čísle celostránkovou reklamu, to zase nemá takovou váhu u mne. Proč nenechají udělat test
třeba u 1,4 TSI za normálního provozu. Tam má být Vif nejúčinnější. Jde o to kdo by ten test
udělal, dneska se dá koupit fakt skoro všechno.
Špatné je myslet si, že ten můj, je ten jediný správný. Že Vif testovali na nějakym
starým motoru v laboratoři a vyšlo to zrovna ve Světě Motorů, který má na Vif skoro v každém
čísle celostránkovou reklamu, to zase nemá takovou váhu u mne. Proč nenechají udělat test
třeba u 1,4 TSI za normálního provozu. Tam má být Vif nejúčinnější. Jde o to kdo by ten test
udělal, dneska se dá koupit fakt skoro všechno.