aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Odlišný způsob ředění by teoreticky měl vyplývat z odlišné (v tomto případě nižší) koncentrace výrobku samotného anebo se jedná o tiskovou chybu, jiné vysvětlení mě nenapadá...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já tedy taky tady "vařím z vody", ale řekl bych stejně jako Colommbo, že je to jiný koncentrát pro (jednorázové) použití do jedné nádrže - a přímo s nálevkou (na rozdíl od 500ml balení).
Ale učinil jsem dotaz "přímo do VIFU" - tak uvidíme, co (a jestli) odpoví....
Ale učinil jsem dotaz "přímo do VIFU" - tak uvidíme, co (a jestli) odpoví....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Malé balení něznaju.
Nic nepose.eš. Do plecháčka i moto dávám trvale leta páně 1:500-700,jak se trefim. Né víc,né méně.
V návodu na půllitr je že ošetří AŽ jedna ku 1000. Když to trochu votuníš víc,nic se nestane.
Kdysi škodovkář vyprávěl,jak dal 3x tolik do Haťapice....,raketou na Mars...
Nic nepose.eš. Do plecháčka i moto dávám trvale leta páně 1:500-700,jak se trefim. Né víc,né méně.
V návodu na půllitr je že ošetří AŽ jedna ku 1000. Když to trochu votuníš víc,nic se nestane.
Kdysi škodovkář vyprávěl,jak dal 3x tolik do Haťapice....,raketou na Mars...
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Už jsem psal ve vlákně o dieselovém VIFu a tedy domnívám se, že u benzínového to bude stejné.
Ve všech baleních je to samé (včetně koncentrace). To malé balení má (dle VIF) větší doporučené dávkování, protože předpokládají, že je bude kupovat jen někdo, kdo neaditivuje pravidelně, a tak aby i u takového uživatele měla aditivace "nějaký" efekt.
Ve všech baleních je to samé (včetně koncentrace). To malé balení má (dle VIF) větší doporučené dávkování, protože předpokládají, že je bude kupovat jen někdo, kdo neaditivuje pravidelně, a tak aby i u takového uživatele měla aditivace "nějaký" efekt.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Měl bych ještě jeden dotaz. Možná, že to souvisí s VIFem, možná ne. Jako dvanáctiletý kluk si vzpomínám, že když naši v roce 1968 přivezli z Mototechny novou Š 1000 MB, tak se tehdy doporučovalo v době záběhu nového vozu, event. po GO motoru přidávat do benzínu tzv. "vrchní mazání". Byla to plastová ampule s jakýmsi olejem, která se před zasunutím pistole do nádrže nastřihla a její obsah se vytlačil do nádrže. Obsah ampule v té době zhruba odpovídal dnešnímu doporučovanému dávkování VIFu. Vím, že se to ještě nějakou dobu praktikovalo i u Š 100. Pak následně u tzv. "husákových saní" (Š 105/120) se už od toho upustilo, že to prý bylo údajně i u nových vozů bezúčelné. Nezná někdo složení toho tehdy tzv. "vrchního mazání"? Nebylo to snad už v té době jakési "vifování" benzínu?
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tady poradit nemůžu, bo v roce 1968 mě bylo -3 rokyKeldon píše:Měl bych ještě jeden dotaz. Možná, že to souvisí s VIFem, možná ne. Jako dvanáctiletý kluk si vzpomínám, že když naši v roce 1968 přivezli z Mototechny novou Š 1000 MB....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tyhle ustřihovací "ampule" obsahovaly olej M2T do dvoutaktů, byly různého obsahu podle toho, do jakého množství benzínu se olej přidával, vršek se odstřihl a obsah vymáčkl buď přímo do hrdla nádrže nebo nejdřív do konve (ano, v té době bývaly u každé pumpy kovové konve na benzín), dolilo se trochu benzínu, rozmíchalo míchadlem, nalilo do nádrže a do ní doplnil benzín. Pamatuju si to moc dobře - jednak si v r. 1968 naši pořídili prvního Warťasa a druhak jsme to pak jako kluci míchali normálně do benzínu do pincků...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Mám za to, tyhle "ustřihovací" ampule s olejem M2T do dvoutaktních motorů (Wartburg, Trabant + moto) byly asi o něčem jiném. Také si je pamatuji i ty plechové konve na promíchávání. Embéčka byly vždy čtyřtaktní čtyřválce. A to "vrchní mazání" bylo tehdy doporučováno v době záběhu nových vozů, event. po GO. Nevím, zda svým složením neodpovídalo oleji M2T, je to možné, bylo to však v daleko menší koncentraci než u směsi benzínu a oleje pro dvoutakty.
Jinak soudruzi z NDR měli ještě v 70 letech údajně zakázáno montovat do svých trabantů a warťasů 4-taktní motory na příkaz velkého "Východního bratra", aby tím neutrpěl odbyt jejich vozů VAZ 2101 v zemích jako ČSSR, NDR, Polsko, Maďarsko atd.
Jinak soudruzi z NDR měli ještě v 70 letech údajně zakázáno montovat do svých trabantů a warťasů 4-taktní motory na příkaz velkého "Východního bratra", aby tím neutrpěl odbyt jejich vozů VAZ 2101 v zemích jako ČSSR, NDR, Polsko, Maďarsko atd.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Prima, František to rozsekl, díky! Jelikož jsme nikdy v mém mládí doma nejezdili čtyřtakty, tož to popisované balení oleje mě zavedlo do slepé uličky a já se omlouvám za dezinformace...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Zdravím a VIF je naprosto super... ověřen na 60 000km při brutálním použití ve vysokootáčkových motorech mých superbiků Suzuki TL1000R, GSX-R1000 a Kawa ZX9R. Stejně tak ověřen vyšší výkon o 5% při nižší spotřebě benzinu u svého Porsche 911 -najeto 40 000km s Vifem, tak také stejně na mém druhém vozu Mercedes-Benz ML350 - najeto 80 000km (z toho polovina mou ženou při opravdu hrubém popojížděním po městě stylem start-stop 10-15 km!). Používám již od roku 2008, vyzkoušel jsem i konkurenční TEC2000, Castrol TBE - ale po 5000km jsem se vrátil zpět k VIFu... Tom
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já nějak extra rozdíl mezi Vifem a millersem petrol power ecomax nepozoruju. S millerem to možná lehce mín žere. Vif do benzínu stojí 220kč. Millers 500. U toho Millerse si ale myslím, že 100-150kč platíme jen za značku, a jméno + něco za dopravu z Uk
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
number.six píše:- jen dotaz, proc je u 125ml baleni v popisu udavana koncentrace cca 1:500, a u 500ml 1:1000? dikec
Tak asi neuvidíme je to dva týdny a zatím se neozvali. A psal jsem e-mail, holuba jsem pěšky neposílalPitris 10.12.14 píše:....učinil jsem dotaz "přímo do VIFU" - tak uvidíme, co (a jestli) odpoví....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Taky jim Tvůj e-mail mohl spadnout do spamu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tak jsem koupil VIF a začínám "vifovat"..Uvidíme,zatím jediný poznatek je,že to jinak smrdí z výfuku..Ale to dávkování víčkem je pěkně pitomé
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw